ΕΓΓΡΑΦΗ
logo

Μύθοι και πραγματικότητες γύρω από τα αντιηλιακά

4 Ιουν 2010 6/04/2010
αντιηλιακή κρέμα
Όλοι μας γνωρίζουμε τις βλαβερές συνέπειες που μπορεί να έχει η παρατεταμένη έκθεσή στον ήλιο. Γι’αυτό πολύ σημαντική είναι η χρήση αντιηλιακού κατά του καλοκαιρινούς μήνες και όχι μόνο. Το αντηλιακό προστατεύει το δέρμα μας από τα εγκαύματα που προκαλεί ο ήλιος, την φωτογήρανση (κατάσταση η οποία προκαλείται από τις UVA ακτίνες με αποτέλεσμα την πρόωρη γήρανση της επιδερμίδας), τον καρκίνο του δέρματος και την αφυδάτωση.

Η φυσιολογική έκθεσή στον ήλιο είναι αναγκαία. Ο ακτίνες του ηλίου διεγείρουν την παραγωγή  βταμίνης D η οποία χρειάζεται για να έχουμε γερά κόκκαλα.

Οι ακτίνες που θεωρούνται επικίνδυνες είναι οι UVA και οι UVB. Για να προστατευτείς, θα πρέπει να μην εκτίθεσαι στον ήλιο κατά τις μεσημεριανές ώρες (12.00-16.00μμ) – αυτό το διάστημα οι ηλιακές ακτινές είναι εξαιρετικά βλαβερές. Αν δεν μπορείς να κάνεις αλλιώς, ψάξε για μέρη σκιερά ή κάθησε κάτω από την ομπρέλα.

Το αντιηλιακό είναι απαραίτητο όλες τις ώρες. Μην ξεγελιέσαι αν έχει συννεφιά. Τα σύννεφα δεν εμποδίζουν τις βλαβερές ακτίνες να περάσουν στο δέρμα σου.


αντιηλιακά

Τι είναι ο δείκτης SPF;

Ο δείκτης προστασίας SPF αναφαίρεται στην ικανότητα που έχει ένα αντιηλιακό να μπλοκάρει τις UVB ακτίνες, οι οποίες προκαλούν τα ηλιακά εγκαύματα. Από την άλλη, δεν μπορεί να εμποδίσει τις UVA ακτίνες οι οποίες είναι υπεύθυνες για την γήρανση του δέρματος.

  1. Μύθος Νο1:
    Το αντιηλιακό προσφέρει πλήρη προστασία.

    Η πραγματικότητα:

    Ένα αντιηλιακό με δείκτη προστασίας 15 μπορεί να  μπλοκάρει το 94% των UVB ακτίνων, ένα αντιηλιακό με SPF 30 το 97% ενώ ένα με SPF 45 το 98% των UVB. Πράγμα που σημαίνει ότι κανένα αντιηλιακό δεν προσφέρει πλήρη κάλυψη και προστασία.  
  2. Μύθος Νο2: 
    Αν χρησιμοποιήσω αδιάβροχο αντιηλιακό δεν θα χρειαστεί να το ανανεώσω.

    Η πραγματικότητα:
    Είτε πρόκειται για αδιάβροχο αντιηλιακό είτε όχι, σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να το ανανεώνεις, τουλάχιστον κάθε 2 ώρες.
  3. Μύθος Νο3:
    Αν χρησιμοποιήσω αντιηλιακό με δείκτη προστασίας 30+ ,μπορώ να καθήσω στον ήλιο τον διπλάσιο χρόνο.

    Η πραγματικότητα:
    Τα αντιηλιακά με υψηλό δείκτη SPF μπλοκάρουν περισσότερες ακτίνες UVB αλλά όχι τις UVA που προκαλούν βαθύτερες δερματικές βλάβες.
    Επιστήμονες υποστηρίζουν πως ο ιδανικός δείκτης προστασίας (SPF) είναι ο δείκτης 15, μόνο αν χρησιμοποιηθεί σωστά. Επειδή οι περισσότεροι από εμάς βαριούνται την όλη διαδικασία του αντιηλιακού, καλό θα ήταν να χρησιμοποιείς αντιηλιακό με δείκτη προστασίας 30. Αν τελικά αποφασίσεις να χρησιμοποιήσεις μικρότερο δείκτη θα πρέπει να το απλώσεις παντού και προσεκτικά. Μην ξεχνάς ποτέ περιοχές όπως τα χείλια, τα αυτιά και τα πέλματα. Αν καείς σε αυτά τα σημεία, την πάτησες!


Για να ανακουφιστείς από τα ηλιακά εγκαύματα μπορείς να χρησιμοποιήσεις λοσιόν χαμομηλιού ή bepanthol.

Κοριτσάρες μου μην μπαίνετε στο τριπάκι  "Όσο πιο πολύ μαυρίσω, τόσο πιο όμορφη και ελκυστική θα είμαι". Ο ήλιος δεν αστειεύεται και δεν κάνει προτιμήσεις.
Μην χρησιμοποιείτε ΠΟΤΕ baby oil και κρέμες χωρίς δείκτη προστασίας. Το μόνο που θα καταφέρετε είναι να καείτε, να κάνετε κακό στην επιδερμίδα σας και να γίνετε υποψήφιες για μελλοντικά καρκινικά μελανώματα.
Αν το δέρμα σας είναι ευαίσθητο, να αποφεύγετε τον ήλιο όσο περισσότερο μπορείτε. Ιδανικός χρόνος έκθεσης στον ήλιο είναι τα 30΄— τόσα είναι και τα λεπτά που χρειάζονται για να ενεργοποιηθεί η παραγωγή βιταμίνης D.

Μην ξεχνάμε και τα παιδάκια! Ποτέ κάτω από τον ήλιο χωρίς αντιηλιακό και ανοιχτόχρωμα ρουχάκια. Εννοείται ότι οι μεσημεριανές ώρες είναι τουλάχιστον απαγορευτικές!
Να πίνετε πολύ νερό για μην αφυδατώνεται ο οργανισμός σας και να φοράτε καπέλο.
36 σχόλια:
  1. Μπράβο σου για τις συμβουλές, πολύ καλές!
    Δεν πρέπει να ''παίζουμαι'' με τον ήλιο :)
    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΤΙ ΣΧΕΤΙΚΟ, ΑΣΧΕΤΟ;
    ΠΩΣ ΕΞΗΓΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΑΥΡΙΣΜΑ ΤΟ ΠΕΤΥΧΑΙΝΩ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΦΘΗΝΑ ΑΝΤΗΛΙΑΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΑΓΝΩΣΤΑ ΕΜΠΟΡΙΚΑ;;; ΕΕ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ καλές πληροφορίες
    αλλά μετά απ αυτό αποφάσισα
    να κόψω την ηλιοθεραπεία!
    Δεν μπορείς να πεις!
    Ριζικές λύσεις!
    Χα χα χα χα
    Καλό Σ/Κ
    Φιλιά πολλά

    Τυχαίο;Δεν νομίζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπααάχαχα! Είσαι μεγάλο όργιο λέμεb-(
    Τυχαίο?? Δεν νομίζω :((
    Μουατς

    @Αsteri, ευχαριστώ καλή μου;)

    @italos, με αφήνεις να το σκεφτώ λίγο ε?8-}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λοιπόν ζουζούνα μάρα!!
    δεν χάθηκααα απλά τώρα ασχολούμαι με τα πολιτιστικά μου και κλείνω διάφορα εισητήρια συν το ότι ετοιμάζω διακοπές!!
    όσο για τα αντηλιακά εγώ δεν έχω ιδιαίτερα ευαίσθητο δέρμα αλλά έχω παρατηρήσει κάτι παράδοξο! Μαυρίζω περισσότερο όταν βάζω αντηλιακό, παρά όταν βάζω baby oil ή ένα καροτέν που είχε βγεί για έξτρα μαύρισμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΕΙΣ ΟΣΟ ΘΕΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χαχαχα σαν ακουω την μαμα μου "ειδες,στα λεγα!!!" ποποοο αυτο με το λαδακι το κανω.τα τελευταια 3χρονια καιγομαι πολυ κ ξεφλουδιζω απο τα πρωτα μπανια κ μετα ακολουθει διαδικασια κρεμας για το καψιμο-κρεμας για τις μολυνσεις της 'φουσκαλιτσας' που εμφανιζεται μια μια...κ τελος κρεμες ενυδατωσης συνεχεια γτ το δερμα ξεφλουδιζει ολη μερα ακομα κ με 100κιλα κρεμες...
    αστα!!!κ το χειροτερο ειναι πως μετα σταματαω τα μπανια για πολυ καιρο.α κ εχω τη μαμα να λεει "εεε δεν πας καλα παιδι μου εσυ!!!" χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπράβο!εμείς στην κουζίνα και εσύ να μας περιποιήσε!!
    Οι συμβουλές σου πολύ καλές και χρήσιμες!!
    Ευχαριστούμε πολύ!!
    Φιλάκια
    :X

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @A8teri, αααα διακοπές, τι ωραία!
    Εεε δεν ξέρω αν μαυρίζεις περισσότερο απλά με το αντιηλιακό το μαύρισμα γίνεται ομοιόμορφο και κρατάει περισσόρερο, ενώ με το baby oil και τα σχετικά προϊόντα συνήθως καιγόμαστε -- πράγμα που σημαίνει ότι μαύρισμα φεύγει γρήγορα. :-*

    @☆LoUniTa☆, λολ θα σε μαλώσω! Το να καίγεσαι και να ξεφλουδίζεις, πόσο μάλλον στην αρχή, είναι πολύ πολύ κακό:(( Θες να γεράσει το δέρμα σου πριν την ώρα του?:(( Βάλε αντιηλιακό και θα με θυμηθείς! Το μαύρισμα θα κρατήσει και δεν θα χρειαστεί να κάνεις απόχή από τα μπάνια.

    @eva, χιχι. Ευχαριστώ πολύ! Χαρά μου νας σας φροντίζω online :P:-*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @italos, να ρωτήσω πριν απαντήσω... Όταν λες φθηνό πόσο φθηνό (τιμή θέλω) για να καταλάβω ποια θεωρείς γνωστά και ακριβά αντιηλιακά:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δε μου λες βρε Μαρακι, αυτα τα αντηλιακα που τα βαζεις και μαυριζεις ειναι καλα ή βλαβερα? Νομιζω θα καταλαβες ποια εννοω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΜΗΠΩΣ ΘΥΜΑΜΑΙ ΡΕ ΕΣΥ ΠΩΣ ΛΕΓΟΝΤΑΙ... ΑΚΡΙΒΑ ΕΝΝΟΩ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟΥ!
    ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΠΑΩ ΣΤΑ HONDOS ΚΑΙ ΠΕΡΝΩ ΟΤΙ ΜΟΥ ΚΙΝΗΣΕΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ ΣΕ ΟΤΙ ΠΙΟ ΦΘΗΝΟ...ΕΝΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΩΣ ΛΕΓΟΤΑΝ ΒΑΝΑΝΑ ΚΑΠΩΣ...
    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΛΑ ΜΗΝ ΛΕΩ ΚΑΜΙΑ ΜΑΛΑΚΙΑ!
    ΠΑΝΤΩΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΗΓΗΤΟ! ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΤΗΛΙΑΚΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΠΟΣΟ ΑΝΑΠΟΔΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΜΑΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ρε κορίτσια το μόνο πράγμα που δεν μου αρέσει ειδικά στις αντηλιακές κρέμες προσώπου, είναι πως είναι βαριές και πολύ λιπαρές, μπλιαχ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Μπανανία, έχεις δίκιο. Οι περισσότερες είναι μπλιαξ, άσε που εγώ γεμίζω σπυριά. Να προτιμάς εκείνα που είναι σε μορφή gel για αποφύγεις αυτή την λιπαρότητα που λες;)

    @OUPS, :D

    @italos, χμμμμμμμμμ η απάντησή μου είναι η εξής: "Και ποιός σου είπε ότι, κάτι που κοστίζει ακριβά είναι και καλύτερο?":P
    Υπάρχουν πολλά καλλυντικά που είναι πανάκριβα και μόνο καλό αποτέλεσμα δεν δίνουν. Σε κάλυψα κύριε? Μπάχαχα. Δεν μπορώ να σκεφτώ άλλη εξήγηση:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ααα μικρές διαφορές δηλαδή μεταξύ των 15 εως 45. Κατάλαβα. Οπως θα έχεις καταλάβει εγώ και ο ήλιος είμαστε τσακωμένοι διότι έχω πολυ μα πολύ ευαίσθητη επιδερμίδα τουτέστιν συνήθως χρησιμοποιώ αντηλιακό με πολύ υψηλό δεικτη προστασίας και ποτέ δεν έχω χρησιμοποιήσει ηλιέλαιο για το τηγάνισ...... ε συγνώμη ποτέ δεν έχω χρησιμοποιήσει λάδι για το μαύρισμα;))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΑΥΤΟ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ!!!ΜΕ ΚΑΛΥΨΕΣ ΑΠΟΛΥΤΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ...THANKS
    AAA ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ ΣΤΟ POST ΜΟΥ!
    CIAO,CIAO!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @MariaZ, λολ και πολύ καλά κάνεις. Να προσέχεις:D

    @italos, είδες ε? πρωτότυπη απάντηση:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χωρίς αντιηλιακό ειδικά στο πρόσωπο ούτε το χειμώνα δεν βγαίνω απο το σπίτι , αλλιώς θα γεμίσω με φακίδες παντού μλιαχ :((:((:((

    Αλλά και πάλι ενώ πάντα φοράω αντιηλιακό κάθε καλοκαίρι στην μύτη μου και στο μέτωπό μου γεμίζω φακίδες . Σώσε μεεεεεεεεεε !!!!
    Έχεις να προτείνεις καμία λύση πως να τις εξαφανίσω ?????
    Δεν θέλω να είμαι σαν την Πίπι τη Φακιδομύτη :((

    Άσχετο άλλα έκανα την μάσκα σου με το μέλι και το δέρμα μου έγινε μούρλια κι παρατηρώ ότι έκλεισαν και οι πόροι :P
    Thanks για ολα και φιλιαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αααα Σοφάκι γιατί θεωρείς τις φακιδούλες άσχημες? Εγώ τις βρίσκω πολύ γλυκιές και σέξυ!;;)
    Τσέκαρε αυτό το ποστ "http://aesthetics-soo.blogspot.com/2010/04/blog-post_26.html", κάπου γράφω για τις φακιδούλες.
    Επίσης, μπορείς να βουτήξεις ένα βαμβάκι σε χυμό λεμονιού και να περνάς καθημερινά με αυτό τα σημεία που έχουν φακίδες! Δεν έχεις τίποτα να χάσεις. Αν δεις αποτελέσματα να μας πεις ε?

    Ουάου! Πολύ χαίρομαι που την δοκίμασες! Kαι εμένα μου αρέσει πολύ η συγκεκριμένη μάσκα.
    :-*:X

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ποιες εταιριες προτεινεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλημέραααααααααααα

    http://dreamer-angela.blogspot.com/2010/06/blog-post.html

    Τυχαίο; Δεν νομίζω!
    Με κόλλησες κάθαρμα!
    Ορίστε τώρα!
    Πάρε να χεις!

    Χα χα χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Και εγώ τις λατρεύω τις φακίδες, τις βρίσκω πολύ ωραίο χαρακτηριστικό. M a r ( i ) a μου υπάρχει αντηλιακό σε μορφή τζελ; Ποια είναι αυτά ρε κορίτσια να σωθώ; Εχω μικτό δέρμα και οι αντιηλιακές με κάνουν χάλια, πείτε μου να βρω την υγειά μου η καημένη, γιατί είμαι κοκκινομάλλα με λίγες φακιδούλες και πολύ άσπρο δέρμα και ο ήλιος εμένα με σκοτώνει, δεν τον αντέχω. Πείτε μου να σωθώ γιατί πήρα μία γνωστής μάρκας απο το φαρμακείο που θεωρείται αναπλαστική και φυτική και είναι σαν ασβέστης και κολλάω! :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @Pansofix, χμμμ εγώ γενικά προτιμώ τα αντηλιακά της Vichy και της Clinique:)

    @D.Angel, χαχαχα έχεις ξεφύγει τελείωςb-( Η πλάκα είναι ότι εγώ σε κόλλησα αλλά εσύ δεν έχεις τελειωμό χαχα. Τρελοκομείο!!!:-*

    @Μπανανία, υπάρχουν διάφορα στο εμπόριο. Αυτά που είναι σε μορφή gel γράφουν συνήθως face lotion gel. Να ένα παράδειγμα από την Clinique http://www.amazon.com/Clinique-Care-UV-Response-Gel-Lotion-1-7oz/dp/B0006BE7JI. Επίσης, τα συγκεκριμένα προϊόντα είναι σε μορφή σπρέυ. Δοκίμασέ τα και θα με θυμηθείς κοκκινομαλλούσα μου.
    Μήπως λες για το αντηλιακό του Κορρέ με καρπούζι? Αν ναι είναι από τα χειρότερα που έχω δοκιμάσει! Το χρησιμοποιήσα ένα καλοκαίρι και γέμισα παντού σπυριά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Marianna ναι αυτό ακριβώς λέω, του Κορρέ. Χάλι μαύρο! Σε ευχαριστώ θερμά για την πρόταση, αν δουλέψει με σώζεις. Κάθε πρόταση ευπρόσδεκτη! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. α Μαρα πολυ ενδιαφεροντα οσα λες!
    νιωθω ηδη σοφοτερη επι του θεματος!
    πολυ χρησιμο+επικαιρο Post!
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Εγω πάλι τις μισώ ,τις μισώ τις μισώ !!!!b-(
    Θα δοκιμάσω και την μάσκα για τις φακίδες και το λεμόνι αύριο κιόλας και θα σου πω τα αποτελέσματα .

    Κ'εμενα το δέρμα μου είναι μικτό προς λιπαρό και το αντηλιακό που μου έστρωσε πολύ καλά είναι της AVENE σε σπρέι . Αφήνει μια γυαλάδα χωρίς να είναι λιπαρό .

    Καλήμερα γλυκιά μου :X Όπως βλέπεις τέτοια ώρα που σου γράφω μ'εχουν πιάσει οι αϋπνίες μου χι χι

    Φιλιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @Μπανανία, το χειρότερο αντηλιακό που έχω δοκιμάσει ποτέ. Ψάξε να βρεις αυτό που σου είπα και θα με θυμηθείς φιλενάδα μου!

    @Natalia, εσύ μου την έδωσες την ιδέα. Ξεχνάς μου φαίνεται:P

    @Σοφία, κακώς γκρρρ γιατί είναι sexy.
    Να τα δοκιμάσεις αλλά για να δεις αποτελέσματα θέλουν συστηματικότητα. Με μία φορά δεν θα δεις αποτέλεσμα:P
    Γενικά το προϊόντα της Avene τα συμπαθώ. Δεν έχω δοκιμάσει τα αντιηλιακά της αλλά ότι έχω χρησιμοποιήσει μέχρι στιγμής έμεινα πολύ ικανοποιημένη.
    Να κοιμάσαι νωρίς, η αϋπνία κάνει κακό στην επιδερμίδα χιχι:-*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πολύ καλές και χρήσιμες οι συμβουλές σου…
    Ευχαριστούμε….
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. πολύ χρήσιμη και με καλή ανάλυση η ανάρτηση σου,όπως και πολλές άλλες και γι αυτό έγινα αναγνώστης για να ενημερώνομαι

    Υγεία,διατροφή,αθλητισμός,αδυνάτισμα,ομορφιά
    http://health-beauty-internet.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Σε ευχαριστώ πολυ Γιώργο:) Καλώς ήρθες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πολύ καλές συμβουλές. Είναι πολύ σημαντικό να ξέρουμε πολλά για το μαύρισμα! εγώ χρησιμοποιώ σταθερά το solar expertise και δεν έχω καεί ποτέ, είμαι πολύ ικανοποιημένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πολύ καλές συμβουλές. Είναι πολύ σημαντικό να ξέρουμε αυτές τις μικρές αλλά σοβαρές λεπτομέρειες! Όσο αναφορά το αντηλιακό εγώ χρησιμοποιώ σταθερά το solar expertise της L'oreal paris και δεν έχω καεί ποτέ, είμαι πολύ ικανοποιημένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. πολύ χρήσιμη και με καλή ανάλυση η ανάρτηση σου,όπως και πολλές άλλες και γι αυτό έγινα αναγνώστης για να ενημερώνομαι

    Υγεία,διατροφή,αθλητισμός,αδυνάτισμα,ομορφιά
    http://health-beauty-internet.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Εγω πάλι τις μισώ ,τις μισώ τις μισώ !!!!b-(
    Θα δοκιμάσω και την μάσκα για τις φακίδες και το λεμόνι αύριο κιόλας και θα σου πω τα αποτελέσματα .

    Κ'εμενα το δέρμα μου είναι μικτό προς λιπαρό και το αντηλιακό που μου έστρωσε πολύ καλά είναι της AVENE σε σπρέι . Αφήνει μια γυαλάδα χωρίς να είναι λιπαρό .

    Καλήμερα γλυκιά μου :X Όπως βλέπεις τέτοια ώρα που σου γράφω μ'εχουν πιάσει οι αϋπνίες μου χι χι

    Φιλιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. @Pansofix, χμμμ εγώ γενικά προτιμώ τα αντηλιακά της Vichy και της Clinique:)

    @D.Angel, χαχαχα έχεις ξεφύγει τελείωςb-( Η πλάκα είναι ότι εγώ σε κόλλησα αλλά εσύ δεν έχεις τελειωμό χαχα. Τρελοκομείο!!!:-*

    @Μπανανία, υπάρχουν διάφορα στο εμπόριο. Αυτά που είναι σε μορφή gel γράφουν συνήθως face lotion gel. Να ένα παράδειγμα από την Clinique http://www.amazon.com/Clinique-Care-UV-Response-Gel-Lotion-1-7oz/dp/B0006BE7JI. Επίσης, τα συγκεκριμένα προϊόντα είναι σε μορφή σπρέυ. Δοκίμασέ τα και θα με θυμηθείς κοκκινομαλλούσα μου.
    Μήπως λες για το αντηλιακό του Κορρέ με καρπούζι? Αν ναι είναι από τα χειρότερα που έχω δοκιμάσει! Το χρησιμοποιήσα ένα καλοκαίρι και γέμισα παντού σπυριά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή