ΕΓΓΡΑΦΗ
logo

Ιδέες για μακιγιάζ από την Μαριάννα

26 Μαΐ 2010 5/26/2010
ιδέες μακιγιάζ
Επειδή μου το έχετε ζητήσει, μία φορά στο τόσο, θα σας παρουσιάζω  την δουλειά μου. Για το συγκεκριμένο μακιγιάζ χρησιμοποίησα τα παρακάτω:


Estee Lauder “Double Wear” Stay in Place Make up SP 10, color: Bronze

nveyEco Organic Eye Shadow, color: Pink Peach Pearl Shimmer

nveyEco Organic Eye Shadow, color: Bronzed Marigold Shimmer

nveyEco Organic Eye Shadow”, color: Copper Bronze Shimmer

Estee Lauder Pure Color Eye Shadow, color: Orange Pop

Seventeen “Super Smooth” Eye Liner Pencil, color: Turquoise No.17

Revlon 3D extreme Mascara, color: Black

NARS Blush color: Crazed

Stilla Lip Glace color: Strawberry

Make up Forever Professionals False Eyelashes “Eye- Strip”, Sephora

μακιγιάζ
Bronze
Crazed
Strawberry
bronzed marigold shimmer
copper bronze shimme
Turquoise
pink peach pearl shimmer
Orange Pop





21 σχόλια:
  1. Μπράβο! Μια κούκλα είσαι! :Χ
    Τέλεια προσπάθεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλειο!!! Καλά ειδικά το μακιγιάζ στο μάτι είναι απίστευτο!! Ζωγράφισες κυριολεκτικά!!
    Μακαρί να μπορούσα κι εγώ... ειμαί παντελώς άσχετη :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κέλλυ θα σου βάλω κακό βαθμό b-(
    Πρακτική και υπομονή!
    :-*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. το κραγιόν είναι τόσοοο τέλειο (την ξέρεις την αδυναμία μου, lol). Και η σκιά της Estee μ' αρέσει. Επίσης, ταιριάζει το μακιγιάζ με τα μαλλιά σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ερώτηση:Ξέρεις που μπορώ να βρω blush της Nars? Είναι τόσο τέλεια :(:( κλαψ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Προσπαθώ, αλήθεια!!! Μην με μαλώνεις!!
    Εκεί που είμαι να γελάς όμως είναι αν προσπαθήσω να βάλω μολύβι ή eyeliner πάνω στο βλέφαρο...
    Σαν γραμμή του σεισμογράφου με 10 ρίχτερ το κάνω!
    Το eyeliner το έχω πάρει απόφαση! Δεν θα το καταφέρω ποτέ!!!! Είναι δύσκολο.... :((

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Pink Fish lol για το κραγιόν. I know love xixi.
    Υπάρχει ένα website με καλλυντικά της NARS "http://www.narscosmetics.com". Εμένα μου τα φέρνει από έξω μια φίλη μου;))

    @Kelly, άντε πάλι μου έδωσες ιδέα! Θα γράψω για το eyeliner κάποια στιγμή!! Δεν είναι δύσκολο, σου μάθω εγώ τα μυστικά b-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είσαι μια κούκλα!
    Τέλειο!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν έχω λόγια. Απλά υπέροχο. Μπράβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Loipon. exw na sxoliasw thn kainouria profile pic: ti omorfia einai ayth kai giati kryvosoun toso kairo?!?! Epishs, ti camera xrhsimopoieis kai vgazei toso wraia portraita? Polla polla filia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Gorgeous!!! Κουκλάρα και τέλειο μακιγιάζ! Όσο για τα χείλια...σε μισώ!!! :((

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σας ευχαριστώ όλες!:-*

    @Froso, δεν κρυβόμουν εσύ δεν με είχες προσέξει χιχι . Την κάμερα που χρησιμοποιώ μπορείς να την δεις εδώ http://www.photographyblog.com/reviews/canon_digital_ixus_100_is_review/
    Είναι πολύ καλή, έχει όμως ένα μεγάλο μείον! Αν σου πέσει την έβαψες! Μιλάω εκ πείρας...

    @ΝΑΝΤΙΑ, 8-}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος5/28/2010

    SE PANTREVOMAI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καλα εισαι φοβερη!
    το ματι ειναι υπεροχο-εργο τεχνης!
    Love it!
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σας ευχαριστώ όλες!:-*

    @Froso, δεν κρυβόμουν εσύ δεν με είχες προσέξει χιχι . Την κάμερα που χρησιμοποιώ μπορείς να την δεις εδώ http://www.photographyblog.com/reviews/canon_digital_ixus_100_is_review/
    Είναι πολύ καλή, έχει όμως ένα μεγάλο μείον! Αν σου πέσει την έβαψες! Μιλάω εκ πείρας...

    @ΝΑΝΤΙΑ, 8-}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μπράβο! Μια κούκλα είσαι! :Χ
    Τέλεια προσπάθεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή