Σκέφτεσαι να κάνεις piercing και έχεις ενδοιασμούς; Για ρίξε μια ματιά

25 Μαρτίου 2010

Εκτύπωση
σκουλαρίκια
To body και face piercing στην Ελλάδα, έχει αυξηθεί ιδιαίτερα τις τελευταίες δύο δεκαετίες. Οι λόγοι που μπορεί να ωθήσουν κάποιον να κάνει piercing είναι κυρίως, λόγοι αισθητικής, άσχετα αν μερικοί άνθρωποι το βρίσκουν άσχημο έως αηδιαστικό:), λόγοι θρησκευτικοί, πνευματικοί ακόμα και λόγοι σεξουαλικής ικανοποίησης. Το piercing έχει τις ρίζες του πολύ βαθιά, κάπου διάβασα για 6ο και 7ο αιώνα π.Χ?

Η προσωπική μου γνώμη είναι, πως άμα σου αρέσει γιατί να μην το κάνεις; Ότι λόγο και να έχεις αν εσύ το βρίσκεις όμορφο κάντο αλλά πρόσεξε το ποιος θα σου το κάνει. Θα πρέπει να βρεις κάποιον με καλή φήμη και κάποιον που να ξέρεις ότι ακολουθεί όλους τους κανόνες υγιεινής γιατί το piercing δεν παύει να είναι ανοιχτή πληγή στο σώμα σου, που σημαίνει πως είσαι υποψήφιος/α για πολλών ειδών μολύνσεις. Από την στιγμή που θα το κάνεις θα πρέπει να το καθαρίζεις σχολαστικά και να ακολουθήσεις όλες τις οδηγίες που θα σου υποδείξει το άτομο που σου έκανε την τρύπα.

Αν θα πονέσεις;
Αυτό εξαρτάται από το σημείο που θα το κάνεις. Ο πόνος διαφέρει από άνθρωπο σε άνθρωπο. Προσωπικά επειδή έχω και τατουάζ αλλά και piercing, δεν πονέσα ούτε στο ένα ούτε στο άλλο, αλλά έχω δει φίλους να κλαίνε ή να λιποθυμούν από τον πόνο. Τώρα από τον πόνο η από τον φόβο, θα σε γελάσω χεχε.

Το κόσμημα, σκουλαρίκι που θα χρησιμοποιήσει ο ειδικός, μόλις τελειώσει την διαδικασία θα πρέπει να είναι από τιτάνιο για να μην πάθεις καμιά αλλεργία από το μέταλλο. Συνήθως, τα κοσμήματα από nikel είναι εκείνα που μπορεί σε μερικούς ανθρώπους, να προκαλέσουν αλλεργία.

Αν θα το μετανιώσεις;
Στατιστικά ναι..

Επιπλοκές από το piercing

  1. Μολύνσεις από σταφυλλόκοκο, στρεπρόκοκκο και ψευδομονάδες. Καλό θα ήταν αν είσαι διαβητικός ή αν πάσχεις από κάποια καρδιακή πάθηση να αποφεύγεις τέτοιες μεθόδους. Κάπου διάβασα πως μία διαβητική γυναίκα στην Ινδία "έχασε" το στήθος της από μόλυνση, ύστερα από piercing στην θηλή:(
  2. Το piercing και ειδικά όταν γίνετε με μεγάλη βελόνα, στις πιο πολλές φορές αφήνει ουλή. Κάποτε είχα κάνει piercing στο κάτω χείλος και τώρα που δεν φοράω πια το σκουλαρίκι έχω ένα υπέροχο σημάδι - τρύπα λολ. Στην μύτη επίσης ένα άλλο σημάδι αλλά μικρότερο.
  3. Αν δεν φοράς το κατάλληλο κόσμημα ή αν αλλάζεις συνέχεια σκουλάρικια σε διαφορετικά μεγέθη και κυρίως, μέχρι να επουλωθεί η πληγή, ετοιμάσου για γολγοθά γιατί με αυτό τον τρόπο εμποδίζεις την φυσιολογική διαδικασία επούλωσης με αποτέλεσμα η πληγή  να μην επουλώνεται.
Και κάτι αηδιαστικό για τους περισσότερους νομίζω. Το 2000 καταγράφηκε στο ρεκόρ Γκίνες, η γυναίκα με τα περισσότερα piercing, 452 στον αριθμό από τα οποία τα 192 ήτανε στο πρόσωπο. Μπλιάξ χιχι.

piercing

216 σχόλια

1 – 200 από 216   Νεότερο›  
25 Μαρτίου 2010 - 8:23 μ.μ. Pansofix είπε...

ευτυχως τα αυτια μου τα τρυπησαν μικρη τοτε που δεν καταλαβαινα γιατι και μον ο που το σκεφτομαι ανατριχιαζω!!!

28 Μαρτίου 2010 - 6:54 μ.μ. JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ! ΠΙΟ ΓΛΥΚΑ ΑΠΟ ΤΣΟΥΡΕΚΙΑ,ΠΙΟ ΓΕΡΑ ΑΠΟ ΑΒΓΑ,ΠΙΟ ΤΥΧΕΡΑ ΑΠΟ ΑΡΝΙΑ :)))))

29 Μαρτίου 2010 - 10:54 π.μ. post2.soo είπε...

Καλό Πάσχα και σε σένα Σκρουτζάκο!:)

30 Μαρτίου 2010 - 10:26 μ.μ. Σοφία είπε...

Eχω κάνει κ'εγω piercing στον αφαλο και τώρα εχω να βαλω 2 μηνες πια το σκουλαρίκι και η τρυπουλα φαίνεται σαν κόκκινο σημαδάκι ...
Προσωπικα μου αρέσει το piercing αλλά χωρίς πολύ ακραίες υπερβολές.

Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα και απο εμένα..Να περάσουμε όλοι όσο πιο καλά μπορούμε με τα αρνάκια μας,τα κοκορέτσια μας,τις μαγειρίτσες μας, τα ουζάκια μας...

Και το πιο σημαντικό απ'όλα..Προσοχή στους δρόμους !!!...

4 Απριλίου 2010 - 11:36 π.μ. Pansofix είπε...

χριστος ανεστη και χρονια πολλα με υγεια!!! οσο για το piercing εχω να πω ευτυχως που μου εκαναν τρυπα στα αυτια πολυ μικρη τοτε που δεν καταλαβαινα γιατι ατρυπητα θα εμεναν με το φοβο που εχω!!!

5 Απριλίου 2010 - 11:46 π.μ. mikelle είπε...

Hi, have a nice monday :)

13 Αυγούστου 2010 - 2:59 π.μ. Ανώνυμος είπε...

:D

11 Δεκεμβρίου 2010 - 5:36 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

ΤΑ PIERCING είναι αλητίες του κερατά. Πέρα απο τις δύο κλασικές τρύπες για τα κορίτσια, συνήθος τα κάνουν οι απογοητευμένη ( τρομάρα τους ) και αυτοί που θέλουν λίγη προσοχή. Οσοι τα κάνουν να προσέχουν γιατί μπορεί μια μέρα να βλαστημάνε την ώρα και τη στιγμή που το έκαναν. Το καλό είναι που κλείνουν οι περισσότερες τρύπες σε περίπτωση που το μετανιώσει κάποιο άτομο ( ειδηκά στα αυτιά και μύτη )

14 Απριλίου 2011 - 10:32 π.μ. Anonymous είπε...

ΤΑ PIERCING είναι αλητίες του κερατά. Πέρα απο τις δύο κλασικές τρύπες για τα κορίτσια, συνήθος τα κάνουν οι απογοητευμένη ( τρομάρα τους ) και αυτοί που θέλουν λίγη προσοχή. Οσοι τα κάνουν να προσέχουν γιατί μπορεί μια μέρα να βλαστημάνε την ώρα και τη στιγμή που το έκαναν. Το καλό είναι που κλείνουν οι περισσότερες τρύπες σε περίπτωση που το μετανιώσει κάποιο άτομο ( ειδηκά στα αυτιά και μύτη )

14 Απριλίου 2011 - 10:32 π.μ. Σοφία είπε...

Eχω κάνει κ'εγω piercing στον αφαλο και τώρα εχω να βαλω 2 μηνες πια το σκουλαρίκι και η τρυπουλα φαίνεται σαν κόκκινο σημαδάκι ...
Προσωπικα μου αρέσει το piercing αλλά χωρίς πολύ ακραίες υπερβολές.

Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα και απο εμένα..Να περάσουμε όλοι όσο πιο καλά μπορούμε με τα αρνάκια μας,τα κοκορέτσια μας,τις μαγειρίτσες μας, τα ουζάκια μας...

Και το πιο σημαντικό απ'όλα..Προσοχή στους δρόμους !!!...

30 Μαΐου 2011 - 6:30 π.μ. Ανώνυμος είπε...

γεια θα ηθελα να ρωτησω κατι...
ειμαι 59 κιλα και εχω κοιλια αλλα θελω πολυ να κανω τρυπα στον αφαλο !
φοβαμαι ομως μηπως φαινεται ασχημα η εχω αρνητικα σχολια απο τουσ αλλους...θα ηταν ωραιο ?
επισης εχω pierc στο κατω και πανω χειλος...
αλλα περισσοτερο θα μου αρεσε στον αφαλο
ειδικα με τ μαυρισμα τωρα το καλοκαιρι..ειναι τρελα !
ομως οπως ειπα και παραπανω φοβαμαι...! θα μπορουσατε να μου πειτε την γνωμη σας ? θα βοηθησει πολυ !!!

31 Μαΐου 2011 - 10:06 π.μ. Marianna είπε...

Εφόσον σου αρέσει τόσο γιατί να μην το κάνεις?!
Βλέπω σε προβληματίζει η γνώμη και οι σκέψεις των άλλων...
Γενικά, έχω μάθει στην ζωή μου πως όταν μου αρέσει κάτι πολύ θα το κάνω, άσχετα με το τι σκέφτονται οι άλλοι για μένα ή γι'αυτό που έκανα. Ούτε θα πληγώσεις κανέναν, ούτε θα θίξεις κάποιον.
Το πολύ πολύ να τους χαλάσεις την αισθητική αλλά τουλάχιστον θα έχεις κάνει αυτό που αρέσει σε σένα!:i Και έχε υπόψην σου ότι τα γούστα είναι διαφορετικά, οπότε θα εισπράξεις και αρνητικούς σχολιασμούς αλλά και θετικούς:c:i

2 Ιουνίου 2011 - 6:39 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

καλησπερα,
θα ηθελα να κανω πιρσινγκ στη γατα μου αλλα φοβαμαι τι θα πει ο κοσμος και ιδιαιτερα οι γονεις τις που ειναι πολυ συντηρητικοι..Η ιδια παντως το θελει πολυ και πιστευω πως μπορει να στηριξει μια τετοια επιλογη.Εγω εχω κανει ταττοο το ονομα της(τατιανα)καθως και τον κωδικο απο το τσιπακι της ωστε να μην τη χασω ποτε,γιατι δεν θα το αντεξω!!Αν μπορει καποιος να με βοηθησει ας μου στειλει ενα πμ.Επισης αν καποιος εχει αρσενικο γατο με καλη ανατροφη και ευκαταστατο ας κανουμε μια γνωριμια γιατι θα ηθελα πολυ να την δω νυφουλα!Μαριανα μου πολυ ωραιο και χρησιμο το μπλοκ σου!Γρατζουνιτσες σε ολους!!

4 Ιουνίου 2011 - 12:57 μ.μ. Marianna είπε...

Καλησπέρα και σ'ευχαριστώ πολύ!
Ζω με γάτες εδώ και 21 χρόνια. Τις λατρεύω και δεν θα μπορούσα να φανταστώ την ζωή μου χωρίς αυτές.

Ωραία η ιδέα σου να κάνεις τατουάζ τον κωδικό από το τσιπάκι της αλλά έχω μια ένσταση. Γιατί βρε γλυκιά μου να ταλαιπωρήσεις το σώμα της γατούλας σου με κάτι τέτοιο, όπως piercing? Εδώ λίγο ακουμπάς το τρίχωμά τους και τινάζονται στον αέρα, έχουν πολύ ευαίσθητο δέρμα και τριχωτό.

Αν θέλεις της δική μου γνώμη, εγώ είμαι 100% κατά μιας τέτοιας πράξης. Προσωπικά δεν θα το έκανα σε κανένα ζωντανό με εξαίρεση τον εαυτό μου:j:a

10 Ιουνίου 2011 - 1:33 π.μ. Ανώνυμος είπε...

poso poli ponaei to peircing ofalou?::::::::p

11 Ιουνίου 2011 - 1:38 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

εγω ειχα ανοιξει τρυπα στο κατω χειλος αλλα με πιστολι και μολυνθηκα...τωρα σκεφτομαι για piercing αλλα δεν ξερω τι παιζει με τις τιμες...αν ξερει κανεις για θεσσαλονικη ας μου πει...

13 Ιουνίου 2011 - 1:35 μ.μ. Marianna είπε...

@Ανώνυμη 1:33 π.μ.
Δεν έχω τρύπα στον αφαλό αλλά ξέρω από την αδερφή μου που έχει. Εκείνη δεν πόνεσε ιδιαίτερα. Όσο να ναι κάτι θα αισθανθείς αλλά τίποτα το τραγικό. Βέβαια εξαρτάται και από το πόσο ευαίσθητος είναι ο καθένας μας στον πόνο.

@Ανώνυμη 1:38 μ.μ.
Το πιστόλι είναι σχεδιασμένο μόνο για τρύπες στα αυτιά. Το piercing σε άλλα μέρη του σώματος γίνεται μόνο με βελόνα και πάντα από άτομα που έχουν γνώσεις σχετικά με το θέμα.
Τώρα από τιμές θα σε γελάσω μιας και δεν ζω στην Θεσσαλονίκη.

5 Ιουλίου 2011 - 2:16 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

Θέλω να κάνω τρύπα στο άνω και κάτω χείλος (όπως η Εύα στο ευτυχισμένοι μαζί αν βλέπατε) αλλά φοβάμαι πολύ γιατί είμαι πολύ ευαίσθητη στον πόνο... Μήπως ξέρετε αν χρησιμοποιούν κάποιου είδους αναισθησία??

12 Ιουλίου 2011 - 11:35 π.μ. Marianna είπε...

Δεν έχω ιδέα:i

25 Ιουλίου 2011 - 11:53 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

πως θα επιλεξω το σωστο μαγαζι piercing αν δεν εχω ξανακανει ???

28 Αυγούστου 2011 - 11:37 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα, εγώ είμαι αγόρι 15 χρονών και λέω να κάνω τρύπες μία από το δεξί και μία από το αριστερό ή δύο από το αριστερό, εσείς τι λετε? Επίσης θέλω ιδέες για το πως να το φέρω στους γονείς, δεν τους έχω πει τίποτα ακόμα(είναι λίγο αυστήροι, μπορεί να μου πουν αποκλείεται ή παίζει να μου πουν κάνε ότι θες στο σώμα σου δεν μας νοιάζει).

30 Αυγούστου 2011 - 8:12 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

pls μαριάννα απάντησε μου

31 Αυγούστου 2011 - 2:05 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

παιδια εγω Σκεφτομαι να κανω piercing στον αφαλό εδω κ καιρο.απλα εχω διαβασει τοσα κ τοσα π πραγματικα δεν ξερω τι να πιστεψω.δν με νοιαζει τοσο ο πονοσ οσο οι συνεπειεσ.κυριωσ οι μολυνσεισ π ισωσ ακολουθησουν. :b

καμια βοηθεια? :h

1 Σεπτεμβρίου 2011 - 9:10 π.μ. Marian είπε...

@Ανώνυμος 11:37 μ.μ.,
Το πόσες τρύπες θα κάνεις και το που είναι καθαρά δική σου υπόθεση. Σε άλλους αρέσει και σε άλλους όχι. Είναι καθαρά θέμα γούστου.
Εγώ στην ηλικία σου έκανα 8 τρύπες , στα αυτιά, χωρίς να το πω στην μάνα μου... Τι το θελα?? Μόλις τις είδε φρίκαρε! Δεν μου μιλούσε για κανά δυο μέρες, αλλά μετά της πέρασε :i
Δεν θα σου πω να κάνεις, ούτε να μην κάνεις. Αλλά σκέψου ότι από την στιγμή που αποφασίσεις κάτι τέτοιο να είσαι έτοιμος να υποστείς και τις συνέπειες των πράξεών σου!

Ανώνυμος 2:05 μ.μ.,
Για να αποφύγεις τυχόν μολύνσεις, θα πρέπει αυτός που σου κάνει το piercing να ξέρει καλά την δουλειά του. Αν ακολουθήσεις πιστά τις οδηγίες του, όσον αφορά την θεραπεία στο σπίτι, θα είσαι μια χαρά. Ρώτησε γνωστούς και φίλους για κάποιο καλό studio στην περιοχή που μένεις και δεν νομίζω να υπάρξει πρόβλημα! :t

2 Σεπτεμβρίου 2011 - 9:16 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

Λοιπόν εκανα σημερα το πρωι μια απο το καθε αυτι στο γνωστο σημειο. Μου εκανε τις τρυπες με κατι μικρα διαμαντακια και μου ειπε οτι πρεπει να τα κρατησω για 15-20 μέρες και μετα να τα αλλάξω αν θελω. Οι γονεις το ψιλοδεχτηκαν μετα απο λίγη φασαρία. Όπως λες και εσυ σε αλλους αρεσει σε αλλους οχι. Παντως με τρωει πολύ αλλά και το σπαστικό ειναι στον υπνο μου που το κουμπωμα ακουμπαει απο πισω στο δερμα στο αυτι και μου την σπαει.

12 Σεπτεμβρίου 2011 - 3:51 π.μ. kwctac είπε...

Πριν τρεις μερες εκανα τρυπα στο αυτι στο πανω μερος (cartilage piercing). Μου ειπαν οτι μπορω να το αλλαξω μετα απο 15 μερες αλλα εγω δε μπορω να περιμενω και πολυ. Αν το αλλαξω τωρα 'η το πολυ σε μια βδομαδα απο τοτε που το εκανα λετε να εχω καποιο προβλημα???

21 Σεπτεμβρίου 2011 - 10:32 π.μ. Marian είπε...

@Ανώνυμος9:16 μ.μ.
χεχε, κλασσικοί γονείς.

@kwctac,
καλό θα ήταν να περιμένεις! Υπάρχει λόγος για να σου το λένε, έτσι δεν είναι? Ίσως να κλείσει η τρύπα, ίσως κ όχι.

27 Σεπτεμβρίου 2011 - 1:13 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

εγω θελω να κανω στον αφαλο αλλα δεν ξεω ποσο κοστιζει και πως να πεισω τους δικους μου που μου λενε μετα τα 18 κανε οτι θες..(τον οκτωβριο κλεινω να 16)

9 Οκτωβρίου 2011 - 1:18 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

Γειά σας!!! Εγώ θέλω να κάνω στο κάτω χειλος...πιστεύω θα μου παει...και θέλω να κάνω και στον αφαλό αλλά επειδή είμαι 60-62 κιλα και εχω λίγο κοιλιτσα...πιστεύω δεν θα φαίνεται ωραιο...σε μενα αλλά και στους γύρω μου...:/ βεβαια εχω γνώστες μου που είναι πιο πολλά κιλά από μενα και έχουν....οπότε το σκεφτομαι να κανω..:Ρ Εάν μένετε αθήνα πάντως έχει ένα πολύ καλό στουντιο...Δείτε εδώ : www.athenspiercing.gr !!

16 Οκτωβρίου 2011 - 2:02 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

egw 8elw na kanw piercing katw apo ta xeilh stn de3ia meria alla den 3erw pws na peisw tous goneis m na me afhsoun...to 8elww polu kairo....plzz peite kamia idea! :c

17 Οκτωβρίου 2011 - 4:29 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

eyw avrio 6a kanw trypa ct panw xeiloc kai 6a tn anoi3w me flevoka6ethra epiceic dn 6lw na molin6ei yt mu eipan oi goneic mu oti ama molin6ei na fygw apo to cpiti :P alla tuc eipa oti dn prokeite na ginei tpt!!6a ponecw? =/

26 Οκτωβρίου 2011 - 10:15 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

mpa den einai tipota alla 8a ginei ama sto kanei me pistoli!! PONOS!!!!

26 Οκτωβρίου 2011 - 10:21 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

Egw Ekana Trypa Sto Fridi Kai Otan Piga Sxoleio Oloi sxoleiazan Kapioi mou eipan pws einai COOL!Alla Kapioi Alloi To brikan ews kai ahdiastiko.Auto POu 8elw Na Pw Einai Pws Ama Sou Kanei Kaneis Prosblhtika Sxoleia Mhn Dinetai Shmasia Gt To Kanete Gia Ton Eauto sas Gia na niosetai Eseis Kala Gia KANENAN ALLON!!!!!:q

26 Οκτωβρίου 2011 - 10:24 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

AAAAAA!!!!!Kai Paidia Grapste Ligo Grhgora!Ti Na Kanw gia na mhn molhnw to piercing?PLZ LIGES IDEES(NA BAZW OINOPNEUMA?)

4 Νοεμβρίου 2011 - 3:28 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

paidia 8elw na kanw trupa cto katw xeilwc arictera..gt exw trupa ctin muth de3ia..pwc na t po ctin mana mu?? tc to exw 3ana zeiticei alla dn m afice..peite kamia idea..

16 Νοεμβρίου 2011 - 8:05 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

θελω να κανω τρυπα στο κατω χειλος με πιστολι :t!!! ποναει πολυ ; :( υπαρχει φοβος να μολυνθει ;

10 Δεκεμβρίου 2011 - 1:34 π.μ. Ανώνυμος είπε...

egw xtes..ekana..trupa..sthn..muth...mou..tn..ekane..me..pistolh..ka8olou..den..ponese...=pp..lg..dakrusa..omws..mporw..na..pww.. ;D.!

30 Δεκεμβρίου 2011 - 11:53 π.μ. Ανώνυμος είπε...

borei na mu pei kapoioc an ponaei h trupa cto katw xeiloc?

5 Ιανουαρίου 2012 - 12:25 π.μ. Ανώνυμος είπε...

eime 15 xronon kai 8elw na kane tripa sta aristo meros tou kato xeilous kai den 3erw pos na to ferw ston patera m pite kamia idea to 8elw pl kai fovame ton patera m ile lg paleon arxon

5 Ιανουαρίου 2012 - 12:29 π.μ. Ανώνυμος είπε...

kai 8elw na kanw moni m kai na to vgazw otan 8a ime spiti i tripa fenete poli kai an tin ani3w kai to vgalw meta apo kamia ora gia kana 2rw i tripa 8a klisi sas parakalw apantiste

16 Ιανουαρίου 2012 - 12:11 π.μ. Ανώνυμος είπε...

ama paw na kanw trupa sthn koilia 8a mou kanoun anestisia ?

16 Ιανουαρίου 2012 - 2:13 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

γειας σας . ειμαι 16 χρονων και σκεφτομαι να τρυπησω τον αφαλο μου . οι γονεις μου δεν μου το επιτρεπουν και εγω δεν ειμαι απο τα ατομα που τρυπουν το σωμα τους καθε λιγο και λιγακι(εχω μονο 3 τρυπες στα αυτια ). απο την αλλη σκεφτομαι τα αρνητικα και δισταζω καθως αν το κανω δεν θελω οι γονεις μου να το μαθουν . εχω μια συμμαθητρια και παλια φιλη μου που εχει κανει τρυπα στον αφαλο και μου λεει οτι δεν πονεσε . ωστοσο για να μην γινει τιποτα και χρειαστει να παω στο μαγαζι (πχ. μολυνση ) θα προτιμουσα να μου προτεινεται μαγαζια pearcing που να ειναι εξω απο την αθηνα γιατι μενω μαραθωνα .τελος προετοιμαζομαι για στρατιωτικες σχολες και αθλουμαι 5 φορες την εβδομαδα . θα μπορω να γυμναζομαι και ειδικοτερα να κανω κοιλιακους ?

ευχαριστω προκαταβολικα !

17 Ιανουαρίου 2012 - 2:36 π.μ. Ανώνυμος είπε...

γεια σας ειμαι 16 χρονων αρσενικο και θελω τρυπα στην ρωγα.Μου χει κολισει απο το '11.Εχω ιδη 3 ενα κλασσικο ενα στο πανω μερος του αυτιου και ενα στο κατω χειλος.Ο πονος ηταν υποφερτος εως και μηδαμινος μπορω να πω αλλα ειμαι φοβιτσιαρης.Ξερετε τιμες?Οσο αναφορα το σωματοτυπο μου νομιζω θα μου πηγαινει χωρις αμφιβολια.Επισης γνωριζει κανεις αν ποναει περισσοτερο απο κανενα απο αυτα που εχω κανει?Ελπιζω να μην ειμουν κουραστικος
Gabriel

20 Ιανουαρίου 2012 - 5:07 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

kaleee 8a paw na kanw tripa ekei pou einai ena petsaki stn tripa tou autiou prwsta.. dn 3erw ama ktlvate pou lew??? ponaei??? uparxei kamia tuxwn molunsh??? thnx:a

21 Ιανουαρίου 2012 - 11:19 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

hey paidia apofasisa na kanw mia trupa sto katw xeilos m aresei polu den fovamai ton pono mono min kolliw kapia sovari asthenia!opoiadipote pliroforia api tou thematos th ektimithei deontos!!!

25 Ιανουαρίου 2012 - 1:37 π.μ. Ανώνυμος είπε...

@anonimos(20 ianouariou)ennoeis ton trago?nmizw pws dn ponaei polu mia fili mou exei apla afinei simadi k 8elei kamposo kairo gia na 8repsei oso anafora ts molunseis ekeini dn eixe pa8ei tpt.
@anonimos(21 inanouariou) aaa exw kai gw ekei kala kaneis k dn fovazze ton pono den einai tpt.Lpn oso anafora molunseis kai as8ainies an eisai prosektikos dn pa8aineis tpt akolou8a ts odigies kai vasikotero mn valeis unopneuma(gti 8a knei tn pligi na 8elei na apovalei to piercing)i alie8ia omws einai oti m xan pristei ligo ta xilia ts prwtes meres(alla itan pou itan sarkodes dn t katalavenes eukola:P)sou protinw na prose3eis pou 8a pas polles fores oi molunseis eu8unodai stous piercers.An meneis a8ina s protinw ton tzenio (dildo studio)sto palaio faliro.O tupos kanei tn douleia kti xronia kai anigei tn velona mprosta sou ka8ari k axrisimopoihth.have fun;)

31 Ιανουαρίου 2012 - 1:14 π.μ. Ανώνυμος είπε...

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΧΕΙΛΟΣ:
παιδιά εγώ ειμναι 20 (κοπέλα) και έκανα κατω δεξιά. Με βελόνα φυσικα! δεν ειναι τοσο τραγικο οσο ακουγεται.
Μου εβαλε αλοιφη (ξυλοκαινη) από μέσα απτο χειλος και μουδιασε ολη η περιοχη! ΔΕΝ καταλαβα τιποτα, ομως. Ισα ισα ενα τσιμπημα.
Καποιοι βαζουν την ξυλοκαινη απο εξω και τοτε ποναει περισσοτερο, γιατι αυτην η αλοιφη δεν ειναι επιδερμικη, πρπ να μπαινει απο μεσα!!

Εχω 2 βδομαδες περιπου την τρυπα. και ολα οκ. Δεν ειχα προβλημΑ. τις πρωτες μερες την προσεχα. οχι υπερρβολικα. να μην πιαστει σε καμια μπλουζα κ ετσι. και εκανα μπουκοματα με αλατονερο. ουτε οινοπν. ουτε αλοιφες τπτ!

γκουντ λααακ! εγω το σκεφτομουν 3 χρονια και αποφασισα πως δεν πρπ να εχουμε απωθημενα. αν οχι τωρα, ποτε;

18 Φεβρουαρίου 2012 - 6:35 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

απο ποια μερια γινεται η τρυπα στη μυτη ?

21 Φεβρουαρίου 2012 - 12:05 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

8elw na kanw piercing sto kato xilos sta aristera alla dn kserw ti skoulariki na valw :a

28 Φεβρουαρίου 2012 - 9:53 π.μ. Ανώνυμος είπε...

Γεια Σας! ΕΙΜΑΙ ΚΟΠΕΛΑ 21 ΧΡΟΝΟΝ.. ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΟΝ ΠΟΝΟ! ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΤΟ ΑΝΩ ΧΕΙΛΟΣ ΑΠΛΑ ΘΑ ΠΑΩ ΣΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ (ΕΔΩ ΑΘΗΝΑ) ΣΕ ΕΝΑΝ.. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟΣ, ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΧΕΙΛΟΣ Κ ΑΠΛΑ ΠΡΗΣΤΙΚΕ ΓΙΑ 3 ΜΕΡΕΣ! Κ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΕΚΑΝΕ ΣΤΟΝ ΤΡΑΓΟ Κ ΕΠΙΣΗΣ ΠΡΗΣΤΙΚΕ 3 ΜΕΡΕΣ, ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΟΛΑ ΚΟΜΠΛΕ!
ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΠΙΣΤΟΛΙ, ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΠΙΚΙΝΔΥΌ?

29 Φεβρουαρίου 2012 - 8:36 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

geia sas thelw na kanw trupa sto frudi...ti kundinoi uparxoun??

1 Μαρτίου 2012 - 3:59 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

geia sas...8elw na sas kanw mia erwthsh se poious paei h trupa sthn muth?8elw na kanw sta aristera alla nomizw otii dn 8a m phgainei...exw dei merikes kopeles p exoun pio megalh muth apo emena k exoun kanei...peite m ti na prosexw...poso kostizei an 3erete...k pes thn kanoun...me pistoli h velona?ppio ponaei pio polu? euxaristw..!!! :d

2 Μαρτίου 2012 - 2:39 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα και από μένα παίδες!

Έγω έκανα piercing στη μύτη πριν δύο χρόνια με πιστόλι. Παραδόξως, δεν πόνεσα σχεδόν καθόλου, και σημειωτέον είμαι φοβιτσιάρα του κερατά!!! Τώρα σκέφτομαι να κάνω στο κάτω χείλος, αλλά ψιλοφοβάμαι γιατί όλο κάτι περίεργα για μολύνσεις ακούω και τα σχετικά. Σκέφτομαι και τον πόνο, εννοείται! Άσε που πάλι θα έχω το πρήξιμο των γονιών μου! Μετά είναι και το θέμα της δουλειάς! Γ....μώ την ανεργία μου!! Τέσπα, αν ξέρεις κανείς από τιμές τι παίζει, please ας με ενημερώσει.

Καλά κουράγια σε όλους!

8 Μαρτίου 2012 - 5:05 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

για σας ειμαι 15 χρονων ειμαι κοπελα και ειχα πολλες τρυπες απ τ 13 μου..μια στην γλωσσα μια στν αφαλο μια στην μυτη μια στ κατω χειλως και 3 κ 3 στ αυτια..ομως δεν 3ερω ωρες ωρες κατι μ πιανει κ μτ 9ελω να τς βγαζω της βαριεμαι δεν 3ερω γτ οταν ομως 9ελω ν τσ 3αναανοι3ω δινοπα9ω γτ πονανε πολυ..δεν εχω μετανιωσει που της εχω ειδικα του αφαλου γτ χορευω οριενταλ..αλλα βρειτε μ μια λυση γτ ν ειμαι τοσο αναποφασιστη ωρες ωρες¨(

8 Μαρτίου 2012 - 8:22 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

Εχω κανει πιρσινγκ στο αφαλο εδω και δυο βδομαδες, μο ειπαν οτι μπορω να αλλαξω σκουλαρικι σε μια βδομαδα, αλλα μου φαινεται πολυ λιγο... Εχει ιδεα κανεις ποσο πρεπει να περασει;;

9 Μαρτίου 2012 - 10:03 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

katarxhn se ti magazi poio magazi thn ekanes? exw k egw thn exw peripou ena xrono ai. exw kanei k alla pircing egw sou sunistw na thn afiseis 15 me 20 meroules k meta na thn alla3eis k na pareis kalo skoulariki oxi pseytika giati einai pl sovaro shmeio o afalos opws k h glwssa allwste!

12 Μαρτίου 2012 - 10:26 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

hi!!! 8elw na kanw pierc katw apth glwssa!! t lete?? dn 3erw an einai kalo an kai m eresei para polu.. t kindunei uparxoun?? an 3erete na m peite...:a thnx!!!!

24 Μαρτίου 2012 - 5:50 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

geia sas...eimai 17 kai exo kanei piercing ston afalo..tora exei vgalei ena fouskomataki sxetika megalo pou skaei vgazei ena kirtino igro meta mikrenei kai ksanamegalonei kai pali to idio..exo dokimasei polla gia na feigei...evaza bentantin fucidin alla tpt...mipos 3erei kaneis na mu pei ti mporo na vazo gia na figei??plzzz :a

24 Μαρτίου 2012 - 5:53 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

hi!!! 8elw na kanw pierc katw apth glwssa!! t lete?? dn 3erw an einai kalo an kai m eresei para polu.. t kindunei uparxoun?? an 3erete na m peite... thnx!!!!



ego eixa kanei ipoglossio piercing prin ligo kairo...den ponaei ka9olou...eixa kanei mazi me mia fili mu kai tis filis mu itan mia xara kai akoma dld to exei...to diko mu eixe pristei poli kai mu eipan na to vgalo gia na mn ginei xeirotero...tora 3ero oti prepei na to prosexeis para poli kai na mn allazeis sixna skoulariki kai oti an dn to prosexeis para poli kai allazeis sixna skoulariki mporei na skistei to petsaki...elpizo na voi9isa..

24 Μαρτίου 2012 - 5:55 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

Εχω κανει πιρσινγκ στο αφαλο εδω και δυο βδομαδες, μο ειπαν οτι μπορω να αλλαξω σκουλαρικι σε μια βδομαδα, αλλα μου φαινεται πολυ λιγο... Εχει ιδεα κανεις ποσο πρεπει να περασει;;


min alla3eis to skoulariki...prepei na to kratiseis toulaxiston 3 mines gt allios iparxei megali pi9anotita na molin9ei i tripa..

25 Μαρτίου 2012 - 10:59 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

παιδια εμενα μπορει να μ πει καποιος για την τρυπα στη μυτη σκεφτομαι να παω να κανω

26 Μαρτίου 2012 - 3:49 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

Παιδια ειμαι 15 χρονων και θελω να κανω τρυπα στην γλωσσα,αλλα η μανα μου δεν με αφηνει.Λετε να κανω την τρυπα χωρις να το ξερει η μανα μου?.. :/ Επισης δεν ξερω που να την κανω,εχω εναν γωστο(φιλο)ο οποιος κανει piercings αλλα ψυλοφοβαμαι να παω σε αυτον επειδη μπορει να παιχτει τιποτα..

27 Μαρτίου 2012 - 4:20 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

παιδιά μόνο τρύπα στον αφαλό μην κανετε για το μονο λογο του οτι ο αφαλος ειναι το κεντρο ισορροπιας του ενεργειακου μας πεδιου κ απαξ κ γινει τρυπα εκει χαλαει την φυσιολογικη ροη της ενεργειας! Και οπως καταλαβαινετε δεν ειναι καθολου καλο αυτο αλλα ο περισσοτερος κοσμος δεν το γνωριζει!

30 Μαρτίου 2012 - 12:44 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

paidia plzz peite mu ti kano me to fouskomataki sto piercing sto afalo...plzzz

1 Απριλίου 2012 - 1:12 π.μ. Ανώνυμος είπε...

paidiaaaa exthesss ekana tripa st pano xeiloss k exei pristi polii... fovamaii ligooo...ein fisiologiko.?.. i na anisixisoo? plizzz as m pei kapios...t n kano??

2 Απριλίου 2012 - 9:31 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

εγώ είμαι 14 (αγόρι) και θέλω να κάνω piercing στο κάτω χείλος στο κέντρο αλλά μόλις το άκουσαν η δική μου μόνο εγκεφαλικό που δεν έπαθαν τι να κάνω για να τους πίσω

2 Απριλίου 2012 - 11:04 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

egw eimai 14 (koritsi) thelww plii na kanw pirsing sto katw xeilos all fovamai gia na mn ponesw dn 3erw ti na knww h dikoi mou me afinou ...pite tipotaa..? :(

5 Απριλίου 2012 - 11:27 π.μ. Ανώνυμος είπε...

egw eimai 14 (koritsi) thelww plii na kanw pirsing sto katw xeilos all fovamai gia na mn ponesw dn 3erw ti na knww h dikoi mou me afinou ...pite tipotaa..? :(



na ksereis oti dn ponaei ka9olou...mporei na pristei ligo otan to kaneis alla einai fisiologiko...dn 9a katalaveis tpt..kai an to peripoiise opous sou poun dn 9a exeis kanena provlima

5 Απριλίου 2012 - 11:28 π.μ. Ανώνυμος είπε...

paidiaaaa exthesss ekana tripa st pano xeiloss k exei pristi polii... fovamaii ligooo...ein fisiologiko.?.. i na anisixisoo? plizzz as m pei kapios...t n kano??


einai fisiologiko na pristei...idika sto pano xeilos prizete para pl...mn anisixeis....apla na foras megali mpara(logika megali 9a sou exoun valei ekei pou to ekanes) kai dn 9a iparxei provlima...meta apo 20 meres 9a mporeis na valeis mikri mpara kai dn 9a exeis kanena provlima..

5 Απριλίου 2012 - 11:33 π.μ. Ανώνυμος είπε...

εγώ είμαι 14 (αγόρι) και θέλω να κάνω piercing στο κάτω χείλος στο κέντρο αλλά μόλις το άκουσαν η δική μου μόνο εγκεφαλικό που δεν έπαθαν τι να κάνω για να τους πίσω


είναι δύσκολο να τους πείσεις..εγώ είμαι κορίτσι και όταν ήμουν 15 ήθελα πάπα πολύ να κανώ τρύπα στο κάτω χείλος..φυσικά οι γονείς μου δεν με άφησαν..τώρα είμαι 18 και δεν μου αρέσουν πια οι τρύπες στο χείλος και χαίρομαι που δεν έκανα...ξέρω ότι μπορεί να το θέσ πολυ γτ όλοι κανουν αλλά καλύτερα να ακούσεις τους γονείς σου και αν σε 2-3 χρόνια από τώρα το θες ακόμα τότε να το κάνεις...βέβαια θα μου πείς οτι μετά αν δεν σου αρέσει μπορείς να βγάλεις το σκουλαρίκι..σκέψου όμως οτι αφήνει σημάδι και μάλιστα φαίνεται πολύ...ελπίζω να βοήθησα..

5 Απριλίου 2012 - 11:34 π.μ. Ανώνυμος είπε...

loipon paidia evgala to skoulariki apo ton afola kai to fouskoma exei arxisei na mikrainei alla akoma einai poli kokkino...ti mporo na kano ???

6 Απριλίου 2012 - 10:46 π.μ. Ανώνυμος είπε...

spera kai apo mena..eimai antras sta 24 kai prin 4 meres ekana tin proti mou tripa sto aristero mou auti..einai poli cool!!vevaia, den eixa xanatripisei katholou to auti mou kai pouthena allou, den ponesa katholou,pira to antiallergiko, kostos 9 euro kai prin ou kanei tin tripa mou evale xilokaini me ena mantilaki..mou pe na to kratiso gia mia 1 me 2 evdomades kai meta na valo diamantaki pou thelo..auto einai plastiko kai den mou poliaresei..

10 Απριλίου 2012 - 7:34 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

gia xara se olous ime 16! kai 8elo poli na kano stipa ston afalo mou i gonis mou me afinoun alla ego fovame na min molin8oooooo... :f kai ali8evi afto pou lene oti 8a apolou8i i pligi se 3mines? kai diladi ego 8a prepi 3mines na to peripioume me farmaka kai tetia? gia 3 oloklires mines?

11 Απριλίου 2012 - 4:33 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

gia xara se olous ime 16! kai 8elo poli na kano stipa ston afalo mou i gonis mou me afinoun alla ego fovame na min molin8oooooo... kai ali8evi afto pou lene oti 8a apolou8i i pligi se 3mines? kai diladi ego 8a prepi 3mines na to peripioume me farmaka kai tetia? gia 3 oloklires mines?


nai...gia 3 mines den prepei na allakseis skoulariki..kai vevea i peripoiisi den einai tpt to idietero...apla to katharizeis 2 me 3 fores tin imera me fisiologiko oro tpt parapano...kai dn prepei na vraxei i perioxi tou piercing gia 20 meres...an eisai apo thessaloniki exo na sou proteino ena poli kalo magazi pou den xreiazete adia apo goneis gia na kaneis piercing opoudipote!!!

17 Απριλίου 2012 - 5:33 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

yaa sas ime 14 k thelo n kano tripa stin miti oi gonis m dn me afinoun kai skeftome na tin kano krifa ...thelo na sas rotiso proton an me afinoun na kano kano piercing xoris tn adia tn gonion mou,an afini megalo simadi oste na fente poli kai telos an tha m klisi i tripa forodas to tn misi mera k oxi olokliri fxaristo

21 Απριλίου 2012 - 10:09 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

γεια σας παιδια μου,

Ειμαι συνταξιουχος καθηγητρια μαθηματικος και τωρα

εργαζομαι στο υπουργειο Παιδειας σε μια ερευνητικη

ομαδα.

Σας συμπαθω ολους,και εσας με τις τρυπες και εσας που θα

κανετε και εσας που θελετε αλλα δεν θα κανετε ποτε.Θα

ηθελα να σας πληροφορησω οτι σχεδιαστηκε καινουρια

εγκυκλιος και για τις πανελληνιες εξετασεις κατα την

οποια θα ελεγχονται οι μαθητες για piercing&tattoo και

οι εχοντες δεν θα μπορουν να προωθηθουν στις ανωτερες

σχολες.Οτι δηλαδη ισχθει μεχρι σημερα μονο για τις

στρατιωτικες.Γι'αυτο λιγη περισσοτερη σκεψη πριν

προβειτε σε μια τετοια ενεργεια.

Καλη σας διασκεδαση.

Φιλικα Δεσποινα Π.

22 Απριλίου 2012 - 8:05 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

Γεια σας :)
Ειμαι 17 χρονων και εχω 7 τρυπες στα αυτια μου ειχα στην μυτη αλλα την εκλεισα και εχω στο κατω χειλος..
Την εχω 2 χρονια μου την εκανε με πιστολι και δεν με πονεσε καθολου..Τωρα ομως θελω να την κλεισω γιατι την εχω ψιλοβαρεθει και θελω να κανω στην μυτη γιατι τρελενομαι για τα κρικακια..!
Οσοι το ακουνε ομως τους φαινεται πολυ παραξενο να θελω να κλεισω την τρυπα στο κατω χειλος..Ακουω προτασεις !!

23 Απριλίου 2012 - 1:12 μ.μ. Μαριάννα είπε...

Δεσποινα Π. , αν αυτό που μόλις διάβασα είναι αλήθεια... τι να πω?? Έχω μείνει με το στόμα ανοιχτό!

Τι σχέση έχει το tattoo και το piercing με την μόρφωση και ποιός έχει το δικαίωμα να κρίνει κάποιον άνθρωπό και να του στερεί την ευκαιρία για ανώτερη εκπαίδευση, με κριτήριο την εμφανισή του?

Χουντικό μου ακούγεται, έλεος δλδ.

25 Απριλίου 2012 - 4:24 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

geia sas me lene sofia tha kanw trupa sto kato xilos ... 8a m tn kaneis t agori m dn 3erei ala tecpa poso kairo 8ane prismeno plzzz apaiste m

26 Απριλίου 2012 - 8:01 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

Δεν θα πριστει αν στην κανει σωστα αλλα σε συμβουλευω να πας σε καποιο μαγαζι να σου την κανουνε γιατι ειναι επικινδυνο..

26 Απριλίου 2012 - 9:03 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

kalhspera k apo mena! thelw na kanw piercing ston afalo... exw akousei gia ton tzenio sto p.falhro alla den kserw an to kanei me belona h pistoli. an kserei kapoios as pei please... gt apo allous akouw oti einai kalos k alloi lene to antitheto!!...

26 Απριλίου 2012 - 9:14 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

i sofia eimai thn ekana k pristike k ebgale pion tra t ebgala t sskoulariki ala fovamai min xtupisa neuro k minei t xili m ets prismeno i stravosi i pesii .. :'( borei na minei i na ginei ets?

28 Απριλίου 2012 - 2:54 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

Δεν ξερω λογικα θα ξεπριστει αλλα θα μεινει σημαδι..αν δεις οτι δεν ξεπριζεται πανε σε καποιον ειδικο να σου πει τι να κανεις.

30 Απριλίου 2012 - 3:38 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

thelo para poli na kano piercing ston trago alla nomizo oti einai mikros....mipos 3erei kaneis an iparxei provlima ?

3 Μαΐου 2012 - 7:50 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

Αλοχα xD ειμαι 15 κ θελω σαν τρελη να κανω τρυπα στο φρυδι!οι γονεις μ υστερα απο πολυ καβγα με αφηνουν να κανω:D το μονο π φοβαμαι ειναι οι μολυνσεις π μπορουν να δημιουργηθουν=/ οσον αναφορα για τον πονο ειναι στιγμιαιος δεν ειναι τιποτα πιστευω-.-

5 Μαΐου 2012 - 2:31 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

yaa sas eimai 14 kai thelw na kanw trupa sthn muth h esstw sta xilia !!!!! maresoun polu ta piercing kai tha ithela kai egw enaa..alla exw provlima me tous goneis mou den me afhnou me tpt boreite na mou peiteee kamia ideaa...pws tha mporesw na tou pisw?? tnx !!!!!!!!!!!!

5 Μαΐου 2012 - 5:57 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

Φιλε αποκλειεται να μην σε αφηνουν να κανεις στην μυτη δεν ειναι κ κατι φοβερο ενταξει..στα χειλια λιγο χλομο το βλεπω..

6 Μαΐου 2012 - 2:32 π.μ. Ανώνυμος είπε...

γεια παιδια!!!χρειαζομαι τη συμβουλη σας!!πλιζ!!θελω να κανω τρυπα στον αφαλο!!θα την κανω σε μαγαζι αλλα θελω να μου πειτε εσεις κοπελιες που εχετε κανει αν αφηνει σημαδι(τρυπα-μαυρακι η οτιδηποτε)ανησυχω δλδ για το αν θα φαινεται ασχημα αν τελικα το μετανιωσω σε κανα χρονο και το βγαλω!!!!!!!!!!!!πειτε μουυυυυυυ!!πλιζ!

9 Μαΐου 2012 - 7:58 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

Γεια σας..!! εγψ θελω να κανω τρυπα πανω στο αυτι αλλα φοβαμαι..!! πειτε μου μπορει να μου προκαλεσει καποιο προβλημα..:c και εμενα οι γονεις μου με αφησαν..δηλαδη η μαμα μου και τον μπαμπα μου τον επεισε ο μεγαλος μου αδερφος..*σας παρακαλω απαντηστε μου στο αν μου προκαλεσει καποιο προβλημα η τρυπα

10 Μαΐου 2012 - 3:20 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

οχι ρε δεν υπαρχει κανενα απολυτως προβλημα! απλα πρεπει να φροντιζεις την τρυπα για καπιο χρονικο διαστημα...επισης δεν ποναει καθολου!

10 Μαΐου 2012 - 3:30 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

ena megalo heyy se olous!!!!!!!! loipon oson afora gia tin tripa pano ato aufti epeidi eixa exi tripes katarxin me ti tha tin kaneis?! velona i pistolaki loipon oson afora to pitolaki na xereis oti kratas tin ripa ena mina epeidi exo kanei kai tis dio vlakeies pou tha sou po kai exo pathei treli molinsi min frikareis apla krata to aposteiromeno ena mina kai den tha pathei tipota min to vgaleis oute noritera oute pio meta!!!!!!!!!!! oson afora ton pono den einai tipota apla thase touksi para poli ligo isa isa!!!!!!! sou vazoun xilokaini kai me o pistolaki einai para poli grigoro aaaaa kia kati poli simantiko an exeis alergia sta pseutika skoulariki min valeis stin tripa ego pou evala pseutiko egine toumpano kia evgaze pion opote meta apo to aposteiromeno vale mpara tipou xeirourgiko atsali metalo i titanio epeidi to skoulariki tou titaniou kanei kai ena 20 saeuro kai me to xeirourgiko atsali me to metalo ama valeis den pathaineis tipota pola pola kai megala filiaaaaa kai kali epitixia pou eimai sigouri oti tha tin exeis :d!!!!!!!!! :P :s :a :i :n :t !!!!!!!!!!!!!!!!! kissessssssssssss :g :g!!!!!!!!!!!!!!!1

10 Μαΐου 2012 - 6:07 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

ναι εχω αλλεργια στα ψευτικα σκουλαρικια..!! και οι μολυνσεις ειναι αυτες που φοβαμαι περισσοτερο...:m

17 Μαΐου 2012 - 1:49 π.μ. Ανώνυμος είπε...

paidia thelw n kn trupa st katw xeilos.afhnei shmadi meta an t vgalw???k thelw k stn afalo ava mu lene oti einai epikindino an thelw pio meta n meinw egkuos..isxueid???pls apadhste m

17 Μαΐου 2012 - 2:08 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

στο κατω χειλος αφηνει και μεγαλο μαλιστα αλλα φευγει με τον καιρο

21 Μαΐου 2012 - 6:49 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

Egw eimai 20 kai kati etwn, kai 8elw na kanw 1 kai monadiko piercing, stn ofalo, alla exw pollous endoiasmous akoma, dn 3erw an 8a mou phgainei toso.....

25 Μαΐου 2012 - 2:53 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμος 1:49.Η τρύπα του αφαλού με την εγκυμοσύνη δεν έχουν καμία σχέση.Επειδή πριν κάνω,είχα ρωτήσει τον γυναικολόγο μου,μου τόνισε πως το φοράς όσο αντέχει η κοιλιά σου και δεν έχεις απολύτως κανένα πρόβλημα.Είναι κλασσικές ατάκες εκφοβισμού.Αν θες πραγματικά να το κάνεις,μην ακούς τέτοιες αηδίες.Αν θες βέβαια,μπορείς και εσύ η ίδια να τηλεφωνήσεις σε έναν γυναικολόγο και να σου πει τη γνώμη του.

1 Ιουνίου 2012 - 10:13 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

Γεια σας:) ειμαι 16 χρονων.Οσο για την τρυπα στον αφαλο εχει η 3αδερφη μου κ θελω να κανω κ εγω ομως οι γονεις μου ουτε να το ακουνε δεν θελουν!δν την ποναει μονο οταν μπλεκεται στην κουβερτα.ξερω οτι την τρυπα μολις την κανεις πρεπει να κρατησεις το σκουλαρικι το πολυ ενα μηνα κ βαζεις ενα ειδικο σαπουνακι.Μια φιλη μου ειχε κανει περσυ το καλοκαιρι σε αυτο το σημειο της πριστικε φοβηθηκε κ πηγε στο νοσοκομειο κ της την εβγαλαν ομως θελει πολυ να 3ανακανει!γενικα πρεπει να προσεχεις αρκετα κ αν σου μολυνθει πρεπει να την βγαλεις κ να βαζεις κρεμουλες.Την τρυπα που εχω ψηλα στο αυτι μου την εκανε μια φιλη μου με βελονα που την καθαρησε με ορο.δν ποναγε σχεδον καθολου!εβαζα fucidin κ ειναι μια χαραα:)

6 Ιουνίου 2012 - 6:27 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

Καλησπερα παιδια προχθές εκανα τρύπα στον τραγο έχει ψηλό πριστει αλλα εκείνη μ είπε να μην βάλω τιποτα πάνω αλλα βλέπω κάτι παιδια να λένε ότι το καθαρίζουν αλλα με τι;Αυτη μ πε όχι οινόπνευμα και τέτοια.μου το έκανε με πιστόλακι!

7 Ιουνίου 2012 - 10:32 π.μ. Ανώνυμος είπε...

geia sass!skeftomai na kanw trypa sto afalo alla fovamai mipws ponesw!3ereis kaneis an ponaei polu??k me ti prepei na tin kanw??me pistoli i me velona?

10 Ιουνίου 2012 - 5:19 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

geia sas paidiaa!!! i gotta problem!!!!! ekana proxtes tripa sto pano xeilos alla imoun arketa ilithia kai to ekana me pistolaki!! tis protes 2 meres itan ok alla tora exei pio!!! ti na kano? tou vazo mia krema kai pleno ta dontia m 3 fores ti mera + stomatiko dialima!! kapoios na apadisei grigora PLEASE!!!!
marylia 19

11 Ιουνίου 2012 - 12:38 π.μ. Ανώνυμος είπε...

tora pristike kiolas..oxi poli...alla diavazo tosa kaka gia to pistolaki pou exo tromokrati8ei....as mou pei kapoios embeiros kati!!!!pali marylia 19

19 Ιουνίου 2012 - 5:00 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

Γειαα!παιδια 9ελω να κανω τρυπα στο τραγο!περιπου ποσο κοστι2ει?ποναει πολυ?=/

20 Ιουνίου 2012 - 3:22 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

nai ponaei poli! kai an pas se kosmimatopoleio den 8a sou parei pano apo 15 :)

25 Ιουνίου 2012 - 9:42 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

euxarictww:)to ekana kai den poneca ka9olou :) apla phga ce eidiko kai xrew9hka 50ebrw xd

7 Ιουλίου 2012 - 10:49 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

geia eimai 12 etwn kai thelw na trupisw to katw xeilos m pws na pisw thn mama m?

15 Ιουλίου 2012 - 4:50 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

Εγώ έκανα τρύπα στην μύτη δεν πόνεσα καθόλου και μου λέγανε ότι θα πονέσω δεν ισχιει κάτι τέτοιο και το έκανα με βελόνα να προσέχεται να μην κανεται τρύπες στο σώμα σας σε πλανόδιους που περνούν μια βελόνα η πιστολάκι και τρυπάνε δεν ξερεται που το εχουν χρησιμοποιηση και μερικοι σε μικροτερες ηλικιες πανε σε πλανοδιους που ειναι φτηνα ΛΑΘΟΣ!!Θελει καθημερινη καθαριοτητα με αλατονερο και το βασικοτερο μην πιανεται την πλυγη με τα χερία σας μονο πλυμενα πολυ καλα υπαρχη κυνδυνος για μικροβια…Και να ξέρετε οτι δεν ειναι τοσο ευχαριστω στην αρχη επιδει σου βαζουν ενα σκουλαρικι χαλια μπορεις να το αλαξεις μονο οταν περασουν 5 μέρες και να βασιζεται σκουλαρικι απο τιτανιο!!!Και οταν κανετε μπανιο το σαπουνι παει στο σκουλαρικι και μπενει απο κατω οταν βγαινεται να περνεται μια μπατονετα να το καθαριζεται γυρο γυρο και μπορείτε να κάνετε μπάνιο στην θάλασσα αλλά δεν θα καθεσαι πολλες ωρες μεσα στο νερο μεχρι 10-15 μερες και άμα στον ύπνο σας μπενει μέσα η βγαίνει το απλό που πρέπει να κανεται είναι να περνεται ένα που βάζουν στις πλυγες και να μην μπορεί να βγει ούτε να μπει το καλύτερο είναι σκουλαρίκι που είναι από κάτω σαν αγκίστρι που να μην είναι εύκολο να βγει :) και η καταληλη εποχή για piercing είναι η άνοιξη και το καλοκαίρι αμα καποιος/καποια θελει να κανει στην μυτή :) και κατι για τα κοριτσια οταν κάνουν τρυπα στην μύτη ΠΡΟΣΟΧΗ --> δεν βαζεται make up στης πρωτες μερες γυρο απο την πλυγη!!
και κατι τελευταιο βλεπω πολλα παιδία 12-13 που θελουν να κανουν piercing εγώ μια συμβουλη θα δωσο έχετε χρόνια να κανεται piercing μην βιαζεσται και ρωτατε γιατι η γονεις σμου δεν με αφηνουν αφου εισαι μικρο για αυτο δεν σε αφηνουν.. δεν εχω προβλημα να κανεται piercing παιδια σε ηλικια 12-13 απλος θα το μετανιωνεται που τρυπισατε το σωμα σας τοσο νωρις :) Και για το piercing στον αφαλο ειναι εντυποσιακο εχω και εγω αλλα θελει τεραστια προσοχη καθημερινως καθαρισμος της πληγης και να μην φωρατε ρουχα που μπορει να κολισει στο σκουλαρικι και λεω οταν το κανεται να το αφηνεται 3 μηνες τουλαχιστον! στην γλωσσα θελει πολυ πολυ προσοχη να σας πω δεν θα μπορειτε στην αρχη να μιλισεται για 5 μερες περιπου και να προσεχεται να φτιαχνεται της μπαρες στο σκουλαρικι να μην το καταποιει καποιος στον υπνο..Στο φρυδι αυτο θελει καθαρισμο και να ξερουν τα κοριτσια οτι αμα κανουν piercing στο φρυδι ξεχαστε να βγαζεται τα φρυδια για 6 μερες περιπου και αυτο θα το καθαριζεται με αλατονερο και σας συνιστο οχι καθε μερα ιοδιο η πεταντιν :) ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΙΓΑΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΑ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΑ ΛΑΘΗ :)

18 Ιουλίου 2012 - 4:27 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

paidia 9elw toco pl na kanw trupa cton afalo alla fovamai apicteuta :p.please!peite m t molunceic uparxoun..

19 Ιουλίου 2012 - 6:55 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

paidia 8elw na kanw trupa ston trago alla fobame ligo ston pono,ama einai epikundina kai ama pa8w molinsi.!peite mou ti mporw na pa8w kai ama ponaei :/

22 Ιουλίου 2012 - 4:54 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

Να σου την αληθεια στον αφαλο υπάρχουν μολυνσεις θελει πολυ πολυ προσοχη και ιδικα να το καθαριζεις την πληγη και μην αλαξης σκουλαρικι πρεπει να περασουν 3 μηνες!Αμα δεις να εχει κοκκινισει η κατι αλλο να πας στο γιατρο!!!
Στον τραγο εχει κανει ενας φιλος σμου μου ειπε οτι δεν πονεσε καθολου γιατι σου κανουν τοπικο αναισθητικού (ξυλοκαΐνη ή άλλο φάρμακο) και θελει και αφτο καθαρισμο καθημερινα η με τζελ η με αλατονερο!!Και το καλητερο για εσας οσοι αποφασιζεται και κανεται piercing να κανεται με βελονα γιατι με πιστολακι ειναι μονο για τα αυτια ενοω για το λοβο του αυτιου!

2 Αυγούστου 2012 - 8:18 π.μ. Ανώνυμος είπε...

εγω ανοιγω μονος μου τις τρυπες μου. στο αυτι.και ειχα κανει και 10αρι στρετσινγκ.στα χειλια εχω ανοιξει μονος μ 3 φορες .τωρα δν επιχειρω πουθενα αλλου αν και ξερω ν κανω και κανω και σε αλλουτς .τσαμπε φυσικα

2 Αυγούστου 2012 - 8:20 π.μ. Ανώνυμος είπε...

εμ κατι ξεχασα...τρυπες τις κανω με φλεβοκαθετηρα.βοηθαει παρααα πολυ. φυσικα αμα κανω σε αλλους τα απολυμενω ολα και φοραω και γαντια οπως ειν απο ηρακλειο κρητης και θελει καπου ας μιλησει σε facebook Ilias Kalivianakis

3 Αυγούστου 2012 - 3:44 π.μ. Ανώνυμος είπε...

γεια σας.
να σας πω και εγω την εμπηρια μου και την γνωμη μου σχετικα με τις τρυπες.
ειμαι 15 !! και εγω τρελαμενη με τα πιερσ.!
προσφατα εκανα τρυπα στο αυτι (πανω στο πτερυγιο σαν 3η)
νομιζοντας οτι δεν θα ποναει ειμουν χαλαρη. δεν φοβαμε καθολου.
ηταν τοσο ηλιθειος αυτος που δεν την εκανε στο κενο εκει π γυριζει το αυτι αλλα λιγο πιο μεσα με αποτελεσμα να με ποναει τρελα. βεβαια εχω υπομονη στον πονο και δεν το εβρισκα τοσο τραγικο αλλα τη νυχτα δεν με αφηνε να κλεισω ματι :b με βαρια καρδια εβγαλα το σκουλαρικι και εκλεισε. τωρα πλεον εχω τις 2 κλασσικες στα αυτακια μου και μια δευτερη δεξια.!! σκευτομουν εδω και 2 χρονια να κανω κατω δεξια χειλος ομως αλλαξα γνωμη!

εσεις που βρισκεστε στην ηλικια μου (την εφηβικη) να ξερετε οτι ειναι η τρελα της εφηβιας τα σκουλαρικια και οι τρυπες παντου. ακομα και εγω τα ζηλευω καμια φορα. :o
ομως αργοτερα ισως το μετανιωσεται.

μια συμβουλη για τις κοπελες! μην τρυπατε το προσωπακι σας :) δεν ειναι μαγκια ουτε διχνετε τυπισσες και αλανια ετσι (μιλαμε και λιγο την γλωσσα της νεολαιας!) δεν υπαρχει τιποτε αλλο απο τη φυσικη ομορφια. ειδα παραπανω 12-13-14 ετων π μιλουσαν για τις τρυπες και ψιλοφρυκαρα .

σε καμια περιπτωση δεν σας κανει ωραιο στυλακι ενα σκουλαρικι. το λεω γιατι ετσι ενιωθα και εγω με την 2η τρυπα στο αυτι (λολ). και ομως δεν ειναι κατι σπουδαιο για να σας προσεξει καποιος.

οσο για τα ταττου να ξερετε οτι στο χερι κοντα στον καρπο, επαγγελματα οπως γιατρος, ιατροδικαστης κτλ δεν τα δεχονται. βρισκετε δυσκολα δουλεια.

αν και μου αρεσουν παρα πολυ οι τρυπες τα σκουλαρικια και τα ταττου ειμαι υπο της μικρης ηλικιας!
χαρειτε τα παιδικα χρονια (οσο μπορουν να ειναι) και μην κοιτατε να 'εμφανιστειτε'.

Get a life :a

7 Αυγούστου 2012 - 2:31 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

έχεις δίκιο εγω είμαι 17 και εχω στην μυτη και 2 στα αυτια αλλα μεχρι εκει σκαιφτομουν να κανω στον αφαλο αλλα ειμαι ακομα στην σκεψη :))Και εχεις δικιο για τα παιδια 12,13,14 και εγω φρυκαρα ξυπνιστεε πρεπει να περνατε ωραια και αφηστε της τρυπες απο τοσο μικραα :P

9 Αυγούστου 2012 - 12:25 π.μ. Ανώνυμος είπε...

Paidiaaa Boh8eiaaaa praxmatika boh8eiaa SOSSS! ekana piercing sthn myth kai thn exw 1 mhnaa den eixa provlhma kanena shmera omws ekei poy exw piercing evgala ena san spiraki kai otan to agki3a evgale ena aspro me aimaa kai fovi8ikaa ti prepei na kanw na anysixw???

23 Αυγούστου 2012 - 10:22 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

ειμαι 16 χρονων και θελω να βαψω τα μαλλια μ :p.ακυρο αλλα....τ χρωμα να τα βαψω? κοκκινα η μαυρο μπλε???τωρα ειμαι καστανη!

24 Αυγούστου 2012 - 3:05 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

mia erwtisoula re paidia opoios ksrh na apantish skeutomai na kanw tattoo sto sti8os kati grammata ama parw kila aspoume 10 kila 8a ginei tpt?

28 Αυγούστου 2012 - 7:10 π.μ. elii da είπε...

ep 16xroni idia ilikia!
egw sta 13 mou ekana ena kokino k mt t alaksa k t kana portokalokokino k piramatizomun..kastanoksanthi eimai twra gt ekopsa t kameno mali kai afhsa na vgei i riza k siga siga na vgei t fusiko m gt t fusiko einai t kalitero pistevw stn kathena!..mn kaneis vlakeies me tetoia xrwmata gt tha t metaniwseis opws k gw pou t kokino 2 xronia g na vgei eixa valei polles vafes ksantho mavro kastano..kane oti thes alla s protinw kokkino!!

28 Αυγούστου 2012 - 7:17 π.μ. elii da είπε...

ena exw na pw apo 13 ekana moni m pierc st xeilos eixa k streching 15 xiliosta(einai ksexiloma st ayti pou mexri kapoia xiliosta dn klini teleiwtika)kai ta vgala ola k exw frudi miso xrono!dn ein tpt ta pierc ..eidika g mas ts gunaikes pou antexume se OLA ;) <3

28 Αυγούστου 2012 - 7:19 π.μ. elii da είπε...

an thelete pliroforeies rwtiste k mena kati kserw gt eixa polla k polles molunseis exw traviksei asta na pane xaxa xD

2 Σεπτεμβρίου 2012 - 1:17 π.μ. kate andriopoulos είπε...

-->Paidiaaa Boh8eiaaaa praxmatika boh8eiaa SOSSS! ekana piercing sthn myth kai thn exw 1 mhnaa den eixa provlhma kanena shmera omws ekei poy exw piercing evgala ena san spiraki kai otan to agki3a evgale ena aspro me aimaa kai fovi8ikaa ti prepei na kanw na anysixw???<--
An to spiraki einai eswterika tis muths dn einai tpt.Apla erethistike..Kalo tha einai na mhn baleis katholou inopneuma kai ta ksepleneis mono me nero kai sapouni me oudetero ph! An exeis kriko kalutera na valeis strasaki mexri na sou perasei,kai na einai kai asimenio!

2 Σεπτεμβρίου 2012 - 10:50 π.μ. Ανώνυμος είπε...

Γεια σας!!Θελω πολυ εδω και εναν χρονο να κανω Piercing στο πανω μερος του αυτιου..διαβασα σε κατι αλλα sites οτι αν την κανω με πιστολι ειναι πολυ πιθανο να παθω μολυνσεις και τετοια...τι μου προτεινεται εσεις??:a

2 Σεπτεμβρίου 2012 - 10:53 π.μ. Ανώνυμος είπε...

re aidiaaaaaaaaaaaaaaaaaaa HELPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP 9elw n kn skularki ston afalo k em 12.5 alla dn jerw to0us kindino0us :( & exw ma9ei ti enoxlei stin genna :'/

2 Σεπτεμβρίου 2012 - 5:29 μ.μ. mary cherry είπε...

@KATE->kai gw exw sto frudi kai prin 2 mhnes eixa spuraki kai t spase prin 1 vdomada(me velona me xeria oti nanai :P)kai mt tou vaza betadine kai cetavlon(mporeis na valeis k fucidin)kai pernaei apla s mena ksernaei pion s sena den kserw alla akoma vazw!!

@anwnumi 10:50
egw s proteinw na pas na kaneis s enan eidiko pou kanei piercings k as einai m pistolaki hh velona apla na to prosexeis para polu kala...an molinthi phgene s farmakio k rwta ;)

5 Σεπτεμβρίου 2012 - 8:42 μ.μ. kate An είπε...

Mary cherry egw dn evala tpt apla perase :a Einai analoga ton organismo kai pws dexete to piercing to kathe swma!!

-->Γεια σας!!Θελω πολυ εδω και εναν χρονο να κανω Piercing στο πανω μερος του αυτιου..διαβασα σε κατι αλλα sites οτι αν την κανω με πιστολι ειναι πολυ πιθανο να παθω μολυνσεις και τετοια...τι μου προτεινεται εσεις??<--

Exw kanei me pistolaki kai h alhtheia einai oti dn ponaei katholoy ekeinh thn stigmi alla thn exw edw kai 6 mines kai me enoxlei akoma..oxi sto asxeto alla px an xtipisw exei tha pethanw sto pono kai me enoxlei kai ston upno kamia fora! alla twra exei arxisei kai ksefouskwnei! pisteuw se kana xrono tha me koble:P Pantws oles tis trupes kalutero einai na tis kanei me velona!

5 Σεπτεμβρίου 2012 - 8:44 μ.μ. kate An είπε...

-->re aidiaaaaaaaaaaaaaaaaaaa HELPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP 9elw n kn skularki ston afalo k em 12.5 alla dn jerw to0us kindino0us :( & exw ma9ei ti enoxlei stin genna :'/<--
Eisai ligo mikroula kai mporei na to metaniwseis! parola ayta dn uparxei provlima apla na pas kapou pou na kseroun gia na mhn xtipisei trixomonades kai aimorageis! :)

10 Σεπτεμβρίου 2012 - 2:51 π.μ. Ανώνυμος είπε...

Γεια σας,εγω ειμαι 13 χρονων και θα ηθελα ενα septum piercing..ξερω για τις επιπτωσεις στο μελλον αμα το βαρεθω και αυτα,απλα το βγαζω και μετα η τρυπα ειναι παρελθον..το θεμα ειναι οτι εχω μανια και η μανα μου λεει να μην κανω μονο και μονο επειδη τις εχει μεινει αυτο που κανανε παλια στις αρκουδες με τους χαλκαδες και μια αλυσιδα που τις τραβαγαν..δεν θα ηθελα να το κανω κρυφα απο εκεινη γιατι δεν ειμαι τετοιο ατομο..ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑΙ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΝΑ ΤΗΝ ΠΕΙΣΩ,ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ:)

13 Σεπτεμβρίου 2012 - 6:42 μ.μ. skar papathanasioy είπε...

paidia thelo na valo skoylariki sto fridi kai den ksero toys kindinoys ! mporei kapios na moy apantisi sta parakato erotimata...?
1) ponaei?
2) iparxei kindinos na petixi nevro na moy pesi to fridi i kati tetio epikindino??
3)afini monimo simanti to opio fenete?
4)prizete poli stin arxi???
5)iparxi kindinos na to apovali o organismo giati to exo akoysi kai ayto :p
6) meta apo ton ena mina poso kani i tripa gia na klisi giati tha ithela an einai dinaton na min forao panta to skoylariki....
7) iparxoyn kai aloi kindinoi poy den anafera kai den toys ksero??? thelo apantisi apo kapion poy kseri parakalo....:)

16 Σεπτεμβρίου 2012 - 11:43 π.μ. Ανώνυμος είπε...

Blepw oti ta mikra 8eloun skoulariki ston afaloo xarhte thn paidiki sas hlikia kai exetai na kanetai Piercing poly poly kairo otan megalosetai ligo...eleosss!!!!!
Gia to Piercing sto Fridi den ponaei mono otan sou kanei thn trypa 8elei prosoxei na to ka8arizeis h me tzel pou 8a sou dwsoun h me alatonero h me oro apo to farmakio kanei 1.90 sygkekrimena :D ama eisa koritsi na mhn vgaleis ta fridia gia 1/2 embomades kai na kratiseis to skoulariki 2 mhnes toulaxiston!Gia ton afalo prepei na to kratiseis to skoulariki 3 mhnes!! kai ama sou kokkinisi gyro gyro den einai anysixitiko 8a fyge se emdomades 8elei ka8arismo kai na mhn fora rouxa pou mporei na mple3ei me to skoulariki :)

17 Σεπτεμβρίου 2012 - 12:02 π.μ. Ανώνυμος είπε...

Γεια σας ! Είμαι από Πάτρα . Και θέλω να κάνω piercing στο άνω χείλος .Πονάει ? Σου αφήνει σημάδι μετά από πολύ καιρό αν αποφασίσεις να τ βγάλεις ?Επίσης χρησιμοποιούν 'κάτι' ώστε να μουδιάζει ? Και αμα ξέρετε καποιον καλο ειδικό , που μπορώ να πάω να την κάνω ....

21 Σεπτεμβρίου 2012 - 7:07 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

Nai soy vazoyn na mhn katalaveis pono ola ta piercing klinoun den sou afynoun idietero shmadi 8elei Fusika ka8arismw 8a soy valoun idiko skoulariki mhn to bgaleis mono ama sto pei o idikos pou kanei piercing :) Na soy pw egw eimai apo a8hna kai den 3erw studio sthn patra ama einai rwta kanena filo/filoi na 3erei apo studio sthn patra h psa3e sto ''google'' kai sou tonizw na pas se Studio pou einai ola ka8ara kai oxi se kosmimatopolio den to protino :)

21 Σεπτεμβρίου 2012 - 7:38 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

Egw exw piercing sthn myti den eixa kanena provlima thn ka8ariza ka8e mera kai thn eixa konta 3 mhnes kai to kalhtero den katalava pono kai to ekana me belona.Kai prin 2 meres ekana thn Μ...... kai ei8ela na balw new skoulariki strasaki kai afou evgala to skoulariki xwris na ponesw prospa8oysa na valw to kainourio empene alla den ei3era oti eklise h trypa apo mesa kai ponaga para poly to paratisaa kai mou eklise h trypa den fenotan tpt kai meta apo 2 meres piga sto studio pou piga kai mou eipe aytos oti exei pristi h myth apo mesa kai apo thn poly piesei poy evala gia na mpei to strasaki ani3a kainouria paly sto idio meros kai evala xryso kai plhrwsa 75 eyroo xwris yperboles toso plhrosa afoy ei8ela xryso :a ama kaneis kai den valeis xryso mono apo titanio 20 eyrw alla htan pentaka8ara thn belona thn anigan prosta mou ka8arizan ta panta kai telos panton otan pige na mou valei to skoulariki pou eixa egw den empene me tipota gt eixe megalo koumpoma me apotelesma apo thn prospa8eia pou eikane o idikos na trexoun aimata kai na eixa frikarii kai na fantastite me eixe pei na mhn to valw ayto to skoulariki apo ta pola aimata stamatise eytixos den epa8a katii to sovaro meta apo thn tromara poy pira ekei eixe skoulariki agorasa pou sas eipa 75 eyrw kai twra einai mia xara! :t aplos sas to lew mhn kanetai vlakies kai vgazetai to piercing monoii sas na pigenetai ekei pou to kanate na sas to ala3oun! <--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------PROSOXH!!!!

24 Σεπτεμβρίου 2012 - 2:18 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ..:):):)
ΕΙΜΑΙ 18 ΧΡΟΝΩΝ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟΝ ΑΦΑΛΟ..ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΛΟ STUDIO ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΔΑΦΝΗ??

24 Σεπτεμβρίου 2012 - 2:56 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

geia sas prin 5 meres ekana tripa sto kato xeilos kai mexri simera sinexizei na eine prismeno , vazw ka9aro inopneuma . kai me ponaei merikes fores lete na exei molin9ei?

29 Σεπτεμβρίου 2012 - 1:12 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

Sthn dafnh den 3erw na sou pw alla soy protinw na pas se ena studio sthn ermoy h sthn plaka :)

6 Οκτωβρίου 2012 - 3:24 π.μ. Ανώνυμος είπε...

3erei kaneis ti na kanw pou me pwnaei h tripa mou sta xilei? :(

7 Οκτωβρίου 2012 - 5:35 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

kalispera...tin tripa sta xilei poso kero tin exeis?

20 Νοεμβρίου 2012 - 3:33 μ.μ. ksanthia_neraida είπε...

kalhspera egw ekana piercing stn ofalo prin ena mhna kai tr kanei plhgh..vgazei mia fouskalitsa kai ligo kreas alla pl ligo..den ponaei alla ayto p fainetai san na vgazei derma me tromazei kai vgazei k puon kamia fora..h ygra...mhpws exw molun8ei?

2 Φεβρουαρίου 2013 - 7:45 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

Ν είμαι από θεσσαλονίκη και θέλω να κάνω τρύπα στην γλώσσα επειδή οι δικοί μ δεν με αφήνουν θα κάνω τρύπα χωρίς να τα ξέρουν αλλά όπου πήγα μ ζήτησαν άδεια από γονέα μήπως μπορείς να μ πεις που είναι το μαγαζί για να κάνω piercing

27 Φεβρουαρίου 2013 - 4:55 μ.μ. Anthi ii είπε...

geia sas ego eixa anoiksei trupa ston afalo,kai eixa problhma,kai pisteuo oti 99% euthinete authn pou mou to kane..ektos apo to oti ponesa auto kai apo dikh mou xazomara giati den dextika na mou balei thn alhfei pou se moudiazei topika (kala na patho) an kai ton antexo ton pono genika auto me kseperase kata polu...to problhma loipon htan oti arxhse na tribete siga siga to derma mprosta apo thn trupa mexri pou emeine toso lepto san mia mikrh klostoula kai telika kophke...kai to mono pou mou emeine einai ena antiesthitiko shmadi...to hthela toso polu na to kano alla tora psilo xtupao to kefali mou ston teixo gi auto to xazoshmadi,kai genika den exo problhma me tis trypes pou kano oute kai me to uliko ton kosmimaton..gi auto leo oti mallon htan diko tis to fteksimo mias kai den hmoun h monh pou eixe problhma apo tis tripes pou anoige authn..to ekana loipon giati nomiza oti tha htan pio sexy h koilitsa mou kai na sas po thn alhtheia prin balo to skoulariki mou fenotan kalhterh..eidika tora pou emeine kai to simadi..tes pa..htan genika problhma pianotan apo pantou,ponouse kai eidika sto sex htan to megalhtero problhma,kai eprepe na to prosexo olh thn ora na mhn molinthei..kai den mhlao gia thn arxh pou thn anoiksa kai einai sxetika logiko na ponaei ligo,mou kratise peripou 8 mhnes kapou ekei an thimame kala...meta opos sas eipa kophke...:'( pantos genika mou arese htan omorfo kai tha hthela na to ksana anoikso alla apo oti nomizo den ginete sthn idia trupa prepei loipon na anoikso apo thn kato meria kai den mou aresei eidietera..alla exo kai to fobo mh mou afhsei shmadi pali kai exo kai to idio problhma me thn enoxlhsh den tha to antekso,thelo dhl opote mporo na to bgazo...
kai tora pou diabasa poio pano gia kapoia paidia pou menoune thessalonikh eixa anoiksei sto TATOOLAND sth Nauarinou ...trupa sthn muth kai den eixa kanena problhma tous sustino anepifilakta,mexri kai th belona pou mou thn anoikse mou thn edose gia na sigoureuto oti den ksanaxrhsimopoihte..kai den posena entaksei ligo to logiko to opoio htan kai stigmhaio..polu kalh douleia,an anoikso pali sthn koilia sigoura tha pao ekei..kai to skulo metaniosa pou den phga ekei kai gia ton afalo..auto to anoiksa sthn Kozanh kai den paizei na ksana pathso sto idio tatouatzidiko oute gia na agoraso skoulariki..pantos an to skefteste na to kanete den tha hthela na mou mhnei me tipota apothimeno toso pou to hthela,kai na fantasthte oti to ekana kai krufa gia na mh me prhzoune sto spiti..alla na proseksete pou tis kanete tis trupes oso omorfes einai (merikes tripes) toso asxhmo mporei na einai to apotelesma,na to skefteste kala pio prin kai na psaksete katastima pou na einai ok katalabenete ti leo...sugnomh gia to megalo post alla ephdei einai thema ugeias kai meta emfanishs ,kai epidei den thelo na pathei kai allos auto pou epatha,nomizo oti htan kalo pou sas po kai thn dikh mou empiria..a kai an sas poune gia authn thn alhfoula pou moudiazei topika to shmeio pou einai na sas kanoun thn trupa ''ston afalo sunhthos to xrhsimopoihoun''... spania bebaia..alla mh peite oxi den einai kako na ponesete ligotero h kai katholou...an uparxei auth h dunatothta...

27 Φεβρουαρίου 2013 - 5:04 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

ksanthia neraida..tha sou prothna na pas ekei pou sou thn anoiksan na tous diksei ti akrubos sou sunebei,kai rota kai ena giatro gia kalo kai gia kako,an einai efukto..giati an euthinontai autoi mporei kai na sou poun oti den exeis tipota...kai gia na mh molontheis kai gia na mhn sou mhnei shmadi kai sena...

27 Φεβρουαρίου 2013 - 5:11 μ.μ. Anthi ii είπε...

an deis sto poio pano sto post pou egrapsa (anthii me exei san onoma k to anonimos apo kato diko mou einai,to esteila katalathos san anonimos ? tha katalabeis giati sto leo na pas se autous,den sto leo gia na se fobhso,apla apeidh to epatha...kai ksero pos einai.kalhtera na to prolabeis....mmm ok tora eida oti einai apo to 2012 to mhnhma sou xaxaxaxa elpizo an exeis akoma problhma na deis to mhnhma...

21 Μαρτίου 2013 - 10:49 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

Ανθη...διαβασα το σχολιο σου για την τρυπα που εκανες...Ενα περιστατικο τετοιο ειχε και η κολλητη μου..Εκανα τρυπα στον αφαλο και μπορω να πω οτι απο την 4η μερα μπηκα στην θαλασσα κ μετα απο 2 βδομαδες αλλαξα σκουλαρικι...Η κολλητη μου παλι που το προσεχε περισσοτερο απο εμενα ο οργανισμος της αποθουσε το σκουλαρικι κ σιγα σιγα εμεινε μονο μια μικρη σαν κλωστη στον αφαλο της κ τελικα κοπηκε...Εγω φυσικα την εχω ακομη...Αυτο λοιπον συμβαινει ο οργανισμος σου δεν δεχεται το σκουλαρικι,αμα την ξανακανεις το ιδιο θα σου συμβει....

22 Μαρτίου 2013 - 10:40 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

εχω τρυπα στον αφαλο και τωρα τελευταια αν τριφτει εστω και λιγο ειτε αν πιεστει απο καλσον κοκκινιζει και με ποναει.. τν πρωτη φορα που εγινε ηξερα τον λογο γιατι πιεζοταν απο το καλσον και μετα καταλαθος τν χτυπησα απο τν πανω πλευρα και εβγαλα πυο.. τωρα ομως δεν ειμαι σιγουρη.. εχω ακριβως τα ιδια "συμπτωματα".. λιγο πρισμενη, κοκκινη και οποτε βγαλω το σκουλαρικι βγαζει πολυ πυο..
Ελευθερια

22 Μαρτίου 2013 - 10:58 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

επισης αν κανεις την τρυπα ενω εισαι παχια και μετα αδυνατισεις υπαρχει προβλημα?
Ελευθερια

24 Μαρτίου 2013 - 9:40 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

Kalispera opios exei problimata kai erotiseis mporite na mpeite edo kai na stilete Minima :) Thanks

https://www.facebook.com/BodyPiercingManalasKosIsland?fref=ts

:)

3 Απριλίου 2013 - 7:42 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

Έκανα piercing στη γλώσσα.Πως να το κρύψω από τη μητέρα μου?

4 Απριλίου 2013 - 1:06 μ.μ. Marianna Stamou είπε...

Αφού αποφάσισες να το κάνεις, κρυφά από τους γονείς σου, θα πρέπει να υποστείς και τις συνέπειες.

Απλά να της το πεις. Τι θα σου κάνει, θα σου βγάλει το σκουλαρίκι? Το πολύ πολύ να σου φωνάξει, να σου θυμώσει, να σου κρατήσει μούτρα αλλά όλα αυτά θα καταλαγιάσουν γρήγορα!
:c

5 Απριλίου 2013 - 1:12 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

hi eixa kanei pircieng ston afalo to prohgoumeno kalokairi,to krathsa 6 mhnes kai stous 2 ap toys 6 evgaze polu pyon kai eixe allaksei xrwma srthn panw trypa eixe ginei pio skoupoxrwmo to derma.kai to evgala stoys 6 mhnes kai exw kana 2 mhnes pou den foraw.i trypa ekleise fusika alla emeine ena mov-kokkino shmadi sthn panw trypa.thelw na rwthsw an tha fygei ayto mexri to kalokairi?kai an mporw na to ksanatrypisw.ean paraminei to shmadi mporw na to ksana trypisw apo panw.giati den to antexw etsi :)thanks

20 Απριλίου 2013 - 11:36 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

Geia sas exw 2 mikra problimatakia exw kanei piercing sthn myth edw kai ligous mines den ponesa ka8olou alla exw problima epidei alazw skoularikia ka8e mhna kai exw balei ena skoularikh to opoio den mou bgenei prospa8w edw kai 4 meres na to bgalw alla den mporw me tipota epidei mhpws einai to koumpoma apo mesa pou einai san agkistraki? parakalw opoios 3erei as mou apanthsei :)
To allo problimataki einai oti exw aporia gia to piercing ston afalo 8elw poly na kanw alla mporeite na mou pite tous kyndinous pou yparxoun h ama to kanw me belona 8a ponesei h me pistolaki???kai poia einai h katalili epoxh na kanw piercing ston afalo gia ligoteres molunseis?? eyxaristw....

21 Απριλίου 2013 - 1:20 π.μ. Anthi ii είπε...

geia sou den ksero an sou exei dosei aleifh ego otan anoiksa sth muth mou edose,tora an de sou edose dokimase na baleis ligo ladaki h bazelini gia na mporesei na glustrisei to skoulariki bale kai apo mesa kai apo ekso,den katalaba basika to skoulariki pou exeis,an einai apo auto pou strifogirizei sto telos otan tha to bgazeis prospathise na to gurizeis pros th fora pou paei,den ksero an me katalabes ti ennoo..tora gia ton afalo an etuxe na diabaseis poio pano,eipa kapoia pragmata...ego protimo belona apo pistolaki gia oles tis trupes ektos apo autia...tha prepei pantos na prosekeis autos pou tha sto kanei na to katexei to athlima,kai na exei apostiromena ulika,emena sthn muth otan anoiksa mou edosan kai th belona otan thn anoiksa,gia na katalabo oti den thn ksanaxrhsimopoioun,eno ston afalo pou phga allou den to kanane auto,kai mou thn anoikse kai straba kai eixa kai problhma(to grafo parapano) asta na pan..oso afora ton pono uparxei mia alhfoula pou sou bazoun 1 ora prin gia na moudiasei,tora an den uparxei auth h dunatothta..den peirazei..h kalhterh epoxh pisteuo einai kata thn anoiksh,kai tora as poume kala einai,to xeimona uparxei problhma me to an foras mallina rouxa kai tetoia akoumpaei to skoulariki tribene kai erethizete h trupa k.l.p. , to kalokairi meta den sunhstate giati einai poio eukolo na molhnthei apo thn ammo sth thalassa,h an exeis thn koilitsa sou ekso,apo thn skonh kai tetoia,gi auto prothmotero einai thn anoiksei,kai na foras rouxa pou den akoumpane sthn koilia sou gia na apofhgeis ola ta parapano...elpizo na se bohthisa an kai megalo keimeno...an pali xrhasteis kai kati allo kai gnorizo..euxaristos na sou apanthso.

22 Απριλίου 2013 - 11:39 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

Geia sas exw ena problima kai 8elw na to meirasto mazi sas ama mporeite na mou peite ti na kanw eimai 17 xronon exw kanei piercing sthn myth exw kai 2 sta aytia kanonika alla 8elw na kanw piercing ston afalo alla h goneis smou einai ligo aystirh se 8emata piercing kai idika ston afaloo...ti prepei na kanw oste na mporw na tous dwso paradeigma wste na tou pisw?? den eixan problima pou ekana piercing sthn myth exw kai tattoo :) alla den 8eloun na kanw piercing ston afalo mhpws mporei kapoios na me boh8hsei enoow na mou pei ti na kanw gia na tous pisw?? Eyxaristw elpizw na mou apantisete

23 Απριλίου 2013 - 12:58 π.μ. Anthi ii είπε...

mou kanei megalh entiposh pou den eixan problhma me to tattoo kai kolane sto piercing afalou...to suzhthses mazi tous kai sou eipan oxi?...apo thn allh dialekse na to suzhthseis me opoion apo tous duo den einai toso austiros,prospathise na anoikseis koubentoula xalarh,oti sou aresei polu oti to thes,oti einai kati pou tha htheles na to kaneis kapoia stigmh sth zoh sou,giati tha sou mhnei apothimeno kai tetoia,den mporei kai autoi tha exoun kati apothimeno pou den ekana otan htan paidia..isos to teoroun oti einai proklhtiko seksoualika den ksero ,giati an eixan problhma me tis tripes genika den tha se afhnan na kaneis oute tis alles...pisteuo oti mono me th suzhthsh isos katafereis kati,tha ektimhsoun to gegonos oti to suzhtas mazi tous,apo thn allh rota tous giati einai toso arnitikoi,poio einai to problhma me th sugkekrimenh trupa,pes tous oti tora poia einai moda opos kai ta tattoo pou kai auta htan kapote ligo pareksighmena...kai an den katafereis tipota me thn proth fora suzhtato ksana kai ksana,kapoia stigmh tha barethoun,kai isos sou pou "ouf kanto koritsaki mou na teleionoume mas eprikses xaxaxa ksereis" kai an ftaseis kapoia stigmoi sto aproxorhto pes tou outos h allos kapote tha enilikiotho,tha pantreuto tha fugo apo to spiti kai tote den tha mporhte na mou peite tipota..giati na mh to kano tora pou to thelo toso polu kai tha to xaro parapano....e an den poiasei kai kanena apo ola auta,kane ligo th luphmenh gatoula rikse kai ligo dakru,an niosoun tupseis tha tous einai duskolo na sou arnithoun...alla kai pali edo tha hmaste steile mhnhma an den ta katafereis na sou broume alles luseis...

23 Απριλίου 2013 - 3:16 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

Eyxaristww para poly gia ths symboules :) Milisa mazi tous kai h apanthsei tous htan oti anextikan na kanw tattoo piercing stin myth alla mou eipan oti to piercing ston afalo einai poly proklitiko kai oti otan megalosw kai kanw oikogeneia 8a exw problima otan minw egkyos :-? kai twra den 3erw ti na kanw kai egw problimatistika pou me afhsan na kanw kai piercing stin myth kai tattoo kai kolane se ayto to 8ema...ama to kanw kryfa 8a tous er8ei apotomo den 3erw to skaiftwmai omws... Kai neyriasa me thn apopsei pou eixan kai tous eipa kiolas afou exw teleio swma kai 8a mou pigene to piercing ston afalo... kai skaiftwmai na to kanw kryfa :) alla akoma den 3erw ama tous er8ei apotoma..??

23 Απριλίου 2013 - 5:02 μ.μ. Anthi ii είπε...

eksighse tous oti me to thema tis egkumosunhs den uparxei problhma uphrksan kopeles pou den antimetophsan kanena problhma,to eixan kai sthn egkumoshnh kai kata tous duo teleutaious mhnes se merikes tis trabouse ligo to bgalane kai to ksana foresan meta...auto den einei thema,alla opos sou eipa to theoroun proklhtiko...pes tous oti einai to teleutaio piercing pou tha kaneis...kai pes tous akrubos auto..mh me anagkasete na to kano krufa...ksereis poio einai to theme me to na to kaneis krufa tha prepei na to krubeis sunexeia pou sumenei na to exeis olh thn ora skepasmeno kai na uparksei tribh eidika sthn arxh..isos nomizoun kiolas oti exeis skopo na gemiseis to soma sou skoularikia sou leei ekane ena ekane duo thelei kialo tora...meta ti tha ginei...pes tous auto oti einai to teleutaio pou tha noikseis...

23 Απριλίου 2013 - 8:31 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

Eyxaristw :-) elpizw na mhn se kourasa.:D

23 Απριλίου 2013 - 8:41 μ.μ. Anthi ii είπε...

emena oxi ti na me kourases...apla ilpiza na se bohthiso...tes pa kati tha breis..kalh tuxh..

25 Απριλίου 2013 - 9:58 π.μ. Ανώνυμος είπε...

Geia sas 8elw na kanw piercing sthn myth alla fobame mhpws ponesei kai ti einai kalhtero belona h pistolaki kai poios einai o kyrdinos gia molynseis?? :))

27 Απριλίου 2013 - 10:54 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

Poso me neyriazouna pou ta mikra ta 12 xrona 8eloun kai piercing...anti na zhsoun thn paidikh tous hlika pou einai h poio omorfh kai a8oa hlikia ka8ontai kai asxolounte me vlakies pou to kanoun h megalhtera pragmata dhladh toso anorima pou meta 8a to metaniosoun dhladh eleoss!!

27 Απριλίου 2013 - 11:02 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

Eisai poly sostos 8a symfoniso mazi sou...Kai maresei kai lene h goneis mou den me afhnoun ti na se afhsoun afou eisai mikro ti 8es na sou poun mprabo pigene kai trypise olo to swma sou dhladh exeis dikio se ayto pou les einai paidia anti na asxolh8oun me alla tis hlikias toys....enta3h gia emena ih katalhlh hlikia gia piercing einai 16 kai panw kai liga lew wste na skaiftoun ti na kanoun....eisai apoluta sostos!

30 Απριλίου 2013 - 7:47 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

Λοιπόν παιδιά , τρύπησα τη μύτη μου στα 15 μου χρόνια , δηλαδή πριν μερικούς μήνες ....
Όσες επιθυμείτε να το κάνετε και έχετε ενδοιασμούς σε ό,τι αφορά το έμα ''πόνος'' , θα πρέπει να σας πω ότι πονάει λιγότερο και από το τρύπημα του αυτιού...Εγώ την έκανα σε ειδικό μαγαζί που ασχολούνται μόνο με piercing και τατουάζ και το ίδιο σας συστήνω να ακολουθήσετε και εσείς ...Χρυσοχοεία και τέτοιου είδους καταστήματα καλύτερα να τα αποφεύγετε , γιατί δεν έχουν γνώσεις πάνω στο αντικείμενο.Την τρύπα την έκανα με πιστολάκι με την ειδική μέθοδο blomdahl , με την οποία δεν υπάρχει κανένας κύνδινος μόλυνσης ...Σε ότι αφορά το κανονικό piercing με τη βελόνα , δεν μπορώ να εκφέρω άποψη , καθώς από πάντα τρόμαζα και μόνο στην ιδέα...Αλλά αφού μια τέτοια τρύπα μπορεί να γίνει και με πιστολάκι , γιατί όχι ; Το σκουλαρίκι που σου βάζουν αρχικά με το τρύπημα με πιστολάκι είναι αρκετά μεγάλου μεγέθους και στις περισσότερες δεν αρέσει ιδιαίτερα, αλλά το κρατάμε μόνο για μία εβδομάδα . Για τον καθαρισμό στην περιοχή γύρω από την τρύπα , προτείνω καθαρό νερό με μία μπατονέτα ή αλατόνερο....Τέλος , ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΕΝΗΛΙΚΙΩΘΕΙ , ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ ΣΑΣ ΠΡΙΝ ΕΠΙΧΕΙΡΙΣΕΤΕ ΚΑΤΙ ΠΑΡΟΜΟΙΟ...ααα..και για το αν θα μείνει σημάδι σας λέω και σας εγγυώμαι πως η τρύμα κλείνει απίστευτα γρήγορα , καθώς το σημείο της μύτης διαθέτει πόρους και ελαφράς μορφής λιπαρότητα , αλλά να είστε προετιμασμένες για να σας αφήσει ένα πολύ μικρό , αλλά αρκετά γοητευτικό σημαδάκι.....;)

2 Μαΐου 2013 - 10:51 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

εγω το καλοκαιρι [σε λιγους μηνες δλδ] θα κανω στο κατω χειλος δεξια....μ αφηνει η μανα μ ειναι πλυ πρωχο σχετικα [εχει και ταττου και θα κανει και δευτερο!] ειμαι πλυ ενθουσιασμενη :)) φοβαμαι ομως λιγο τον πονο....δν αντεχα ουτε τη δευτερη τρυπα στο αυτι [κλα ειχα και περιπετειες οταν την ανοιξα...] τεσπα εγω αυτο που θελω να πω μεσω του ποστ μ ειναι αν σας αρεσει και σας αφηνουν οι γονεις σας [σε περιπτωση π ειστε ανηλικοι] να το κανετε και να μν σκεφτειτε τυχον αρνητικα σχολια και μλκσ.... οσο για μολυνσεις αν το προσεχετε και το κθαριζετε θα ειναι οκ...μν ανησυχειτε... go ahead for it...!!!

7 Μαΐου 2013 - 4:29 μ.μ. Mikrh Seniorita είπε...

Γεια. σας.εγω ειμαι 14. Χρονων και θελω να κανω pirc στην γλωσσα με βελονα.οι.γονεις μου δεν με αφηνουν αλλα πιστευω αμα τους μιλησω για τους.κινδυνους και.οτι θα.προσεχω να αλλαξουν γνωμη.μηπως.ξερει.κανεις εαν με ποναει.ποσο.τιμη και.καποιο καλο στουντιο σε πιερια?

7 Μαΐου 2013 - 4:31 μ.μ. Mikrh Seniorita είπε...

Γεια. σας.εγω ειμαι 14. Χρονων και θελω να κανω pirc στην γλωσσα με βελονα.οι.γονεις μου δεν με αφηνουν αλλα πιστευω αμα τους μιλησω για τους.κινδυνους και.οτι θα.προσεχω να αλλαξουν γνωμη.μηπως.ξερει.κανεις εαν με ποναει.ποσο.τιμη και.καποιο καλο στουντιο σε πιερια?

7 Μαΐου 2013 - 4:31 μ.μ. Mikrh Seniorita είπε...

Γεια. σας.εγω ειμαι 14. Χρονων και θελω να κανω pirc στην γλωσσα με βελονα.οι.γονεις μου δεν με αφηνουν αλλα πιστευω αμα τους μιλησω για τους.κινδυνους και.οτι θα.προσεχω να αλλαξουν γνωμη.μηπως.ξερει.κανεις εαν με ποναει.ποσο.τιμη και.καποιο καλο στουντιο σε πιερια?

7 Μαΐου 2013 - 4:31 μ.μ. Mikrh Seniorita είπε...

Γεια. σας.εγω ειμαι 14. Χρονων και θελω να κανω pirc στην γλωσσα με βελονα.οι.γονεις μου δεν με αφηνουν αλλα πιστευω αμα τους μιλησω για τους.κινδυνους και.οτι θα.προσεχω να αλλαξουν γνωμη.μηπως.ξερει.κανεις εαν με ποναει.ποσο.τιμη και.καποιο καλο στουντιο σε πιερια?

7 Μαΐου 2013 - 4:31 μ.μ. Mikrh Seniorita είπε...

Γεια. σας.εγω ειμαι 14. Χρονων και θελω να κανω pirc στην γλωσσα με βελονα.οι.γονεις μου δεν με αφηνουν αλλα πιστευω αμα τους μιλησω για τους.κινδυνους και.οτι θα.προσεχω να αλλαξουν γνωμη.μηπως.ξερει.κανεις εαν με ποναει.ποσο.τιμη και.καποιο καλο στουντιο σε πιερια?

7 Μαΐου 2013 - 11:13 μ.μ. Ανώνυμος είπε...

Nai den se afhnoun h goneis epidei eisai mikrh! Na xeresai ta paidika sou xronia kao ase ta piercing otan pas 16 kai liga sou lew kane osa 8es gt apo twra 8a to metaniwseis kai eimai 1000% sigouri!!! Egw eimai 18 kai eixa piercing stin glossa pou telika to metaniwsa gt den marese to kratisa 7 mhnes kai to evgala den 3ereis ti perasa kai den mporeis na to katalabeis sthn arxh eixe pristei etrwga soupes den mporousa na faw tsixla na kapnisw kai to kuriotero den mporousa na milhsw ka8ara :) Kai to diastiko einai oti se emena kitrinhse h glwssa! Eytixws thn evgala kai exw kratisei ston afalo sthn myth kai 2 kanonika sta aytia kai exw kai tattoo 3ereis poses vlakies ekana.!!! Exeis akoma xronia na kaneis kai den to lew apo kakia alla h goneis sou exoun dikio oute egw 8a afhna na kanei piercing sthn glossa...alla gia thn ka8ariotita egw to ka8ariza me alatonero 3ereis mpoukomata h me fysiko oro 1,50 eyro kanei sto farmakio kai na apofeygeis sths prwtes embomades stomatiko dialima kai oxi kaftera kai tsigaro...elpizw na boh8isa...

10 Μαΐου 2013 - 4:23 μ.μ. Despina deppie είπε...

γεια σας με λενε δεσποινα και ειμαι 16 εχω 3 piercing στην μυτη στον αφαλο και στο κατω χιλος δεν ειχα ποτε κανενα προβλημα με αυτα μονο λιγο με τον αφαλο που ηθελε πολυ φροντιδα προχθες εκανα τρυπα κατω απο την γλωσσα και μου εχει πριστει λιγο εκει που το εκανα μου ειπαν listerine εγω κανω και αλατονερο τι πρεπει να κανω για μην μολυνθει? θελω γνωμες

11 Μαΐου 2013 - 4:08 μ.μ. Σκασε ενα Χαμογελο είπε...

Egw exw thn koliti mou pou ekane edw kai dyo meres piercing katw apo thn glwssa kaj aythnhs exei pristei oxi opws sthn arxh 8a sou perasei na kaneis oti sou lene kai me alatonero prosoxh ama kapnizeis :)

13 Μαΐου 2013 - 2:24 μ.μ. Despina deppie είπε...

εμενα μ εχουν βαλει και μεγαλη μπαρα πιανεται και ποναω μαλλον θα την βγαλω...

19 Μαΐου 2013 - 4:16 μ.μ. alexandrakmn είπε...

Mhpws xerei kaneis an uparxei katasthma sth thessalonikh pou kanei tripa ston afalo me pistolaki opws to blomdahl..?

30 Μαΐου 2013 - 8:39 μ.μ. Anastasia Mosxidou είπε...

exw kanei peircing sto katw xilos prin 2 mres kai vazw alatonero gia na min molin8ei .. xthes kai simera mou evgale pion simenei kati ? i einia fisiologiko ?

2 Ιουνίου 2013 - 11:48 π.μ. Σκασε ενα Χαμογελο είπε...

Einai fisiologiko 8a sou perasei aplos synexise na to ka8arizeis kai 8a sou perasei :)

2 Ιουνίου 2013 - 9:41 μ.μ. xarhc είπε...

Καλησπερα!!Ειμαι αγορι και θελω να κανω τρυπα στο κατω χειλος !! Ξερετε για τυχον μολυνσεις; μπορει να παθω τιποτα ακραιο ;

6 Ιουνίου 2013 - 12:47 π.μ. Σκασε ενα Χαμογελο είπε...

Oxi mia xara 8a einai ama to prosexeis kai to ka8arizeis 8a pareis kai tis aparetites odhgies apo to magazh poy 8a kaneis to piercing kai ola mia xara..:))

6 Ιουνίου 2013 - 5:51 μ.μ. Δημητρα Μεγαγιαννη είπε...

ειμαι 14 χρονων, και απο μικρη ηθελα τρυπα στην μυτη..αλλα τον τελευταιο καιρο αρχισε να μ αρεσει πολυ στον αφαλο..στην πυτη ειχα κανει μονη μου και ολοι λεγανε οτι μου παει πολυυυ..αλλα τωρα ειμαι σε σκεψεισ..εχω το ελευθερο απο τουσ δικουσ μου..μα δεν ξερω τι να διαλεξω..μου ειπα πωσ θα κανω και τισ 2 αλλα πρωτα την μια και μετα την αλλη! <3

7 Ιουνίου 2013 - 11:00 π.μ. Σκασε ενα Χαμογελο είπε...

Sthn myth exw kai egw to ekana me belona den ponesa ka8olou protino na kaneis sthn muth kai sto mellon ston afalo...:))

17 Ιουνίου 2013 - 1:03 μ.μ. Maria Iwannou είπε...

eimai 14 kai 8elw na kanw trypa stn myti alla fovamai

9 Ιουλίου 2013 - 3:51 μ.μ. Cofi R είπε...

γεια σας :) είμαι 16 κ θέλω να κάνω helix piercing, αν κ το αγόρι μου δεν με αφήνει γιατί λέει ότι μπορεί να μολυνθεί η τρύπα κ να πάθω τίποτα.. έμαθα ότι πονάει λιγάκι παραπάνω, είναι αλήθεια; κ γίνεται με πιστόλι ή με βελόνα;

16 Ιουλίου 2013 - 11:38 μ.μ. Σκασε ενα Χαμογελο είπε...

Ναι.Γινεται με βελονα! Θλει προσοχη ειδικα οταν κοιμασε θα σε ενοχλη θελει να το προσεψεις να ακολουθεις τησ οδηγιες του ειδικου και πιστευω να μην μολυνθει..! Εχω ρωτησει των δικιο μου ειδικο γιατι αυτος μου εχει κανει ολα piercing και μου ειπε οτι θελει προσοχη γιατι μολυνεται ευκολα και δεν μπορεις να κοιμηθεις ανεταα :p παντος αμα το κανεις καλη τυχη και προσοχη στης οδηγιες του ειδικου :))

19 Αυγούστου 2013 - 3:52 μ.μ. angela kouroukli είπε...

Γεια σας παιδιά σκέφτομαι να κν περσινκγ κατω από τα χείλια στην μέση αλλά δν ξρ αν πονάει και πως το κάνουν θα μπορούσατε να μμ πείτε είμαι 14

10 Σεπτεμβρίου 2013 - 2:51 μ.μ. xrictinaGx είπε...

καλησπέρα σε ολους.Εγω ηθελα να ρωτησω αν εχει κανει κανενας πιερσινγκ στην γλωσσα.Σε κανενα μηνα η 2 σκευτομαι να κανω στην γλωσσα.αλλα δεν ξερω αν θα πριστει πολυ..και μετα απο ποσο καιρο μπορω να αλλαξω σκουλαρικι?
ευχαριστω σε οποιον μπει στον κοπο!

11 Σεπτεμβρίου 2013 - 11:42 π.μ. christina kirosi είπε...

γεια σασ ειμαι 15 και θελω να κανω τρυπα στο πανω μερος του αυτιού μ ποναει?:/

14 Σεπτεμβρίου 2013 - 2:51 π.μ. Srullin9 είπε...

geia sas ..xristina boreis na allaxeis skoulariki otan 3epristei kalutera gia na boreis n valeis k pio mikro..egw eimai 16 exw trupa xeilos frudi 3 sthn glwssa sto daxtulo hip k afalo..k eixa k s polla alla shmeia..kanw epishs gia afto eipa na apadhsw se merika munhmata..kalutera na kanete me velona opou kai na kanete an kai sthn muth ponaei polu me velona..den ponaei sxetika pou8ena..einai ena tsibima idika kai me 3ulokainh moudiazei kai den katalaveneis kai sta shmeia pou den pianei einai ena tsibima..o ponos adexete..gia afto min panikovaleste..skoulariki ston afalo boreis na alla3eis kalutera meta tis 2 vdomades giati einai avesthito shmeio kai borei na to peta3ei e3w o organismos h na mavrisei..genikotera oti piercings k n kanete..min ta pirazete..einai apolutws fusiologiko k aima na vgalei kai pion kai fusika na pristei..oso t afhnete toso kltra..kai OXI OINOPNEVMA giati ere8izete..to alati kanei kalo kai apoulwnei grigora tis pliges kai adisiptiko boreite na xrhsimopoihte..euxaristw:)

17 Σεπτεμβρίου 2013 - 10:56 π.μ. antwnia miridaki είπε...

gia sas~ithela na rwthsv kati exw kanei trypa sto katw xeilh kai thn ekana extes ..alla exei pristei elaxista einai fisiologiko kai an einai pws tha to antimetopisw??? :)

8 Οκτωβρίου 2013 - 3:34 μ.μ. eirini tsala είπε...

Επισης η τρυπα στο πανω μερος του αυτιου ποναει λιγο στην αρχη αλλα μετα περναει. Εμενα καμια φορα με ενοχλει στον υπνο

8 Οκτωβρίου 2013 - 3:35 μ.μ. eirini tsala είπε...

Εχω κανει τρυπα στο κατω χειλος στο Golden Rose στο Μοναστηρακι. Ειναι πολυ καλο μαγαζι με καλες τιμες, εγω προσωπικα το προτεινω (εχω κανει και 10 τρυπες στα αυτια μου εκει). Δεν πονεσα καθολου σχεδον -με πιστολακι. Την πρωτη βδομαδα μου ειχε πριστει λιγο και ειναι φυσιολογικο, μετα μου περασε και πλεον ξεχναω οτι το φοραω. Μου ειχε πει επισης να βαζω αλατονερο για να επουλωθει γρηγοροτερα. Γενικα μην κανετε τρυπες μονοι σας ή σε μαγαζια με ανειδικευτους τυπαδες γιατι υπαρχει μεγαλος κινδυνος μολυνσεων.

24 Οκτωβρίου 2013 - 8:07 μ.μ. Katerina Belba είπε...

γεια σας θελω να κανω piercing στο χειλος. ποναει??? και εκτος απο αυτο θα το κανω κρυφα απο τους γονεις μου..θα κρατησει ομως η τρυπα ανοιχτη??

22 Νοεμβρίου 2013 - 2:26 μ.μ. Μαιρη Σαγαπω είπε...

εκανα τρυπα στο ανω χειλος πηγα να αλλαξω το σκουλαρικι και πρηστηκεε και τωρα εχω μεινει με το αρχικο σκουλαρικι χωρις το κουμπωμα γιατι ειναι πρισμενο και δεν ξερω τι να κανωωω σας παρακαλω πειτε εχωω τρομαξειι!!:-o

22 Νοεμβρίου 2013 - 3:51 μ.μ. Μαιρη Σαγαπω είπε...

σας παρακαλω
:(

22 Νοεμβρίου 2013 - 5:07 μ.μ. Marianna Stamou είπε...

Καταρχήν μην πανικοβάλλεσαι :) Πότε έκανες το piercing;

23 Νοεμβρίου 2013 - 2:22 μ.μ. Μαιρη Σαγαπω είπε...

προχθες τωρα το βγαλα να θρεψει για να το ξανα τρυπησω αλλα ειναι ακομα πρησμενο αν γινεται να βαλω κατι να ξεπριστει πιο γρηγορα για να παω πιο γρηγορα;
!! :)

23 Νοεμβρίου 2013 - 3:09 μ.μ. Marianna Stamou είπε...

Αχχχχχ γiατί το έβγαλες??
Κανονικά θα έπρεπε να το αφήσεις και να βάλεις πάγο πάνω! Είναι φυσιολογικό να πρήζεται. Φαντάσου ότι το πρήξιμο μπορεί να υποχωρήσει 2 εβδομάδες αφού κάνεις το piercing.
Αν μπορείς καθάρισε το σκουλαρίκι και την περιοχή, ξαναβάλε το σκουλαρίκι και βάλε πάνω ένα παγάκι για 15'.

23 Νοεμβρίου 2013 - 5:00 μ.μ. Μαιρη Σαγαπω είπε...

το θεμα ειναι το οτι απο το πολυ πρηξιμο δεν περναγε απο πισω τ σκουαρικι να περασω την πεταλουδα ! :/

24 Νοεμβρίου 2013 - 12:05 π.μ. Marianna Stamou είπε...

Ξεπρήστηκε καθόλου;

24 Νοεμβρίου 2013 - 10:58 μ.μ. Μαιρη Σαγαπω είπε...

ναι εχει ξεπριστει αρκεταα μαλλον θα παω να το ξανατρυπησω την τριτη !

25 Νοεμβρίου 2013 - 2:23 μ.μ. Marianna Stamou είπε...

Ωραία! :))

25 Νοεμβρίου 2013 - 3:47 μ.μ. Μαιρη Σαγαπω είπε...

ναιιι και γω χερομαιι ευχαριστωω :))

28 Νοεμβρίου 2013 - 12:59 μ.μ. Μαιρη Σαγαπω είπε...

πωω μου πριστηκε τωρα τι να κανωω δεν το χω βγαλει το σκουλαρικιι
!!

28 Νοεμβρίου 2013 - 1:06 μ.μ. Marianna Stamou είπε...

Πάγο πάγο πάγο! Να βάζεις πάγο όσο πιο συχνά μπορείς για 10-15' τουλάχιστον και να μην το πειράζεις!

‹Παλαιότερο   1 – 200 από 216 Νεότερο»

Δημοσίευση σχολίου

Όπως θα παρατηρήσατε, αποφάσισα να απενεργοποιήσω τα ανώνυμα σχόλια. Δεν είναι ωραίο να συνομιλείς με κάποιον που δεν ξέρεις καν το όνομά του. Αν θέλετε να αφήσετε σχόλιο θα πρέπει να έχετε τουλάχιστον έναν λογαριασμό google, είναι υπόθεση 1 λεπτού. Ευχαριστώ για την κατανόηση. Happy talking!
emoticon :) emoticon :( emoticon :)) emoticon :(( emoticon :p emoticon :-o emoticon :-? emoticon b-) emoticon d-) emoticon w-) emoticon g-)