Γεννιέσαι μαλάκας ή γίνεσαι;! Η απορία της ημέρας

30 Ιουν 2009

Γράφει η: Marianna Stamou Αθήνα blogger ομορφιάς https://lh4.googleusercontent.com/-VoH-6PC_h38/UiBR9AIbjqI/AAAAAAAACY4/8GJGvRd-jbo/w700-h702-no/DSCF6240.png
Τελευταία ενημέρωση: 10:14 Εκτύπωση
ζωάκια
Σήμερα, θέλω να μοιραστώ μαζί σας ένα άσχημο περιστατικό. Χθες το πρωί -- ξύπνησα κατά τις 8 -- ακούω την αδερφή μου να φωνάζει: “Δεν το πιστεύω αυτό που μόλις είδα”. Της λέω “Τι έγινε ρε;” και με μια μούρη μέχρι εκεί κάτω μου λέει “ Έφτιαχνα καφέ και χάζευα έξω από το παράθυρο. Στον δρόμο περπατούσαν δύο σκυλιά. Από πίσω ερχόταν ένα αυτοκίνητο κόκκινο αγροτικό, γκαζώνει επίτηδες, και πατάει το σκυλί στην ράχη. Το σκυλάκι έβγαλε μια κραυγή και άρχισε να τρέχει”.

Να σημειώσω πως ο δρόμος κάτω από το σπίτι μου δεν έχει κίνηση και πόσο μάλλον τις πρωινές ώρες. Το ένα από τα δύο σκυλάκια το ξέρουμε. Το έχουμε ονομάσει “φίλη” γιατί κάθε φορά που βγάζουμε τον Ορφέα μας βόλτα, τσουπ να τη κι αυτή.  Όπου και να πάμε  μας ακολουθεί. Κατέβηκε η αδερφή μου κάτω να δει που είναι το σκυλάκι αλλά δεν το βρήκε. Κάπου θα είχε κρυφτεί. Από εκείνη τη ώρα είμαι μέσα στα νεύρα. Σκέφτομαι να την στήσω έξω στο μπαλκόνι μήπως και τον πετύχω πουθενά.

Και πείτε μου τώρα εσείς. Πως είναι δυνατόν να είσαι τόσο μικρόψυχος, τόσο μαλάκας, τόσο ζώον; Ορκίζομαι πως αν σε πετύχω ξανά έξω από το σπίτι μου θα σε τραβήξω με την κάμερα και θα σου κάνω καταγγελία. Αν έχεις ίντερνετ, που σιγά μην έχεις τόσο απολίτιστος που είσαι, και με διαβάζεις (που σιγά μην ξέρεις να διαβάζεις) να τα θυμάσαι αυτά που λέω. Μαλάκα ε μαλάκα!
ΥΓ: Δεν έχω πανέμορφα ζωάκια;

κατοικίδια

30 σχόλια:

  1. Δεν είναι καν άνθρωπος αυτός ο ηλίθιος!!!!
    Αίσχος! Αν είναι δυνατόν!!
    Πως μπορούν και το κάνουν?!?!?!? Πως μπορούν?

    Καλά τα ζωάκια σου δεν υπάρχουν! Το ένα πιο όμορφο από το άλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άσε με Κέλλυ μου. Έχω ακούσει να χτυπάνε ζώα επίτηδες αλλά δεν περίμενα να συμβεί κάτω από το σπίτι μου.
    χιχι μου είπαν να σου δώσω ένα φιλί για τα καλά σου λόγια:-*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κάποιοι έχουν την απαίτηση να κατηγοριοποιούνται στο ανθρώπινο είδος...πολύ κρίμα γι'αυτούς καθώς μόνο ο ζωολογικός κήπος θα τους ανοίξει τις πόρτες του για να τους υποδεχτεί...
    Σε καταλαβαίνω απόλυτα και μην σου πω πως έχω γίνει τρελή από τα νεύρα μου,έχω και εγώ σκυλάκι και είμαι διατεθειμένη να κάνω τα πάντα προκειμένου να γίνω εγώ η φωνή διαμαρτυρίας που εκείνο δεν έχει.
    Να έχεις μια όμορφη μέρα και εκείνος οτι του αξίζει μετά από αυτό που έκανε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τωρα ειλικρινα τα χω παρει κρανιο με αυτα που διαβασα! δεν μπορω να ακουω τετοια! και μετα σου λεει φταις να του κανεις τα ιδια! που αν ειχε στομα το σκυλι μαλακα θα ακουγες τα σχολιανα σου! αχ! συγχιστηκα! τελεια τα μωρα σου! φιλακια μαριαννα μου xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τι τιτλος είναι αυτός πρωί πρωί??? μ' έφτιαξες, και με χάλασες όμως με τον μ/π/μ/κ/α και την κ...συμπεριφορά του κομπλαξάρα!!!

    τι όμορφα που είναι τα μικρούλια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο τύπος θέλει κρέμασμα όχι καταγγελία.
    ΚΡΕΜΑΣΜΑ
    Στο Σύνταγμα.
    Αν τον ξαναπετύχεις τράβηξε φωτογραφίες και πήγαινε να κάνει κατευθείαν καταγγελία στο αστυνομικό σου τμήμα. Κι αν στην αστυνομία σε αντιμετωπίσουν σαν "περίεργη" να επιμείνεις!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 1on den einai zwon.Ta zwa den exoun kakia!Alla oute an8rwpos dedomenou oti oi an8rwpoi prosexoun tous pio adunamous.Gia pragma prokeitai!Kai malista gia skoupidi.
    2on kai kataggelia na kaneis se auth th s***oxwra pou zoume de prokeitai na idrwsei kan to auti tou.
    3on etsi k ton petuxeis fwna3e mas, se iketeuw.

    4on ta mikra sou einai koukliaaaaa :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν θέλω να εκφραστώ για τον κτήνος αυτό που περιέγραψες γιατί θα εκφραστώ πολύ άσχημα!!!!!!!!!!!! μπαρούτι είμαι!!!!!!!!!!!
    Όταν αφορά ζωντανά και μικρά παιδιά αγριεύω!!!!
    Έχω τσακωθεί πολλές φορές στον δρόμο με ..... ανθρώπους να τους πω;;;; απόβλητα;;;;;;;;;; γιατί χτύπησαν ή πήγαν να χτυπήσουν σκυλάκια ή γατάκια.
    Τέσπα .....
    Άνθρωπος γεννιέσαι ΔΕΝ γίνεσαι!
    Τα ζωάκια σου ΚΟΥΚΛΙΑ!!!! ειδικά ο ξανθός είναι γλύκας!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και λίγα λες!

    Κουκλακια τα ζωάκια σου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέτοια περιστατικά είναι κοινά στις φτωχές χώρες των βαλκανίων και της μέσης ανατολής δυστυχώς.

    400 χρόνια ήταν αυτά...

    Δεν λέω τίποτα άλλο γιατί δεν θέλω να αρχισω μπινελίκια μέσα στο διαδικτυακό σου σπίτι, αν ήμουν εκεί και τον είχα μπροστά μου, θα τον έστελνα σπίτι στο φέρετρο.

    Αυτοί οι άνθρωποι έχουν σοβαρά ψυχολογικα προβλήματα, είναι ψυχάκηδες, επικίνδυνοι, και η ζωή τους πρέπει να τελειώνει με συνοπτικές διαδικασίες, ή να μπαίνουν σε καταναγκαστικά κάτεργα ισοβίως ωστε να φανούν τα χαμένα κορμιά τους χρήσιμα στην κοινωνία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τα ζωάκια σου είναι ΤΕΛΕΙΑΑΑ!

    Αν καταφέρουμε να βρεθούμε θα τα ζουμπήξω κάργα μόλις κατέβω! :D ;;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σ'εμάς εδώ ρίχνουν φόλες και έχει έρθει φιλοζωϊκή και τους έχει επικυρήξει...Μην ψάχνεις να βγάλεις άκρη γιατί δεν θα βγάλεις, για να καταλάβουν οτι αυτό που κάνουν είναι έγκλημα πρέπει να πας σπίτι τους με καλάζνικοφ και να σουρώσεις τα μούλικα του (γιατί και αυτά τα ίδια σκατά θα είναι).
    Ελπίζω το σκυλάκι που προφανώς θα πέθανε να μην είναι η Φίλη σας :(

    Τράβα τον άμα τον θυμάσαι και μετά καταγγελία του χρειάζεται του μαλάκα...
    Τα σκυλάκια σου είναι υπέροχα :)) τις γάτες δεν της πάω όποτε δεν έχω άποψη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. δυστυχώς έχω υπάρξει αυτόπτης μάρτυρας τέτοιου επεισοδίου. Ένα αυτοκίνητο πέρναγε από το δρόμο μας, χτύπησε ένα δεσποζόμενο σκυλί και έφυγε με 200. Το σκυλί έκλαιγε και ο ιδιοκτήτης του απαρηγόρητος. Δεν υπάρχουν λόγια. Δυστυχώς κανείς δε πρόλαβε να του πάρει τη πινακίδα. Σε τέτοιες περιπτώσεις, αν καταφέρεις να παραμείνεις ψύχραιμος καλό είναι να σημειώσεις τον Αρ. Κυκ/ρίας και να τον καταγγείλεις άμεσα σε Α.Τ. Τα ζωάκια σου μούρλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. μαλάκας γεννιέσαι και όσο μπορείς το καλλιεργείς όσο μεγαλώνεις! όλα είναι θέμα τακτικής!
    Φατσούλες τέλειες τα μικρά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. κουκλιά είναι!αχ Μαριάννα κι εγώ στην θέση σου θα θύμωνα!όσο για την ερώτηση του τίτλου σου πιστεύω ότι δεν γεννιέται κάποιος έτσι αλλά γίνεται! φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μαριάννα θύμωσες και με το δίκιο σου. Αλλά αυτοί οι τύποι δεν έχουν εισπράξει ποτέ τους αγάπη και συνεπώς δεν μπορούν και να δώσουν, είναι αδιάφοροι απέναντι στους άλλους πόσο μάλλον απέναντι στα ζώα. Είναι απολίτιστοι.....
    Τα λατρεμένα σου είναι χάρμα!!! Να τα χαίρεσαι!!!
    Έχουμε κι εμείς δύο μικρά, μάνα και κόρη, τις έχουμε καλομεθημένες. Και μόνο με την ιδέα ότι κάποιος μπορεί να τις πειράξει τρελαίνομαι!!!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μαριάννα μου, μακάρι να τον δείτε και να του την κάνετε την καταγγελία! Έλεος πια, με τους αλήτες που μας περιβάλλουν. Δεν έχουν όσιο και ιερό...
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μαριάννα μου τί να πω!!!Να του τη στήσεις του παπάρα μ' ένα καρπούζι και να του το πετάξεις στο κωλοαγροτικό του.Κι ας σε ψάχνει μετά!!!

    Για τα "παιδάκια" σου δίνω ρέστα...Έχω αρρώστια με τις γάτες!Να μου τα φιλήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τί να πεις..στην Λιβαδειά ολα αυτά???
    Ελεος...αισχος ...ντροπη!
    Επειδή έχω ζωάκι,ενα θα πώ είναι ανώτερα από ανθρώπους!
    Σε φιλώ Μαριαννάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μια απάντηση για το ερώτημα που θέτεις. Ισχύουν και τα δυο , και γενιέσαι και γίνεσαι και πάνω απο όλα διατηρήσαι!!!! Απλά σε αυτές τις περιπτώσεις θα έπρεπε αυτά τα ζωντανά να βρίσκονται σε ένα shelter και να τα φροντίζουν..... Τι άλλο να πει κανείς... Θα το βρουν μπροστά τους,
    Καταλαβαίνω την στεναχωρια σου!!!

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πω πωωωωω
    έπαθα σοκ μ αυτά που διάβασα!
    Γιατί οι μαλάκες ζουν κ βασιλεύουν ρε πούστη μου;;;;
    Γιατί;;;;
    Τα ζωάκια σου...(έλα πες την αλήθεια, ζήλεψες από μένα και είπες να τα κάνεις φίρμες κ αυτά) χα χα χα χα χα χα χα

    Ολα τα λεφτά τα ζωάκια σου!
    Να τα χαίρεσαι
    Φιλάκια πολλά
    και καλό μήναααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αχαρακτήριστος ο τύπος! ΓΕΛΟΙΟΙ άνθρωποι!
    Τα ζωάκια τέλεια, αλλά αυτό το γατουλίνι δίπλα στο βάζο, μπορώ να το ΡΟΥΦΗΞΩ στα φιλιά και να το ΚΑΤΣΙΑΣΩ από τα χάδια!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κοριτσάκι μου, μαλάκας γεννιέσαι δεν γίνεσαι !
    Και όμως υπάρχουν τέτοιοι ξεφτίλες άνθρωποι (που λεει ο λογος )που δεν σέβονται τίποτα και αυτοί μόνο άνθρωποι δεν είναι , Τέρατα είναι και θέλουν κρέμασμα !!!
    Ουφ , τα πήρα τώρα !!!

    Τα ζωάκια σου είναι μούρλιαααααα και ειδικά τα γατάκια σου .
    Αχ τα λατρεύω τα γατάκια. κ'εγω έχω μια γατούλα Περσίας την Φίφη μου .

    Σε φιλώ Μαριαννάκι μου !!!! Ματς μουτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αν και γενικά δεν τρελαίνομαι για ζώα (τουλάχιστον όχι να τα έχω μέσα στο σπίτι μου), τα παίρνω απίστευτα στο κρανίο όταν κακοποιούνται ζώα.. οδηγούσα μια μέρα στο Μαρούσι πριν μερικούς μήνες, πετάχτηκε στον μπροστινό μου ένα γατί και παρόλο που δεν πηγαίναμε με μεγάλη ταχύτητα (είχε κίνηση κλασσικά) ο μπροστινός δεν πρόλαβε να φρενάρει και το γατί χτύπησε κάπου στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου (το οποίο λογικά είναι πολύ ζεστό) και όταν βγήκε στην άκρη του δρόμου χτυπιόταν (είχε σπασμούς), είτε επειδή κάηκε απ'το αυτοκίνητο είτε απ'το σοκ... είχα μείνει κόκκαλο... κάθε φορά που περνάω από εκείνο το σημείο το σκέφτομαι το γατί και ελπίζω να είναι καλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καταρχήν, σας ευχαριστώ όλους που μπήκατε στο κόπο να με διαβάσετε και να γράψετε την γνώμη σας για το όλο θέμα. Μακάρι να μπορούσα να απαντήσω στον καθένα ξεχωριστά αλλά θα μου πάρει μια μέρα 8-}

    Η "φίλη" είναι μια χαρά, για το άλλο σκυλάκι δεν ξέρω. Δυστυχώς, δεν το έχω ξαναδεί:(

    Μια παράκληση: ΦΤΥΣΤΕ τα ζωάκια μου! Ο μπούφης μου (ο γκρι γάτος) δεν έχει έρθει για βράδυ και ανησυχώ:((

    Μάκια σε όλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μαριαννάκι θα έρθει ο μπούφης σου, μην ανησυχείς! :) πολύ γλυκούλικα τα ζωάκια σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ο Μπούφης κάπου είναι και ξενοπηδάει. Καλοκαίρι είναι. :X

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Οταν ήμουν μικρός ,
    ο πνευματικός μου δάσκαλος ,
    και μαέστρος μου
    μου έλεγε πάντα :"όποιος δεν αγαπά τα παιδιά τα ζώα και τα φυτά , δεν είναι άνθρωπος ''
    Οσο μεγαλώνω τόσο περισσότερο συνειδητοποιώ ,
    πόσο δίκιο είχε .

    Οσο για τούτον τον πεοτραμπανιστή με το αγροτικό ,
    και λίγα του είπες.
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τρελός του Χωριού, συμφωνώ απόλυτα με τον πνευματικό σου!
    χιχι, πεοτραμπανιστής καλο:P
    Καλώς μας ήρθες, καλημέρα:D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
Όπως θα παρατηρήσατε, αποφάσισα να απενεργοποιήσω τα ανώνυμα σχόλια. Δεν είναι ωραίο να συνομιλείς με κάποιον που δεν ξέρεις καν το όνομά του. Αν θέλετε να αφήσετε σχόλιο θα πρέπει να έχετε τουλάχιστον έναν λογαριασμό google, είναι υπόθεση 1 λεπτού. Ευχαριστώ για την κατανόηση. Happy talking!