ΕΓΓΡΑΦΗ
logo

Βαφές για τα μαλλιά χωρίς χημικά κι άλλα πρόσθετα

27 Μαΐ 2010 5/27/2010
φυτικές βαφές μαλλιών
Πολλές γυναίκες δεν θέλουν να βάφουν τα μαλλιά τους με κοινές χημικές βαφές.
Αν ανήκεις και εσύ σε αυτή την κατηγορία παρακάτω μπορείς να δεις με ποιούς τρόπους μπορείς να αλλάξεις το χρώμα των μαλλιών σου με αγνούς και φυσικούς τρόπους. Το μειονέκτημα αλλά παράλληλα και πλεονέκτημα των φυτικών βαφών είναι ότι δρουν επιφανειακά και ξεθωριάζουν σχετικά γρήγορα.

Χέννα:

Aνάλογα με το φυσικό σου χρώμα, μπορεί να δώσει θαυμάσιους κόκκινους τόνους.
Σε ποιές ταιριάζει: σε σκούρες καστανομάλλες και μελαχροινές. Αν έχεις ξανθά μαλλιά, η χέννα θα δώσει στα μαλλιά σου τόνους πορτοκαλί.
Εκτέλεση:
Ανακατέψτε την σκόνη με νερό μέχρι να γίνει μια σφιχτή ζύμη. Σκέπασε τα μαλλιά με αλουμινόχατρο, άφησέ τα έτσι για 30' ή περισσότερο, ανάλογα με την ένταση του χρώματος που επιθυμείς.

Χαμομήλι:

Θαυμάσιο για τα φυσικές ξανθομαλλούσες. Κάνει το χρώμα πιο λαμπερό.
Εκτέλεση:
Βράσε 25γρ. άνθη χαμομηλιού σε 600ml νερό. Σουρώστε το και χρησιμοποιήσε το μετά από κάθε λούσιμο.
Αν θέλεις να ανοίξουν περισσότερα τα μαλλιά σου, καλό θα ήτανε να τα στεγώσεις στον ήλιο.

Ινδικό Τσάι:

φυτικά καλλυντικάΔίνει ζεστό χρώμα στα καστανά μαλλιά και αν το αφέψημα είναι αρκετά δυνατό, μπορεί να εξαφανίσει ακόμα και τα γκρίζα μαλλιά. Πρέπει να το χρησιμοποιείς συχνά, επειδή η επίδρασή του είναι προσωρινή.

Εκτέλεση:
Φτιάξτο ακριβώς όπως φτιάχνεις το τσάι, αλλά αντί για σακουλάκια τσαγιού προτίμησε τα αποξηραμένα άνθη. Μπορείς να το χρησιμοποιήσεις μετά το λούσιμο σαν ξέβγαλμα.

Το χαμομήλι και το ινδικό τσάι έχουν την τάση να κάνουν τα μαλλιά ξηρά. Για να το αποφύγεις αυτό, άπλωσε μετά από κάθε εφαρμογή  ειδικό προϊόν που ξεμπερδεύει τα μαλλιά και τα αφήνει απαλά.
14 σχόλια:
  1. Μ΄αρέσουν πολύ οι συμβουλές για φυσικά καλυντικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Eixa dokimasei sto parelthon axrwmi xenna gia ta mallia mou pou einai lipara k poli lepti i trixa.
    Kai eixe apotelesma!
    Pera apo auta omws exw dokimasei sto parelthon k tis futikes faves tou Korre, alla den emeina ikanopoiimeni...

    Great post sweety!!

    Mouats!!!

    K.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. σταμάτησα πρόσφατα τη βαφή στο κομμωτήριο μπας και γλιτώσω κανένα ευρώ. Ξεκίνησα βαφή του Κορρέ (δεν έχει αμμωνία) και βγήκε πολύ καλό το αποτέλεσμα. Θα δοκίμαζα το Ινδικό τσάι που προτείνεις, γιατί είμαι μελαχρινή αλλά έχω πολλά γκρίζα και δε θα πιάσει :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανεκτίμητες οι συμβουλές σου!! Μήπως έχεις να προτείνεις και κάτι μη χημικό που να καλύπτει τις άσπρες τρίχες; Τί ζητώ κι εγώ ε; θαύματα γίνονται; δεν νομίζω!!
    Σε φιλώ
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Kelly, δεν την έχω δκιμάσει! Είδες ένα περίεργο πράγμα σε μερικούς κάτι "πέφτει" καλό και σε μερικούς οχι. Φιλάκια :P

    @Pink Fish, χμμμμ... εγώ λέω να το δοκιμάσεις! Που ξέρεις μπορεί να τα καλύψει. Αν το δοκιμάσεις κάποια στιγμή και έχει αποτέλεσμα να μου πεις ε?b-(

    @Anthivolon, δεν γνωρίζω πολλά για το θέμα, έχω όμως την εντύπωση ότι η τσουκνίδα καλύπτει τα άσπρα μαλλιά. Θα το ψάξω και θα σου πω:D

    @Elena, ;))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. tip για ασπρες τριχες που βγαινουν ξeμπαρκες εδω +εκει θελω+εγω συμβουλη πλιζ!!!
    αν εχεις 3-4 ασπρες τριχες με συμβουλευεις ν αβαψω ολο το μαλλι η υπαρχει κανενα αλλο κολπακι;
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Kelly, δεν την έχω δκιμάσει! Είδες ένα περίεργο πράγμα σε μερικούς κάτι "πέφτει" καλό και σε μερικούς οχι. Φιλάκια :P

    @Pink Fish, χμμμμ... εγώ λέω να το δοκιμάσεις! Που ξέρεις μπορεί να τα καλύψει. Αν το δοκιμάσεις κάποια στιγμή και έχει αποτέλεσμα να μου πεις ε?b-(

    @Anthivolon, δεν γνωρίζω πολλά για το θέμα, έχω όμως την εντύπωση ότι η τσουκνίδα καλύπτει τα άσπρα μαλλιά. Θα το ψάξω και θα σου πω:D

    @Elena, ;))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος4/26/2011

    to kolpo me to xamomili einai monimo?kastanoksan8a einai ta mallia mou alla ta prwtimw ksan8a :a

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μμμμμ αν στο μέρος που μένεις έχει ηλιοφάνεια, τότε το αποτελέσμα έχει διάρκεια! Ειδικά, στις διακοπές τα μαλλιά θα ανοίξουν αρκετά. Όταν σταματήσεις την χρήση του και δεν σε βλέπει ο ήλιος τα μαλλιά σου θα γίνουν όπως πριν:i

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος1/10/2012

    eimai melaxrinh kai lg ckuroxrwmh me kastana matia.tha mu pigaine to kokkino?epeidh maresei poly san xrwma..iparxei periptwch n vgei portokali to malli m?:P kai gia poso kairo krataei to xrwma? ehw akousei gia ena mina panw katw..meta feugei entelws olo?:D kai xerete pou mporw na vrw xenna sthn thessalonikh ( kentro) ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μακάρι να κάνεις και ένα αφιέρωμα:
    Τα καλύτερα κορυφαία προιόντα για το μαλλί θα τα βρείτε όλα εδώ!
    http://macadamia-natural-oil.blogspot.com/

    Δείτε τα και δεν θα χάσετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος4/02/2013

    Θα ηθελα την γνωμη σας.. ειχα τριχοπτωση και για ενα χρονο εκανα θεραπεια.. εχω μαλια μεχρι τον ωμο και απο κατω εχουν μεινει οι παλιες ανταυγες.. απο πανω εχει μεινει το.φυσικο μου που ειναι καστανο σκουρο. τι βαφη μου προτεινε να καμω για να φυγουν οι ανταυγες απο κατω? χωρις να ταλαιπωρησω τα μαλια μου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπέρα. Πως είναι τα μαλλιά σου τώρα?
    Εννοώ με την τριχόπτωση όλα οκ?
    Επίσης, τι χρώμα θα ήθελες να έχουν τα μαλλιά σου? Το φυσικό τους ή κάποιο άλλο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή