ΕΓΓΡΑΦΗ
logo

Φωτοαποτρίχωση IPL και Laser. Τι να διαλέξω;

30 Νοε 2013 11/30/2013
φωτοαποτρίχωση
Επικρατεί μία σύγχυση σχετικά με την φωτοαποτρίχωση IPL και το λέιζερ. Το παρατηρώ στα μηνύματα που μου στέλνετε είτε εδώ στο μπλογκ, είτε στο email μου. Ας ξεκαθαρίσω κάτι: Και με τις δύο μεθόδους υπάρχει μεγάλη πιθανότητα η ανεπιθύμητη τριχοφυΐα να μειωθεί για μεγάλο χρονικό διάστημα.


Αν και οι δύο μέθοδοι μοιάζουν πολύ ως προς τον τρόπο που καταστρέφεται ο θύλακας των τριχών, ωστόσο έχουν μια σημαντική διαφορά:

  1. Το IPL (φωτοαποτρίχωση) δεν είναι λέιζερ αλλά χρησιμοποιεί παλμικό φως για να καταστρέψει τον θύλακα της τρίχας. Φαντάσου ότι αρχικά το IPL κατασκευάστηκε για την θεραπεία των γεροντικών κηλίδων και των ευρυαγγειών. Χρησιμοποιώντας λοιπόν παλμικό φως παρατηρήθηκε και μείωση της τριχοφυΐας.
Και στις δύο μεθόδους χρησιμοποιούνται συσκευές που παράγουν θερμότητα. Αυτή η θερμότητα καίει και καταστρέφει τους θύλακες των τριχών. Αυτός είναι κι ο λόγος που πολλοί αναφέρουν πως μετά από την θεραπεία με λέιζερ ή IPL έχουν την μυρωδιά καμμένης τρίχας ενώ, το δέρμα τους μπορεί να είναι ελαφρά καμμένο όπως όταν αρπάζεις από την έκθεσή σου στον ήλιο.

Το θέμα είναι ότι μέχρι τη στιγμή που μιλάμε, δεν υπάρχουν αρκετές μελέτες κι έτσι κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί πως το λέιζερ ή τo IPL μπορεί να προσφέρει μόνιμη αποτρίχωση.

Θα μου πεις βρε Μαριάννα βλέπω ανάλογες διαφημίσεις που υπόσχονται μόνιμη μείωση της τριχοφυΐας. Ψέμματα μου λένε; Όχι ακριβώς, απλά χρησιμοποιούν παραπλανητικούς όρους. Γιατί άραγε; emoticon


αποτρίχωση λείζερ


Μόνιμη μείωση της τριχοφυΐας δεν σημαίνει μόνιμη αποτρίχωση. Σε αυτό το σημείο την "πατάνε" οι περισσότεροι. Στην μόνιμη αποτρίχωση έχουμε οριστική εξάλειψη της τριχοφυΐας ενώ στη μόνιμη μείωση της τριχοφυΐας το μόνο που μπορεί κάποιος να εγγυηθεί είναι μια σημαντική μείωση του αριθμού των τριχών στην υπό θεραπεία περιοχή.  Αυτό σημαίνει με απλά λόγια πως οι τρίχες μπορεί να εμφανιστούν πάλι στο μέλλον αλλά να είναι πιο λεπτές και μαλακές.

Πρέπει να επισημάνω πως κάποιοι άνθρωποι αναφέρουν οριστική και μόνιμη αποτρίχωση της περιοχής που αποτριχώθηκε σε ποσοστό 80-90%. Ακόμα και σε αυτή την περίπτωση καμία από τις δύο μεθόδους δεν μπορεί να θεωρηθεί ως 100% αποτελεσματική.

Αν θέλεις μόνιμο αποτέλεσμα η ηλεκτρόλυση είναι η καλύτερη μέθοδος - αν και δεν ενδείκνυται για μεγάλες περιοχές του σώματος όπως χέρια, πόδια κλπ.

Παρόλο που κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί οριστική εξάλειψη της τριχοφυΐας, πολλοί είναι εκείνοι οι οποίοι στρέφονται στο λέιζερ ή στην φωτοαποτρίχωση. Η ιδέα και μόνο να απαλλαγείς από την ανεπιθύμητη τριχοφυΐα, έστω και για λίγο περισσότερο χρόνο, είναι άκρως γοητευτική. Άλλωστε ποιος θέλει να ασχολείται με τρίχες;!

Να ξέρεις πως μπορεί να χρειαστούν μήνες, ακόμα και χρόνια για να έχεις ουσιαστικό αποτέλεσμα. αλλά μην εκπλαγείς αν οι τρίχες κάποια στιγμή κάνουν την επανεμφάνισή τους.

Laser ή IPL;

Εξαρτάται. Αν ήμουν στην θέση σου θα προτιμούσα το λέιζερ γιατί θεωρείται πιο ασφαλές και επιπλέον έχουν γίνει περισσότερες κλινικές μελέτες σε σύγκριση με το IPL. Όσοι δουλεύουν με λέιζερ θα σου πουν να κάνεις λέιζερ, ενώ όσοι δουλεύουν με IPL θα προσπαθήσουν να σε πείσουν να κάνεις φωτοαποτρίχωση. Λογικό μου ακούγεται...

Ρώτησε γνωστούς, διάβασε κριτικές και για τις δύο μεθόδους αποτρίχωσης και αποφάσισε τι σου ταιριάζει περισσότερο.
27 σχόλια:
  1. Και κοστίζουν πολλά λεφτά και δεν είναι και οριστικό; Οκ ξενέρωσα!! Χαχαχα! Σκεφτόμουν να κάνω κάποια στιγμή, αλλά τώρα με προβλημάτισες :-?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νιεεεεε! Κοίτα μέχρι να το αποφασίσεις θα έχουν βγει καλύτερα μηχανήματα και που ξέρεις ίσως να προσφέρουν και μόνιμο αποτέλεσμα d-)
    Να σου πω την αλήθεια, αν είναι να απαλλαγώ έστω και από τις μισές τρίχες πάλι χαρούμενη θα ειμαι :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κοριτσια, μια φίλη αγόρασε αυτο http://www.dealprice.gr/deal/603/35e-gia-ena-etisio-programma-8-sunedrion-oristikis-apotrixos?direct=true και πάει καλά η θεραπεία. Έχει δεί καλά αποτελέσματα!! Ότι και να διαλέξετε πάντος θα πρέπει να αποκλείσετε το ορμονολογικό πρόβλημα γιατι στο τέλος θα βρεθείτε πάλι με τριχοπφυία. :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έτσι είναι. Γενικά, αν κάποιος αποφασίσει να κάνει αποτρίχωση με ηλεκτρόλυση ή λέιζερ και έχει ορμονικά προβλήματα θα πρέπει πρώτα να λύσει το ορμονικό και μετά να προχωρήσει στην αποτρίχωση. Ευχαριστούμε για το μήνυμα και τις πληροφορίες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαριαννα σε οτι αφορα την αποτριχωση μ'αυτες τις 2 μεθοδους εχω καταληξει στο εξης συμπερασμα.......ποτε δεν καταλαβα γιατι λενε οτι απαγορευεται να κανουμε ενδιαμεσα αποτριχωση με κερι η μηχανη διοτι κ καλα ξεριζωνεται η τριχα.....υποτιθεται οτι προσπαθουν να αποδυναμωσουν τον θυλακα ωστε να σταματησει να φυεται η τριχα,τοτε ποιο ειναι το προβλημα? ισα ισα θεωρω πως οταν το κανουμε με κερι ενδιαμεσα θα μειωθουν ακομη περισσοτερο οι τριχες οποτε θα χρειαστουν κ λιγοτερες συνεδριες κ ετσι δεν τους συμφερει οικονομικα.......εσυ τι λες? εχει βαση αυτο που λεω? επισης αν εχεις φιλες κ γνωστες που χειριζονται τετοια μηχανηματα αποτριχωσης μπορεις να τις ρωτησεις για το τι συμβαινει πραγματικα? Γιατι αυτο με το ξυρισμα εμενα με προβληματιζει παρα πολυ,βγαινουν πολυ σκληρες κ τσιμπανε κ αυτες σου το αντιπαραβαλλουν οτι κ καλα ειναι επιφανειακες καθως εκεινες χτυπανε στην καρδια της τριχας.......ειλικρινα δεν ξερω αλλα εγω σκεφτομαι να ξεκινησω τουλαχιστον σε μια περιοχη να χρησιμοποιω κερι ενδιαμεσα κ να κανω πειραμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αχχχχχχχχχχχ,οσες φορες προσπαθησα να παω πισω μου δημοσιευε ξανα και ξανα το ποστ μου. Συγνωμη δεν το καταλαβα,σε παρακαλω διεγραψε τα οσες φορες δημοσιευτηκαν,πω πω χιλια συγνωμη!!!!! b-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χαχα Μαρίλια δεν πειράζει! :p
    Σχετικά με την ερώτησή σου... η οποία πρέπει να πω ότι είναι πολύ ενδιαφέρουσα.

    Πριν την θεραπεία με λέιζερ δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις κερί ή τσιμπιδάκι για ένα λόγο. Το λέιζερ έχει στόχο την ρίζα της τρίχας συνεπώς, αν προσπαθήσεις να την βγάλεις με κερί, χαλάουα κλπ ναι μεν θα την αφαιρέσεις αλλά προσωρινά.

    Με λίγα λόγια δεν μπορείς να καταστρέψεις κάτι που δεν υπάρχει. Στην προκειμένη εσύ με το κερί θα έχεις αφαιρέσει την τρίχα και ο/η δερματολόγος δεν θα μπορεί πια να στοχεύσει τον θύλακα της τρίχας και να τον καταστρέψει.

    Αν το κάνεις αυτό η θεραπεία θα είναι λιγότερο αποτελεσματική κι εσύ θα καταλήξεις με πεταμένα λεφτά.

    Για να είναι επιτυχημένη μια συνεδρία με λέιζερ, ο θύλακας της τρίχας θα πρέπει να είναι άθικτος. Γι' αυτό σου λένε να ξυρίζεσαι. Το ξύρισμα αφαιρεί την τρίχα αλλά μόνο το εππιφανειακό στέλεχος.

    Εγώ σαν Μαριάννα θα σου πρότεινα να μην το κάνεις. :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αρα Μαριαννακι μου μου λες να καταφυγω στη λυση του ξυρισματος που μου τις κανει πολυ σκληρες κ στο ανω χειλος το ψαλιδισμα......Ευχαριστω παρα πολυ,αλλωστε γι'αυτο σε ρωτησα για να μου πεις την αποψη σου!!!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ναι Μαρίλια μου δεν βλέπω άλλη λύση. Αυτά τα πράγματα θέλουν υπομονή και χρήμα, μπουχου. d-) Ξέρω είναι σπαστικό να έχεις τρίχες στο σώμα ή στο πρόσωπο αλλά κάνε υπομονή κούκλα και μην κάνεις αποτρίχωση με κερί.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα συνονοματη! Να σε ρωτησω κ εγω με τη σειρά μου? Εχω βρει 2 συσκευες στον Κωτσοβολο με IPL (αν παρω IPL θα παρω μαλλον αυτη με τα 250 γιατι εχει πολυ παραπανω κεφαλες), λεγεται flash and go. Ομως επειδη ειχα κανει παλια Laser εξω με αρκετα καλα αποτελεσματα, εχουν μειωθει στην περιοχη αλλα οκ τωρα που δεν εχω κανει ξαναβγαινουν - καμια σχεση με παλια ομως πολυ λιγοτερες κ απαλες κ αραιες, μου ειχε αφησει πολυ καλη εντυπωση το Laser. Οπότε κοιτάω να συγκρινω κ με συσκευες laser! Πιο πανω λες οτι μαλλον θα προτιμουσες laser, μπορεις να μου πεις το λογο? Επισης γνωριζεις συσκευες laser αξιοπιστες στην ΕΛλαδα με μεχρι 250 ευρω? Τέλος στο ipl διαβαζω οτι χρειαζονται ξυρισμα πριν ενω στο λειζερ μου λεγαν απλως να τις κονταινω κ μαλιστα με ξυριστικη κ κατα τη φορά της τριχας, όχι αντίθετα. Αυτο ισχυει κ για τις home συσκευες laser? Σ ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!

    ΥΓ.Πιό πανω λες πως κ για παραπανω διαστημα να απαλλαγεις απο τις τρίχες (απ ότι με ξυράφι) εισαι ευχαριστημενη! Πραγματικα με το laser κ μονιμη να μην είναι, αυτό το 3 εβδομαδες (σε αλλες κοπελες κ παραπανω) ξεχνας τις τριχες κ ειναι βελουδινο το δερμα κ δεν εχεις κ ερεθισμους ΕΙΝΑΙ ΘΕΪΚΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα και καλό μήνα Μαριάννα!

    Σύμφωνα με αυτά που γράφεις και αυτά που έχω γράψει στο άρθρο, μπορώ να πω ότι συμφωνούμε έτσι δεν είναι; Μπορεί να μην απαλλάχτηκες οριστικά από την τριχοφυία αλλά τουλάχιστον είδες μείωση και πιο απαλές τρίχες.

    Θα προτιμούσα το λέιζερ γιατί πάνω σε αυτό έχουν γίνει περισσότερες μελέτες και έχει χρησιμοποιηθεί περισσότερα χρόνια από το IPL. Δεν ξέρω σε ποια κατηγορία ανήκεις αλλά να έχεις υπόψιν ότι το λέιζερ είναι πιο αποτελεσματικό σε ανθρώπους με μαύρες και χοντρές τρίχες, ενώ το IPL σε άτομα με ανοιχτόχρωμες

    Αν αγοράσεις κάποια συσκευή για το σπίτι, είτε IPL είτε laser μην τις ξυρίσεις. Απλά, χρησιμοποίησε ξυριστική μηχανή όπως σε συμβούλεψαν. Αν τις ξυρίσεις είναι πιθανό να μην έχεις αποτέλεσμα.

    Σχετικά με την συσκευή Flash and Go. Από τις κριτικές βλέπω ότι πολύ επωφελήθηκαν αλλά θα πρέπει να έχεις υπομονή γιατί δεν έχει άμεσο αποτέλεσμα. Γενικά, οι κριτικές είναι πολύ καλές για ένα σχετικά φθηνό μηχάνημα.

    Αν ήμουν στην θέση σου θα προτιμούσα την συσκευή Tria. Πρόκειται για λέιζερ με τις καλύτερες κριτικές παγκοσμίως. Είναι όμως ακριβό... Κάνει περίπου 400-500 ευρώ και στην Ελλάδα νομίζω πως μπορείς να το βρεις στα καταστήματα Sephora. Αν πάλι οι τρίχες που θέλεις να ξεφορτωθείς είναι ανοιχτόχρωμες τότε προτίμησε μια συσκευή IPL.

    Δεν έχω να σου συστήσω κάποια άλλη συσκευή γιατί δεν έχω προσωπική εμπειρία. Ότι σου πρότεινα μέχρι στιγμής είναι βάση των κριτικών που έχω διαβάσει.

    Ακόμα κι έτσι θα ήθελα, αν δεν σου κάνει κόπο, να μου πεις τι αποφάσισες :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή σου μέρα Μαριάννα μου κ καλό μήνα κ σε σενα!!! :) Γράφεις πολύ ωραία!!!

    Πράγματι συμφωνούμε είναι ούτως ή αλλως πολύ καλύτερα από ξυράφι κ κερί! Πολύ χρήσιμο αυτο που μου λες με το οχι ξυρισμα στο IPL. Κ εγώ νομίζω προς laser τείνω (δέν ήξερα ότι χρησιμοποιείται περισσότερα χρόνια!) γιατι είδα αποτέλεσμα. Τα 400 ευρώ όμως είναι απαγορευτικα :( Εσύ αν μπορούσες να διαθέσεις μέχρι 250 κ ήταν να πάρεις θα επαιρνες flash and go ή κάποια από αυτές μέχρι 250 http://www.skroutz.gr/c/605/apotrihosi.html?from=most-popular&keyphrase=%CE%B1%CF%80%CE%BF%CF%84%CF%81%CE%B9%CF%87%CF%89%CF%83%CE%B7+laser ?

    Σ ευχαριστώ για την απάντησή σου και συγχαρητήρια για την ενημέρωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα κ ευχαριστώ πολύ Μαριάννα μου!

      Αυτό για τα 400 ευρώ το φαντάστηκα χαχα, λογικό ειδικά αυτές τις μέρες... Αν ήμουν στην θέση σου θα προτιμούσα την Flash & Go συσκευή. Οι συσκευές της Rio δεν έχουν καλές κριτικές :( Λένε πως δεν κάνουν τίποτα, πως είναι πεταμένα λεφτά και γενικά παίζει κράξιμο :p

      Αλήθεια, από ebay και amazon μπορείς να κάνεις αγορές με κάρτα;

      Διαγραφή
  13. Ξέχασα πιό πάνω να πω ότι οι τρίχες μου είναι νομίζω μεσαία φάση προς σκληρές και μαύρες αλλά η επιδερμίδα ανοιχτόχρωμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Και μιας κ λέμε για τρίχες :P https://www.youtube.com/watch?v=bEPQe42ALj0 στο 0.28 η κατάσταση στο πόδι 10 μέρες μετά το ξυράφι!!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. γεια σας ...εγω εχω πρόβλημα τριχοφυιας στο προσωπο και συγκεκριμενα στο πιγουνι ...πριν μερικα χρονια εκανα ipl και για κανα 1-2 χρ ξενοιασα από τριχες αλλα όπως όλα τα ωραια ...ξαναρχησαν να βγαινουν σιγα σιγα και τωρα είμαι στην ιδια φαση που ξεκινησα και θα ξαναμπω στην ιδια διαδικασια και ξερω ότι αυτό θα γινεται μεχρι να βαρεθω ....Τιποτα δεν εχει μονιμα αποτελέσματα κατά την γνωμη μου, αν και καποιοι ορκιζονται στο ονομα του Αλεξανδριτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Έτσι είναι Χριστίνα μου. Προς το παρον μόνο η ριζική με βελόνα έχει οριστικό και μόνιμο αποτέλεσμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. γεια σου μαριαννα με λενε φιλιω εχω πολυκυστικες ωοθηκες και εχω καποια εντονη σχετικα τριχοφυια στο πηγουνι πηγα σε ενα ινστιτουτο σχετικα γνωστο και μου ειπαν να κανω 10 επισκεψεις για να εχω μονιμο αποτελεσμα με γραπτη εγγυηση με το ipl το θεμα ειναι οτι δεν γνωριζω και πολλα σχετικα με αυτα και θελω να μου πεις τι να κανω γτ φοβαμαι εν το μεταξυ διαβασα καποιες αντεδειξεις για αυτο το μηχανημα και η κοπελα αυτη μου ειπε τα ακρως αντιθετα ασε που φοβαμαι οτι αν το κανω εστω αυτες η λιγες που εχω οτι θα πολλαπλασιαστουν αργοτερα....please φωτισε με...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Συν οτι αυτη μου ειπε οτι εχω θυλακιτιδα και οτι πρεπει αμεσα να το κανω....οτι ειναι ανωδυνο και οτι αν και μετα τις επισκεψεις ξαναβγουν να ξαναπαω χωρις να πληρωσω μεχρι να σταματησουν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εμένα το ίδιο μου ειπαν...εχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα..λες και βλέπω τον εαυτό μου :P τελικά τι έκανες; είμαι στο τσακ να κανω ipl! σε παρακαλώ βοήθησέ με!

      Διαγραφή
  19. Καλημέρα Φιλιώ μου. Λες πως έχεις πολυκυστικές ωοθήκες... το πρόβλημά σου το έχεις λύσει; Αν το πρόβλημα δεν λυθεί ότι μέθοδο αποτρίχωσης κ αν επιλέξεις αυτό που θα παρατηρήσεις είναι μια μείωση της ανεπιθύμητης τριχοφυίας και όχι εξάλειψη.
    Να σου δώσω να καταλάβεις: Εσύ αυτή την στιγμή έχεις τριχοφυία η οποία προκαλείται από ορμονική ανισορροπία. Αν το πρόβλημά σου δεν λυθεί τότε είναι σχεδόν σίγουρο ότι η ανεπιθύμητη τριχοφυία θα συνεχίσει να υπάρχει παρά τις θεραπείες αποτρίχωσης που μπορείς να έχεις κάνει.Το είπες αυτό στον άνθρωπο που σου έκανε την προσφορά; Κι αν ναι τι σου απάντησε;

    Σχετικά με το θέμα της θυλακίτιδας έχει δίκιο. Η αποτρίχωση θα σε βοηθήσει. Αυτό σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει πως πρέπει να το κάνεις άμεσα και να βιαστείς. Κατά την γνώμη μου πολύ καλά κάνεις και το ψάχνεις... Οι αντενδείξεις που διάβασες ποιες είναι και τι ακριβώς σου είπε η αισθητικός;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΛΟΙΠΟΝ!! ΚΑΤΑΡΧΗΝ, ΝΑ ΠΩ ΠΩΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΝΤΙΜΕΤΏΠΙΖΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΘΥΛΑΚΙΤΙΔΑΣ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΜΠΙΚΙΝΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ STRING, ΛΟΓΟ ΞΥΡΑΦΙΟΥ. ΕΧΩ ΑΡΧΙΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ 3 ΜΗΝΕΣ ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ ΜΕ ΛΕΙΖΕΡ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ. ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΘΕΜΑ ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑ ΣΕ ΘΕΜΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗΣ ΤΩΝ ΚΟΚΚΙΝΩΝ ΣΗΜΑΔΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΠΥΡΙΩΝ. ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ. ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΦΕΤΟΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΘΑ ΒΓΩ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΣΤΗ ΠΑΡΑΛΙΑ ΧΑΧΑΧ. ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ ΜΕ ΛΕΙΖΕΡ ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΥΤΕ, ΜΟΝΟ ΣΕ ΚΕΝΤΡΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΖΕΡ alexandrite. ΡΩΤΗΣΑ ΤΟ ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΟ ΜΟΥ, ΔΥΟ ΑΚΟΜΑ ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΑΘΟΛΟΓΟ ΠΡΙΝ ΠΡΟΒΩ ΣΕ ΑΥΤΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΙΝΔΥΝΟΣ..ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΜΩΣ ΤΗΣ ΘΥΛΑΚΙΤΙΔΑΣ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΣΤΑ ΜΠΟΥΤΙΑ ΜΟΥ ΔΙΟΤΙ ΕΚΕΙ ΒΑΖΩ ΞΥΡΑΦΑΚΙ. ΕΧΩ ΑΡΧΙΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ 4 ΜΕΡΕΣ ΤΗ ΛΟΣΙΟΝ ΜΕ ΑΣΠΙΡΙΝΙ ΚΑΙ ΜΗΛΟΞΥΔΟ ΚΑΙ ΜΠΕΣΑ ΣΑΣ ΤΟ ΛΕΩ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΑΡΧΙΖΩ ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ. ΘΑ ΤΟ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΟΥΝ ΕΝΤΕΛΩΣ. ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ, ΣΕΙΡΑ ΕΧΕΙ Η ΑΣΠΙΡΙΝΗ ΜΕ ΤΗΝ ΣΟΔΑ ΓΙΑ ΤΑ ΣΗΜΑΔΙΑ. ΤΗΝ ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ ΤΗΝ ΚΑΝΩ ΣΕ ΜΕΓΑΛΗ ΑΛΥΣΙΔΑ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΟΜΟΡΦΙΑΣ, ΔΕΝ ΤΗΝ ΓΡΑΦΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΩ, Η ΟΠΟΙΑ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΒΑΖΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ. ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΟΤΙ ΔΥΟ ΓΝΩΣΤΕΣ ΜΟΥ ΚΥΡΙΕΣ ΕΔΩ ΚΑΙ 1 ΧΡΟΝΟ ΕΧΟΥΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΕΔΡΙΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ Η ΜΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΥΤΕ ΧΝΟΥΔΙ ΕΝΩ Η ΑΛΛΗ ΚΑΘΕ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΤΥΠΑΝΕ ΠΕΝΤΕ ΛΕΠΤΑ ΜΕ ΤΟ ΛΕΙΖΕΡ ΔΙΟΤΙ ΒΓΑΖΕΙ ΛΙΓΟ ΧΝΟΥΔΑΚΙ ΑΚΟΜΑ. ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΔΙΟΤΙ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ. ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μαράκι μου σορρυ που άργησα να απαντήσω αλλά έκανα ένα μεγάλο διάλειμμα από τον υπολογιστή :P
    Αλήθεια πως τα πας με όλα αυτά που κάνεις? Με τα σημάδια είχες καμιά βελτίωση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα ομορφια. Ευχαριστω για την απαντηση. Με το λειζερ συνεχιζω κανονικα. Το μηλοξυδο κανει καταπληκτικη δουλεια μαζι με την ασπιρινη, δοκιμαστε το ολες!! Οσο για τα σημαδια με την σοδα και το λεμονι δεν ειναι βελτιωση διοτι δεν εκανα την θεραπεια εντατικσ αλλα οταν το θυμομουν αρα δεν μπορω να πω αν λειτουργει η οχι αλλα θα το κανω εντατικα και θα σε ενημερωσω. Τωρα βεβαια εχω το προβλημα της ανοιξης και της αλλεργιας, η οποια μου δημιουργησε μικρα σπυρακια στα ποδια και τους βαζω βαλσαμολαδο αλλα δεν κρατανε πολυ αυτα τα σπυρακια. Αληθεια τι γνωμη εχεις για το βαλσαμολαδο; ευχαριστω και παλι. Φιλακιααααα

      Διαγραφή
  22. Γειά σου Μαριάννα!έχω και εγώ ενα θέμα..έχω τριχοφυία στο πρόσωπο και δεν ξέρω πως να την αντιμετωπίσω...σε ένα κέντρο αισθητικής μου είπαν για ένα σύστημα velvet...το googlara και μου έβγαλε την σελίδα οτυ κέντρου στο ίντερνετ http://www.mediprinou.gr/apotrixosi_dermatologika_eggyimeni
    ποιά είναι η γνώμη σου;σε παρακαλώ βοήθησε με!έχω απελπιστεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλησπέρα Μαριάννα εγώ έκανα είδη 2 φορές την μέθοδο IPL,νταξει δεν έχω δει να πέφτουν ακόμα και γενικά νευριάζω.. Παραπάνω είδα ότι λες δεν ξυριζόμαστε με ξυράφι πριν την Θεραπεία ενώ αυτοί μου είπαν να ξυρίσω όσα μέρη θέλω να κάνω την θεραπεία.. Τι να κάνω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλησπέρα Μαριάννα εγώ έκανα είδη 2 φορές την μέθοδο IPL,νταξει δεν έχω δει να πέφτουν ακόμα και γενικά νευριάζω.. Παραπάνω είδα ότι λες δεν ξυριζόμαστε με ξυράφι πριν την Θεραπεία ενώ αυτοί μου είπαν να ξυρίσω όσα μέρη θέλω να κάνω την θεραπεία.. Τι να κάνω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή