Θεραπεία για λιπαρά μαλλιά, με μήλο και γιαούρτι

17 Απριλίου 2013

Εκτύπωση
θεραπεία μαλλιών
Φιλενάδες μου, σήμερα σας έχω μια μάσκα για λιπαρά μαλλιά. Εγώ η ίδια, δεν έχω λιπαρά μαλλιά, βασικά είναι ξηρά, αλλά έχει η μητέρα μου και με αυτή την συνταγή μπορώ να πω πως είχε αρκετά καλά αποτελέσματα. Παρόλ' αυτά μπορώ να καταλάβω πόσο ενοχλητική είναι η λιπαρότητα στο μαλλί και στο τριχωτό της κεφαλής... Αν μείνω άλουστη για παραπάνω από 3 μέρες (συμβαίνει κι αυτό καμιά φορά :-p), τα μαλλιά μου αρχίζουν να λαδώνουν, στην ρίζα κυρίως, και δεν μπορώ να τα ανεχτώ ούτε λεπτό.

Μάσκα για Λιπαρά Μαλλιά

- 1 κουτ. της σούπας γιαούρτι
- 50 γρ. μήλο τριμμένο
- 1 κουτ. του γλυκού μέλι
- 1 κουτ. του γλυκού στιμμένο λεμόνι
- 1 κουτ. του γλυκού τσάι μέντας

Απλά ανακάτεψε όλα τα παραπάνω υλικά και εφάρμοσέ το μείγμα στα μαλλιά σου. Την μάσκα αυτή μπορείς να την κάνεις 1 φορά την εβδομάδα.

Χρόνος αναμονής: 10-15'


Η μάσκα αυτή θα σου κάνει καλό για τους εξής λόγους:
  1. Λόγω των αντιοξειδωτικών που περιέχει το μήλο.
  2. Tο γιαούρτι θα ρυθμίσει το σμήγμα και θα αφαιρέσει την περίσσεια σμήγματος. Επίσης, θα κάνει τους σμηγματογόνους αδένες να λειτουργούν φυσιολογικά.
  3. H μέντα και το λεμόνι, έχουν στυπτική και αντιμικροβιακή δράση και θα τονώσουν τα μαλλιά σου.
  4. Tο μέλι θα ενυδατώσει και θα κάνει τα μαλλιά σου πιο απαλά.

4 σχόλια

27 Απριλίου 2013 - 3:05 μ.μ. Ειρήνη Ν. είπε...

Πολύ ενδιαφέρουσα συνταγή! :) Το λεμόνι που αναφέρεις δεν υπάρχει στα υλικά... Μπορούμε να το προσθέσουμε έξτρα ;

28 Απριλίου 2013 - 11:58 π.μ. Marianna Stamou είπε...

Καλημέρα Ειρήνη!
Πω πωωωωω πως το ξέχασα, χαχα. Πάλι καλά που μου το πες να το διορθώσω :p
1κουτ. του γλυκού λεμόνι χρειάζεται :)

20 Νοεμβρίου 2013 - 10:26 μ.μ. maraki kapou είπε...

Βαζουμε στην κορυφη?

20 Νοεμβρίου 2013 - 11:13 μ.μ. Marianna Stamou είπε...

Ναι Μαράκι και στις ρίζες των μαλλιών.

Δημοσίευση σχολίου

Όπως θα παρατηρήσατε, αποφάσισα να απενεργοποιήσω τα ανώνυμα σχόλια. Δεν είναι ωραίο να συνομιλείς με κάποιον που δεν ξέρεις καν το όνομά του. Αν θέλετε να αφήσετε σχόλιο θα πρέπει να έχετε τουλάχιστον έναν λογαριασμό google, είναι υπόθεση 1 λεπτού. Ευχαριστώ για την κατανόηση. Happy talking!
emoticon :) emoticon :( emoticon :)) emoticon :(( emoticon :p emoticon :-o emoticon :-? emoticon b-) emoticon d-) emoticon w-) emoticon g-)