ΕΓΓΡΑΦΗ
logo

Φυσική μέθοδος για να απαλλαγείς από το χνούδι στο πρόσωπο

18 Οκτ 2013 10/18/2013
χνούδι προσώπου
Ανά τακτά χρονικά διαστήματα λαμβάνω μηνύματα σχετικά με το ανεπιθύμητο χνούδι στην περιοχή του προσώπου. Έχω γράψει αρκετά άρθρα σχετικά με την αποτρίχωση, ποτέ όμως για το πως μπορεί  να αντιμετωπιστεί το έντονο χνούδι στο πρόσωπο δλδ. οι τριχούλες εκείνες που είναι λεπτές, κοντές και απαλές.

Δυστυχώς, πολλές γυναίκες έχουν κάνει το λάθος να χρησιμοποιήσουν ξυραφάκι στο πρόσωπο στην προσπάθεια τους να το ξεφορτωθούν. Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο για μια γυναίκα τόσο ψυχολογικά όσο και αισθητικά, από το να βάλει ξυραφάκι στο πρόσωπό της . Και αυτό γιατί η περιοχή που θα ξυριστεί θα αφήσει πίσω της μια μαύρη σκιά. Για να καταλάβεις τι εννοώ, φαντάσου έναν άντρα φρεσκοξυρισμένο την επόμενη μέρα.

Οι γνωστές μέθοδοι αποτρίχωσης όπως το κερί, η χαλάουα, η αποτριχωτική μηχανή, η ριζική με βελόνα και το laser χρησιμοποιούνται για την απομάκρυνση των τριχών και καλό είναι να αποφεύγονται σε περίπτωση που θέλεις να απαλλαγείς από το ενοχλητικό χνούδι.


χνούδι προσώπου


Υπάρχει μία ινδική μέθοδος εντελώς φυσική και οικονομική, με ενθαρρυντικά αποτελέσματα.  Από την μεριά σου θα χρειαστεί να είσαι υπομονετική κ συστηματική. Πρόκειται για μια πάστα-κρέμα που θα φτιάξεις στο σπίτι και θα συμβάλλει στο να απαλλαγείς από το χνούδι αποδυναμώνοντας με συχνή χρήση, τον θύλακα της τρίχας. Η μέθοδος αυτή δεν έχει άμεσο αποτέλεσμα (οπότε μην απογοητευτείς με το που θα την δοκιμάσεις). Θα χρειαστεί να την ακολουθήσεις για τουλάχιστον 6 μήνες με συχνότητα εφαρμογής 3-4 φορές την εβδομάδα. Ξέρω... σε αυτό το σημείο σας έκανα την καρδιά περιβόλιemoticon

Θα χρειαστείς:

➦ 1 κουτ. της σούπας κουρκουμά (turmeric)
➦ 1 κουτ. της σούπας φρέσκια κρέμα γάλακτος
➦ 1 κουτ. της σούπας αλεύρι από ρεβύθι (Besan)
➦ ½ της κούπας φρέσκο γάλα

Ρίξε όλα τα παραπάνω υλικά σε ένα μικρό μπολ και ανακάτεψέ τα καλά. Την κρέμα θα την απλώσεις μόνο στα σημεία εκείνα που υπάρχει έντονο χνούδι. Θα την αφήσεις να δράσει για 20 - 25' και θα την αφαιρέσεις με την βοήθεια των χεριών σου τρίβοντας απαλά το δέρμα σου με κατεύθυνση αντίθετη από αυτή που μεγαλώνουν οι τρίχες. Σαν να κάνεις πιλινγκ ένα πράγμα.

Υπάρχει μεγάλη περίπτωση ο κουρκουμάς να κάνει το δέρμα σου κάπως κίτρινο. Μην ανησυχήσεις! Είναι κάτι παροδικό και την επόμενη μέρα θα φύγει. Απλά μην κανονίσεις τίποτα εκείνες τις μέρες μήπως και βάψεις, μπου χα χα :p
49 σχόλια:
  1. Είσαι καταπληκτική!Μπράβο σου!Θα το εφαρμόσω.Ελένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. :)) Ελένη μου σ'ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ήθελα να ξερα που τις βρίσκεις όλες αυτές τις καταπληκτικές μεθόδους!
    Εγώ το έκανα με την μέθοδο της κλωστής αλλά τώρα που έμαθα αυτό θα το εφαρμόσω!
    Φιλιά κορίτσι μου! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Διαβάζω, ψάχνω, πειραματίζομαι και ότι μαθαίνω το μοιράζομαι... :p
    Φιλάκια Πηγούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα! και συγχαρητήρια για τα άρθρα σου! Ερώτηση.... το αλεύρι μπιζελιού τι είναι;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα, να σαι καλά!
    Το αλεύρι μπιζελιού φτιάχνεται από ψημένα κίτρινα μπιζέλια και έχει χρώμα καφέ-κίτρινο. Δεν είμαι σίγουρη αν υπάρχει στο σουπερ μάρκετ, σίγουρα όμως μπορείς να το βρεις στα καταστήματα με οργανικά και βιολογικά προϊόντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. σοβαρά, αυτό έχει αποτέλεσμα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ω ναι Ιωάννα έχει. Απλά θα πρέπει να έχεις υπομονή και να το χρησιμοποιήσεις για τουλάχιστον 6 μήνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εδώ που φτάσαμε,ας το δοκιμάσουμε κι αυτό... Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση. υγ.:το δοκιμάσατε η ίδια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. α! τον κουρκουμά πού θα τον βρω; b-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δύσκολοι καιροί Ιωάννα μου....

    Τον κουρκουμά τον βρίσκεις σε καταστήματα με βιολογικά προϊόντα αλλά και στο σούπερ μά
    αρκετ, στο ράφι με τα μπαχαρικά. Έχει κίτρινο χρώμα οπότε θα τον ξεχωρίσεις εύκολα.

    Το είχα δοκιμάσει πολύ πολύ παλιά, όταν είχα παρατηρήσει λίγο χνούδι στα πλάγια του προσώπου μου. Δεν ήταν κάτι έντονο αλλά εμένα με ενοχλούσε.

    Ελπίζω να έχεις υπομονή και να τα καταφέρεις :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κι εγώ το ίδιο...και κυρίως να έχω αποτέλεσμα... Ευχαριστώ πολύ για όλα! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. καλησπέρα και πάλι! :p έχω δύο ερωτήσεις πάλι...
    1) το αλεύρι μπιζελιού είναι το ίδιο πράγμα με το ρεβυθάλευρο που αγόρασα;
    2) όσον αφορά το γάλα, εννοείτε 1/2 κουταλιά της σούπας ή 1/2 κούπα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλώς την! :))
    1) Δεν είναι ακριβώς το ίδιο αλλά μπορείς άνετα να το χρησιμοποιήσεις! Νομίζω αυτό το αλεύρι μπιζελιού μπερδεύει πολλούς οπότε θα το αλλάξω σε αλεύρι από ρεβύθι...
    2) 1/2 της κούπας δηλαδή μισή κούπα γάλα :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. χαχαχαχα... εντάξει,σας ευχαριστώ πολύ! χτες το δοκίμασα για πρώτη φορά κι έχω δύο παρατηρήσεις! πρώτον,ευτυχώς δε μου άφησε χρώμα και δεύτερον, χρησιμοποίησα πολύ λίγη ποσότητα απο αυτή που μας παραθέσατε. την υπόλοιπη μπορούμε να την φυλάξουμε; ελπίζω πως κάπου εδώ τελείωσα και με τις ερωτήσεις! ευχαριστώ τόσο πολύ για τις άμεσες απαντήσεις! καλό υπόλοιπο! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μμμμ τυχερή που δεν έβαψες χαχα.
    Εγώ όταν βάζω κουρκουμά στην μούρη γίνομαι κίτρινη πφφφ.
    Ίσως να μπορείς να την αποθηκεύσεις αλλά όχι για παραπάνω από 1-2 μέρες λόγω του γάλακτος και της κρέμας. Ειλικρινά δεν την έχω αποθηκεύσει ποτέ στο ψυγείο για μελλοντική χρήση απλά υποθέτω.

    Κρίμα... μου αρέσουν οι ερωτήσεις! χεχεχε :P
    Σε φιλώ γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. κι όλο αυτό το χρησιμοποιείτε;;; :-O εγώ χρησιμοποιήσω τόση ποσότητα, όση χρειάζεται για να δημιουργηθεί μια λεπτή στρώση στο σημείο που επιθυμώ, βάζοντάς τη με τα δάχτυλά μου. επειδή όμως η ποσότητα είναι αρκετή και όχι στέρεη, μου είναι αδύνατον να τη χρησιμοποιήσω ολόκληρη! θα δω τί θα κάνω! σας ευχαριστώ πολύ! καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Όχι!! αλλά το χρησιμοποιούσα σαν μάσκα σε όλο το πρόσωπο. Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο πολύτιμος είναι ο κουρκουμάς για την επιδερμίδα :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. A! Ξέχασα εφόσον σου φαίνεται πολλή η ποσότητα μπορείς να αλλάξεις τις μετρήσεις. Δεν υπάρχει πρόβλημα με αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλησπέρα και πάλι! :p Δεν έχω πολύ καιρό που ξεκίνησα κι αν δεν κάνω λάθος, έχω ήδη αρχίσει να βλέπω δειλά δειλά τα πρώτα αποτελέσματα! Μου φαίνεται απίστευτο! Υπάρχει κάποιο blog να συζητούσαμε για την τριχοφυία στο σώμα γενικώς; Έχετε να μας προτείνετε κάτι και για αυτό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ωωωω! Τι ευχάριστα νέα είναι αυτά Ιωάννα! Πολύ χαίρομαι :)) Και σ΄ευχαριστώ πολύ πολύ που μπήκες στον κόπο να μας πεις πως πας.
    Σχετικά με το μπλογκ, χμ δεν γνωρίζω κάτι. Ξέρω σε βοήθησα πολύ αλλά όντως δεν έχω ψάξει κάτι σχετικό :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλημέρα και πάλι! Συνεχίζω ακάθεκτη! Υπάρχει κάτι αντίστοιχο και για το σώμα; (πχ κοιλιά κλπ) Έχουμε καμία λύση και για εκεί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλώς το κορίτσι!
    Αν έχεις έντονο χνούδι στο σώμα μπορείς να χρησιμοποιήσεις την ίδια μέθοδο. Αν όμως μιλάμε για τρίχες τότε οι μόνες λύσεις που γνωρίζω είναι οι κλασσικές, ξέρεις... αποτρίχωση με κερί ή χαλάουα κλπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ ΜΑΘΑΙΝΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΤΗ ΜΟΥ ΓΡΑΨΕΣ ΓΡΑΨΕ ΜΟΥ ΕΔΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Θα βοηθησει πραγματικα αυτο στο να φυγει το χνουδι απο το προσωπο και την κοιλια;Εδω που φτασαμε ομως θα το επιχειρησω και αυτο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάγδα σε μερικούς δουλεύει αλλά όπως είπα θέλει επιμονή και υπομονή.

      Διαγραφή
  26. Καλησπέρα! Βρήκα πρόσφατα το blog σου κ πραγματικά είμαι ενθουσιασμένη με όλα τα άρθρα σου!
    Πραγματικά Μπράβο σου!!!
    Θα ξεκίνησω αμεσα την παραπάνω συνταγή στο πρόσωπο και στην κοιλία αλλα ήθελα να ρωτήσω εαν νομίζεις οτι θα κάνει "δουλεία" σε περιοχή που έχει ήδη αποτριχωθεί.
    Ευχαριστώ κ πάλι μπραβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!! xD

      Αν οι τρίχες είναι αδύναμες και μοιάζουν με χνούδι μπορείς άνετα να ακολουθήσεις την μέθοδο. Από την άλλη αν πχ. έχεις τραβήξει μια τρίχα με τσιμπιδάκι και αυτή έχει γίνει σκληρή τότε δεν θα έχει αποτελέσμα.

      Το ζητούμενο είναι να είναι οι τρίχες λεπτές. Ελπίζω να κατάλαβες τι λέω γτ από την κούραση δεν λειτουργώ καλά αυτή την στιγμή, χαχα.

      Διαγραφή
  27. Και με αυτη την μεθοδο θα φυγουν οι τρίχες τελειως;;;;Εχω χνουδι κατω απο το πιγουνι στον λαιμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αν λειτουργήσει θετικά για σένα τότε ναι, η τριχοφυία θα εξαλειφθεί. Όσον αφορά εμένα οι τρίχες στα πλάγια του προσώπου έφυγαν τελείως (δεν είχα όμως μεγάλο πρόβλημα). Βέβαια η τριχοφυία εξαρτάται από πολλούς παράγοντες ορμόνες κλπ. οπότε δεν μπορώ να σου πω κάτι με σιγουριά.

    Υπάρχει μια κοπέλα που είχε αποτέλεσμα, είχε γράψει εδώ στο μπλογκ. Δεν ξέρω αν την συνέχισε για να μας πει το τελικό της αποτέλεσμα. Αν ακολουθεί τα σχόλια ίσως δει την συζήτηση και μας γράψει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Γεια σου, θα ήθελα να σε ρωτήσω.. πριν απο περιπου 1 χρονο ή ενάμιση είχα παρατηρησει μια γραμούλα απο τριχούλες σχεδον αφαντες που ξεκινούσαν κατω απο τον αφαλο μου.. εκανα την μεγαλη βλακεια και χρησιμοποιησα το ξυραφακι.. πλεον εχουν μεγαλωσει και εχουν μαυρισει κιολας και με ενοχλεί πολύ.. ειναι μονο μια γραμουλα περιπου 3 εκ. αλλα ακομα με ενοχλει παρα πολυ και με κομπλαρει κιολας. δεν θελω να χρησιμοποιησω καποια μεθοδο οπως αποτριχωση η λειζερ. μήπως μπορεις να με βοηθήσεις να τις εξαφανησω ή έστω να τις ξανθινω καπως να μην φαινονται τόσο? Σε ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου.
    Χαρά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Χαρά εφόσον έχεις βάλει ξυραφάκι μην προβείς σε αυτή την μέθοδο γιατί πολύ απλά δεν θα έχει αποτέλεσμα. Λες πως δεν θέλεις να κάνεις αποτρίχωση με κερί ή λέιζερ. Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι η ξανθυντική κρέμα αποτρίχωσης. Προσωπικά, δεν μου αρέσουν αυτές οι κρέμες. Είναι γεμάτες χημικά και μπορεί με την συχνή χρήση να σου αποχρωματίσουν το δέρμα.

    Μια άλλη λύση είναι το τσιμπιδάκι. Εγώ έχω μία δύο τριχούλες στην περιοχή και τις τραβάω με το τσιμπιδάκι φρυδιών :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μήπως υπάρχει κάποια φυσική μέθοδος για να ξανθίνω τις τρίχες έτσι ώστε να μή φαίνονται? Θα είναι πολύ δυσκολο με τσιμπιδακι επειδή δεν ειναι τοσο λίγες όσο εσένα :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχει αλλά δεν την έχω κάνει ποτέ για να ξέρω αν έχει αποτέλεσμα στις τρίχες του σώματος. Όταν πήγαινα γυμνάσιο συνήθιζα να ξανθαίνω τα μαλλιά μου με λεμόνι και είχε αποτέλεσμα!

      Μπορείς να δοκιμάσεις το εξής:

      - 1κουτ. της σούπας λεμόνι
      - 1κουτ. της σούπας μέλι

      Ανακάτεψε τα υλικά και άπλωσέ τα στην κοιλιά για περίπου 30-35'. Στην συνέχεια ξέβγαλε με χλιαρό νερό. Αν βιάζεσαι να δεις αποτέλεσμα μπορείς να εκθέσεις το σημείο στον ήλιο για όση ώρα περιμένεις.

      Μπορείς να κάνεις τα παραπάνω μέχρι να έχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα.

      Διαγραφή
  32. Γεια σου, αλλες μασκες για το προσωπο με κουρκουμα γνωριζεις;Εχω κανονικο-μεικτο τυπο δερματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλησπέρα!όταν λες φρεσκια κρεμα γάλακτος εννοείς τις κοινές που βρίσκουμε σε μάρκετ σε χάρτινο κουτακι και με όλα τα λιπαρά;και αν όχι που μπορουμε να βρούμε φρέσκια κρέμα γαλακτος;και μια τελευταία ερώτηση!το γαλα να ειναι πλήρες;με όλα του τα λιπαρά;ευχαριστώ εκ των προτέρων και δηλώνω μεγάλη φαν του μπλογκ!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρίστυ μου καλησπέρα και σορρυ που άργησα να απαντήσω. Δεν ξέρω πως μου ξέφυγε αλλά την φρέσκια κρέμα την φτιάχνεις εσύ και τον τρόπο μπορείς να τον δεις εδώ Φρέσκια κρέμα γάλακτος
      Ελπίζω να ξέρεις αγγλικά, αν όχι ρώτησέ με να σου πω :p

      Παρόλα αυτά έχω την εντύπωση πως και η κοινή κρέμα με όλα τα λιπαρά μπορεί να δουλέψει! :**

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα και πάλι Μαριάννα μου και χίλια ευχαριστώ!! Θα το εφαρμόσω το γρηγορότερο!την φρέσκια κρέμα γάλακτος που φτιάχνουμε μπορούμε να την αποθηκεύσουμε σε γυάλινο βαζάκι;και το φρέσκο γάλα 1\2κούπας που γράφεις να είναι και αυτό με όλα του τα λιπαρά??? Ααα και πήρα ρεβυθάλευρο! Ελπίζω να έπραξα σωστά :-D :-D :-D :-D

      Διαγραφή
  34. Κάθε πότε το κάνουμε? Μια φορά τη βδομάδα είναι καλά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν θέλεις γρήγορο αποτέλεσμα μπορείς να το κάνεις μέχρι και κάθε μέρα. Αλλιώς 3-4 φορές την εβδομάδα.

      Διαγραφή
  35. Τι κάνουμε αν έχουμε χρησιμοποιήσει ξυραφακι στην περιοχή του προσώπου;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Νεραϊδάκι σε ποιες περιοχές έχεις χρησιμοποιήσει ξυραφάκι και για πόσο καιρό?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλησπέρα! Πολύ ενδιαφέρον το άρθρο σου! Πιστεύω ότι έχω έντονο χνούδι στο πρόσωπό μου. Αν κάνω χρήση της μάσκας σε πόσο καιρό θα έχω αποτελέσματα περίπου; Α! Και μπορείς να με βοηθήσεις σχετικά με τη σπιτική κρέμα γάλακτος; Πώς γίνεται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Α κι άλλη μια ερώτηση έχω να κάνω! Κάνω σε όλο το πρόσωπο λέιζερ. Το χνούδι που έχω υπάρχει περίπτωση να γίνει τρίχα ή να έχει σκληρύνει και να μην μπορώ να χρησιμοποιήσω αυτή τη μέθοδο? Περιμένω απάντησή σου. Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Φανταστικό! Είσαι απίστευτη!!!! Έχω μεγάλο πρόβλημα γιατί έχω άσπρο δέρμα και μαύρο χνούδι στο πιγούνι και με ενοχλεί πολύ. Αν και γενικά κάν λέιζερ ο γιατρός δεν μου επιτρέπει εκελι γιατί μου λέει πως μπορεί να ενεργοποιηθεί και να γίνει τρίχα και μετά να το χτυπάω μια ζωή. .. :/ θα δοκιμάσω τη μέθοδό σου.Απλά θέλω να σε ρωτήσω κάποια πράγματα. Μετά τα 25 λεπτά που θα βγάζω την μάσκα, μπορώ να πλύνω το προσωπό μου με καθαριστικό σαπούνι προσώπου? Ή ορέπει να μείνουν τα συστατικά της μάσκας στο σημείο? Επίσης κρέμα γάλακτος μπορώ να χρησιμοποιήσω και του σούπερ μάρκετ ή αναγκαστικά να φτιάξω? Σ ευχαριστώ Προκαταβολικά! ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος12/22/2015

      Γεια! Να σε ρωτησω, ειδες αποτελεσμα;

      Διαγραφή
  40. Ανώνυμος12/18/2015

    Να σας ρωτήσω πώς φτιάχνεται η κρέμα;
    Είδα το site αλλά δεν μπορώ να καταλάβω καλά.Αν μπορείτε να μου πείτε αναλυτικά την διαδικασία θα με διευκολύνατε πάρα πολύ.Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ανώνυμος6/08/2018

    Καλησπέρα κι απο μένα! Να σου πω οτι είσαι υπέροχη και κάνεις εξαιρετική δουλεία :*
    Αν και καθυστέρησα λιγάκι η ερώτηση μου είναι μετά την εφαρμογή και αφού περιμένουμε 20-25 λεπτάκια και τρίψουμε το σημείο για να φύγει το μείγμα, πλένουμε το προσωπό μας κανονικά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή